Internetdaten - deel 3

11-02-2015 15:50 2972 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij!



Deel 3, het saga vervolgt zich.

Hekkensluiter van het trilogie.

Of moeten we dit een Deel 3 part 1 & Deel 3 part 2 maken?

Schijnt hip te zijn tegenwoordig.



Hier kunnen we verder onze geweldige ervaringen delen op het digitale slagveld van daten.

Succesverhalen afgewisseld met treinwrakverhalen. En elkaar vragen stellen waarom hij, of zij,

nu ineens niet meer terug mailt, appt, facebookchat, sms't, belt, morse codeert, rook signaleert & postduif post.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Hier gewoon relaxed. Ik geloof dat ik nu echt helemaal over latter heen ben. Zelfs niet echt meer weemoed. Ik heb gewoon plezier en een hele rits fwb's. Voor zolang het duurt. Verzekert me van n hoop plezier en nachtelijk exercise..;)



Overigens heb ik wel n oogje op 1 in particular. Hij is op vakantie en komt nog ff niet terug. Had een erg leuke klik met hem en ik hoop op meer. Ik verwacht echter niet veel meer. De ervaring leert dat de meeste mannen waar ik op val vooral voor casual gaan. Dit is ook weer zo'n Superman: goede baan, kinderen en veel sport. Lekker ding ook. En n zoenklik. Tijd zal wel weer n issue zijn. We'll see!



Verder nog n zeilweek met UK man en idd was de italiaan waarmee ik al n jaar appte irl erg leuk. Maar 1000km ver weg zal t n vakantie fling blijven.
Leentje, wat late reactie ben inmiddels op vakantie. Nmlk is zeker niet alleen verkapt daten. Meest singles, maar ook mensen met een relatie idd die gewoon hun sociale kring willen verbreden / low key dingen ondernemen.



Oh dear. Een leukerd ontmoet hier. Ongeveer mijn leeftijd en ook single, zoekt me nu en dan wel op (en ik hem), maar jemig... Word er onzeker van. Als er geen anderen bij zijn meer stiltes (hij zit wel wat te neuriën) en dan moet ik weer denken aan het rampenplan van een paar maanden terug.. Hij zoekt me vervolgens wel weer op lijkt. Of ben ik one of the boys 😜 Woont ook niet echt in de regio, zo'n 65 a 70 km bij mij vandaan denk ik.
Mijn date is goed gegaan, de vonken vlogen er niet af, helemaal niet zelfs maar het was aangenaam. De gesprekken bleven eerst redelijk oppervlakkig, regelmatig stiltes maar dan vonden we een onderwerp waar we beiden enthousiast konden over praten en veranderde de hele sfeer. We gaan elkaar terug zien.
Leuk, Treezebees. Terugzien als date? Ik zou wat aantrekkingskracht en in die zin 'spanning' wel willen denk ik. Of kan dat nog komen? Stiltes zijn natuurlijk ook niet altijd slecht. Een vorige ervaring van mij was alleen minder positief (die persoon wist niet hoe snel hij van me weg moest komen terwijl hij zelf geen enkele poging had ondernomen het gesprek een beetje gaande te houden), dus dat maakt me nu eerder onzeker. Maar goed, ik zie wel.



Imo: Fijn dat je gewoon lekker geniet 😉 Dat oogje op een van de heren helpt vast ook, al is het 'weer zo'n superman', haha.
Ja Coolpack, als date. Zijn manier van afscheid nemen had op de ene of andere manier wel iets wat me een beetje van mijn stuk bracht en hij liet me meteen via een bericht weten dat hij me graag wou terugzien. Via berichten gaat de communicatie veel vlotter, we zijn beiden blijkbaar een beetje verlegen dus vind ik dat ik ons een kans moet geven om los te komen.



Laat je niet ontmoedigen door die mindere ervaring, geen 2 dates zijn dezelfde. En lees dat je iemand leuk hebt ontmoet op vakantie? Niet te veel nadenken, geniet er van!
Alle reacties Link kopieren
@Cool: Wat fijn een leukerd! Eerlijk gezegd, klinkt dat juist spannend goed! Dat hij je steeds stilletjes opzoekt is een goed teken



@Treezebees: Grappig, dat het dan bij het afscheid en via berichtjes makkelijker/spannender is. 2e date alvast gepland?



Heb vandaag 2e date..de eerste kwam last-minute dus daar dacht ik niet overna. Dit is toch wel spannend..
Alle reacties Link kopieren
Help!



Ik heb vanavond dus een date met een Tinderman, en ik heb weer zo ontzettend last van zenuwen!

Het liefst zeg ik af, of hoop ik dat hij afzegt.

Dit is ook wel beetje één van de redenen waarom ik zo weinig internetdate.. de zenuwen houden mij iedere keer weer tegen.

Maar ik MOET van mezelf, anders ontmoet ik nooit mannen.



Iemand even snel een peptalk?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle lieve reacties! Dat doet me zeker goed. Zoals gezegd, ik neem een pauze. Ik wil jullie allemaal in ieder geval heel veel plezier wensen met jullie dates en summer romances ;)

Vast tot snel weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:lielie27 schreef op 03 augustus 2015 @ 11:14:

Help!



Ik heb vanavond dus een date met een Tinderman, en ik heb weer zo ontzettend last van zenuwen!

Het liefst zeg ik af, of hoop ik dat hij afzegt.

Dit is ook wel beetje één van de redenen waarom ik zo weinig internetdate.. de zenuwen houden mij iedere keer weer tegen.

Maar ik MOET van mezelf, anders ontmoet ik nooit mannen.



Iemand even snel een peptalk?

Lielie herken ik,ik hoop ook ergens dat mijn date van vanavond afzegt...!

maar als we `t omdraaien, wat hebben we te verliezen?
Jammer dat jullie hopen dat de date afzegt?! Wij hebben daar eigenlijk van tevoren over gepraat via berichten, zo heel losjes, ik denk dat het is omdat we al ruim een week vlotjes appen, dat we elkaar een 2de keer gaan zien. Omdat we weten dat het gisteren een beetje stroef ging door de zenuwen.

Qian jullie hebben inderdaad niets te verliezen!



Wens jullie dus een heel leuke date en ben al erg nieuwsgierig naar jullie ervaring!
@ boe, ik had het met opzet zo opgezet dat het neutraal was waar het aan lag. Volgens mij bestaan er zowel mannen die bang zijn voor een gelijkwaardige vrouw, als vrouwen die alleen genoegen nemen met een man die minstens dezelfde opleiding heeft. Maar aan het einde van de rit is het resultaat dat mannen vaker de maatschappelijk betere partij zijn in een relatie en vrouwen veel minder.



@ qian en treeze, gaat op date! Je komt altijd terug met een verhaal.



@ cool, misschien valt hij juist op one of the boys-vrouwen...



Ik heb eindelijk vakantie!!!! Dat kreng van een stageverslag is de deur uit en ik kan als ik deze maand thuiskomen van mijn werk zonder dat er nog iets hoeft te gebeuren....
sybreed een heel deugddoende vakantie gewenst!
Alle reacties Link kopieren
@ qian en liellie, gewoon genieten! De zenuwen horen erbij. Komt vast goed!



@ trees, leuk dat jullie toch elkaar nog een keer willen ontmoeten. Stiltes zijn niet persé slecht. Al snap ik wel dat het ongemakkelijk is, toch zeker in het begin. na een tijdje als je wat meer dates hebt ga je juist genieten van die stilte.



Ik had gisteren date 3. Weer erg gezellig, weeral een hele dag samen doorgebracht. Volgende week zondag date 4. Gaat lekker zo. Hebben het gehad over de kleine dingetjes waarmee we zitten en hebben dit uitgeklaard, fijn dat we het daarover kunnen hebben en gewoon onszelf kunnen zijn. Verder is het gewoon genieten van elkaar geweest en lekker uit eten enzo. Filmpje gekeken en in het park gewandeld. Had een paar leuke cadeautjes gekregen ook. Erg leuk. Ik zou graag iets teruggeven maar weet niet goed wat. Iemand suggesties?
Alle reacties Link kopieren
quote:sybreed schreef op 03 augustus 2015 @ 14:10:

@ boe, ik had het met opzet zo opgezet dat het neutraal was waar het aan lag. Volgens mij bestaan er zowel mannen die bang zijn voor een gelijkwaardige vrouw, als vrouwen die alleen genoegen nemen met een man die minstens dezelfde opleiding heeft. Maar aan het einde van de rit is het resultaat dat mannen vaker de maatschappelijk betere partij zijn in een relatie en vrouwen veel minder.

Ja, daar heb je ook gelijk in hoor. Ik extrapoleer alstijd graag mijn eigen mening naar de rest van de vrouwelijke bevolking. dus als ik niet op zoek ben naar een man met dezelfde opleiding, dan geldt dat meteen voor alle vrouwen
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Nevermind goed bezig!
Alle reacties Link kopieren
Nevemind klinkt goed!



Voor de zenuwenlijers: ga er maar vanuit: dit is niet de ware. Heb je geappt en is ie leuk en grappig dan ga je voor n leuke gezellige avond. Je ontmoet n nieuw mens! Als dan achteraf blijkt dat er meer in zit: kijk of er n zoenklik is. Daarna ns gaan denken aan relatiemateriaal. Sinds ik zo denk heb ik opeens 5 vriendjes. En nu blijkt superman ook wel interesse te hebben. En als dat wat wordt dan gaat de rest af via de zijdeur naar bierbuddies of zo. En no worries: ze zijn allemaal casual dus ik denk dat het met de gebroken harten wel meevalt.
Zou leuk zijn Imo!



Wat betreft leuke man... Ik zie verder geen signalen. Misschien komt dat nog, maar ik ga vanuit hier niet iets ondernemen denk ik. Niet iets extra's althans. Durf ik niet; mijn onderbuikgevoel geeft (nog) geen groen licht .. Hij komt nl bepaald niet verlegen over, mijn ervaring is dan doorgaans dat als er verder niets is .. Er ook echt verder niets is.
Onderbuikgevoel says no. Shit... Kan iemand mij op mannen leren te vallen én mij zien staan? Ik word hier even zo onzeker van
Alle reacties Link kopieren
@ Imogen... you're right!



Mijn date van vanavond viel een beetje tegen,voor mij blijft het hierbij. Had geen match/klik gevoel. Totaal niet het gevoel dat ik 'm nog een keer zou willen zien.

Die arme jongen was ook dood nerveus, terwijl bij mij de zenuwen helemaal weg vielen toen ik 'm zag.

Hij kwam in een korte broek aanzetten... niet dat ik daar heel erg op afknap, maar vind het ook niet heel sexy voor een eerste date. En zo warm was het nou ook weer niet.

En misschien ben ik wat ouderwets, maar ik vind het eerlijk gezegd wel attent als een man op de eerste date de drankjes betaald. Maar ik heb mijn eigen wijntjes moeten betalen (waren maar 2 wijntjes overigens)

Hij woont nog thuis bij zijn ouders en heeft een hele goede baan.



De zenuwen die ik vanmiddag had waren iig helemaal voor niks! Was toch weer een soort voorgevoel denk ik ook..



Nou ja op naar de volgende date met een nieuwe man!
Maar waarom dan zenuwen als voorgevoel? Dat van doe drankjes zou voor mij geen afknapper zijn, maar de rest wel.



Ik denk dat ik mijn waarschijnlijk-toch-niet-potentieeltje morgen(avond) maar gewoon (kuch) op mijn eigen manier ga vragen of hij me inderdaad gewoon gezellig vindt en meer niet. Misschien stom, maar de autist in mij wil van die ruis (in mijn hoofd) af. Kan ik daarna gerust wat met hem (en anderen) ouwehoeren en drinken hoor. Misschien gaat-ie op enig moment wel achter een ander aan , maar dat lijkt me los te staan van deze vraag. Of is het heel raar?
Alle reacties Link kopieren
Ja lielie. Vind ik ook. Zeker als t om twee wijntjes gaat. Kan me voorstellen dat je als man je niet altijd kunt veroorloven hrle diners te betalen. Maar twee drankjes? Kom op zeg!



Heb wel vaak dat als ik t niets vind dat ik zelf vaak besluit een deel te betalen om geen verwachtingen te scheppen.
Alle reacties Link kopieren
Cool. Go with the flow! Je denkt alles dood nu. Gewoon afwachten of, als de urge nogal hoog is zelf n stapje voorstellen. Of doen! Out of the blue een kus geven en dan grijnzend zeggen: ja sorry had ik ff zin in. Of zo.
Haha. Stapje doen heb ik geen goede ervaring mee als ik geen kleine signalen heb gezien. Daar durf ik echt mijn vingers niet aan te branden. Ik probeer wel iets rustiger/milder te zijn af en toe. En moet proberen iets minder te zelfspotten misschien. Zijn vrij luchtige grapjes die ik sowieso wel maak - zoals ik anderen ook plaag, maar komen mogelijk niet altijd zo over.



Vind het vooral zo vermoeiend niet te denken 'ojee, drjng ik me nou op? Ligt het erbovenop?' of juist 'geef ik nu niet onbedoeld signaal 'geen interesse'?' Maar iets ondernemen op basis van dat laatste gevoel, daar zijn mijn ervaringen dus niet per se goed mee..
Alle reacties Link kopieren
@Cool: Lastig, snap dat je dan op een gegeven moment steeds in gedachten bezig bent met die vragen. Heb ik ook met een man die ik af en toe tegen kom, ben dan al een soort bewuste vorm van mezelf. Misschien proberen los te laten, weer op het gesprek of wat je ter plekke hebt richten? (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk)



@Lelie: Ik vind dat `n man niet steeds de drankjes hoeft te betalen, kan me voorstellen dat daten dan een 'dure' hobby wordt. Maar dat hij t voorstelt vind ik toch altijd charmant. En de andere dingen die je noemt, klinken niet zo tof.



Mijn date gisteravond... we gingen wat drinken en hij praatte zoveel over zijn vak in brede zin, (ik ben zelf niet zo`n verhalenvertellen) dat ik echt na een poosje dacht, hoe kom ik hier weer vanaf? Maar toen toch leuk gepraat, en op terugweg legde hij een arm om m`n heup, en na een poosje zoveel spanning dat we opeens stonden te zoenen.. een heleboel..nog net geen seks gehad zeg maar.

En nu ben ik in verwarring... Dus allemaal maar gedachtenflarden hier:

Hij is echt leuk speels bijzonder, echt zo zichzelf. En wil me graag weer zien.

Ik begin me te realiseren dat ik zo`n oester ben. Als er ècht leuke mannen in de buurt zijn, maak ik meestal al geen contact, kom onzeker over.

Maar als ik dan dus afspreek en me dan open/zoen, dan geniet ik gewoon van de aanrakingen en dan laat ik opeens veel vrolijk/zacht/gepassioneerdheid zien...waar de ander dan verbaasd over is. En wat verwachtingen wekt? Ben bang dat het is als met de vorige date, dat ik die man dan teleurstel? Zijn fantasie al 5 stappen verder is.

Maar ik ben zelf nog helemaal niet zover. Weet nog niet of hij relatiemateriaal is, al zegt mijn verstand van niet. Wel zoenmateriaal in elk geval Geen idee wat ik hiermee moet...
Haha, nou ben net half van hem weggevlucht. Hij zoekt me wel min of meer op en zegt dan nauwelijks iets. Terwijl hij me een tamelijk welbespraakt type lijkt. Maakt me berenonzeker. Vanmorgen in een soort zithoek zat hij ook alleen, maar toen wilde ik me niet tussen hem en een andere man in proppen, dus ben in een ander hoekje gaan zitten met wat werk. Toen ging hij koffie halen en kwam vervolgens bij mij zitten. Toen was hij iets spraakzamer/toegankelijker leek het. Zonet kwam hij ook bij mij aan een lunchtafeltje. Vanwege het weer was het vrij druk, maar hij had ook elders kunnen gaan zitten. Maar er kwam echt nauwelijks een woord uit. Toen ik klaar met eten was en iemand anders die geen tafeltje vond erbij kwam zitten ben ik hem geleerd. Misschien onbedoeld scherp, want de nieuwkomer vroeg of er nog een stoel vrij was en ik zei 'ik ga net weg, dus je kunt deze hele helft overnemen ' 😅 was niet scherp bedoeld.

Maar jemig. Stel dat hij misschien stiekem toch een beetje verlegen is, dan kan hij toch wel bedenken dat als ik hem dan eens wat vraag (gewoon hoe de ochtend was) dat ik van antwoorden die nauwelijks meer beslaan dan één lettergreep en geen wedervraag niet blij word? Ik krijg daardoor het gevoel dat hij liever niet met mij praat, maar dan moet hij verdorie niet aan mijn tafeltje komen zitten. Ik begrijp er werkelijk niks van. Wat moet ik hier nou mee? :-\

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven