TP-Link Wifi repeater

03-08-2015 16:13 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via een wifi-repeater konden wij de wifi van de buren (met toestemming) versterken naar ons toe. Dit heb ik in moeten stellen via de site van de repeater.



De router van deze vriendelijke buren had een keer storing en de wifi lag eruit, dus wilde ik even via een ander z'n wifi het signaal proberen te versterken. Ook ingesteld enzo. Maar nu.... Wil ik de wifi repeater weer op het oude vertrouwde adres zetten, maar kom ik niet meer op die site. De pagina die ik moet hebben dan. Dit omdat de "ander z'n wifi" nog ingesteld staat en ik deze niet kan verwijderen uit de lijst met wifi's.



Hoop dat het voor iemand duidelijk is en iemand een oplossing weet! Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Toevallig vorige week ook met zo'n ding bezig geweest, bij ons zit aan de zijkant van de repeater een feest knopje, dat misschien proberen? En anders even de handleiding opzoeken via Google.
Alle reacties Link kopieren
Feest knopje? Er zit wel een knopje aan de voorkant, maar die doet niet veel. Op internet staat dit:





If your extended Wi-Fi network name is different from the main router (e.g. MyHome on the router,

MyHome_EXT on the range extender), please connect to the extended Wi-Fi (e.g. MyHome_EXT) and try http://tplinkrepeater.net again.



Maar connecten to the extended wifi gaat dus niet omdat die niet meer in de lijst staat. Als ik naar dat internetadres ga, krijg ik bovenstaande tekst i.p.v. de pagina waar je een 'extended wifi' kan toevoegen.
Alle reacties Link kopieren
Reset knopje bedoelde ik, autocorrect... Helaas heb er zelf niet veel verstand van.
Alle reacties Link kopieren
Moet je daarvoor niet in de router van de buren zijn?

Of hebben zij een andere router nu?



Waarom neem je zelf geen internet? Zo'n repeater haalt de snelheid enorm omlaag, ook bij je buren.
Ja ja, nu weet ik het wel!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja dat zou ook nog wel eens kunnen. Gaan we proberen. Buren is een buurman die ongeveer 1 x in de maand op internet zit, mooi geregeld toch zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven