World of Warcraft

10-06-2010 10:46 492 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!



Zijn er hier meer mensen die wow spelen?

lijkt me leuk om erover te praten en misschien/eventueel samen te spelen!

Ik heb een lvl 56 hunter en een lvl 19 druid..(horde)

wat vind jij van wow?

Totaal aantal stemmen: 91

leuk! (63%)
echt iets voor nerds! (25%)
beetje saai (12%)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook mijn WoW carriere aan de wilgen gehangen, na 8 jaar is het over voor mij. Kon me dat vroeger niet voorstellen maar ik ben weken niet meer online geweest en ik mis het niet. Ik zag erg uit naar WoD en het levelen was leuk maar dat was het dan ook.

Raids hadden we snel gedaan, ook in heroic en dan zouden we weer weken moeten wachten. WoW is klaar voor mij
Alle reacties Link kopieren
Ik speel ook minder WoW dan voorheen. Vroeger speelde ik elke dag WoW; de laatste tijd alleen een paar uur per dag in het weekend. Ik ben nog steeds een WoW-fanaat; kijk naar mijn avatar (die een Orc van de Iron Horde voorstelt), maar ik ga wel vaker wisselen van avatar.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=18349791,noline] kijk naar mijn avatar (die een Orc van de Iron Horde voorstelt), maar ik ga wel vaker wisselen van avatar.Een orc? Grommash is niet 'een' orc maar DE orc.
het verhaal blijft wel goed.

Volgend jaar komt de film in de bioscoop
Alle reacties Link kopieren
Zeggen ze ;) Ze hadden het al over die WoW film in Wotlk.
Alle reacties Link kopieren
neuh ik hou het op warthunder.

mijn zoon vindt world of tanks dan weer geweldig.



warcraft nooit gespeeld, denk ook niet dat ik het ga spelen
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf regelmatig WoW spelen



Heerlijk, maar niet meer zo fanatiek als in het begin. Nu speel ik vaak 1 a 2 maanden redelijk veel, daarna komt er weer een echt leven tussen ( of netflix, of een andere goede serie ).



Maar om de een of andere reden blijf ik steeds terug gaan naar WoW.





heb ook een tijdje 'Rift' gespeeld, maar vond daar echt geen klap aan.
Dus.
Ik speel nog steeds. Ik raid met onze guild zo'n 2 a 3 keer per week. Maar ik moet zeggen dat ik er op het moment wel minder plezier aan beleef dan voorheen.

Het gaat bij mij meestal in vlagen.



Op zich vind ik wod wel erg leuk. De garisson missions, verder komen met raiden. Nu heb ik sinds kort de battle pets ontdekt, ik vond ze eerst niet zo interessant, nu wel.



Af en toe probeer ik een spelletje hearthstone, maar ik ben er gewoon niet zo goed in.
Alle reacties Link kopieren
Wij raiden 2x per week maar gaan nu naar 1x per week en dan in Juli een zomerpause Maar dit zullen de laatste raids worden voor mij ;) Ik vind WoD helaas niet zoveel aan. En dat niet kunnen vliegen staat mij ook erg tegen ;) Heartstone speel ik af en toe. Diablo 3 vond ik ook leuk om te spelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik speel 3-4 x per week. Ben eigenlijk alleen online om te raiden, daarbuiten speel ik niet meer. Vroeger wel kon ik uren bezig zijn met vissen en mijnen, maar dat doe ik niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben elke dag eventjes snel online om garrisons te doen en dan vrijdag/zondag hebben we een raid (Man en ik zijn raidleaders) Hebben jullie ook gehoord dat na 6.2 WoD klaar is? Ik dacht het eigenlijk al maar dat is wel heel snel!
Alle reacties Link kopieren
Wie denkt dat Warlords of Draenor de laatste uitbreiding van World of Warcraft is, vergist zich... Na WoD komt er een nieuwe uitbreiding waarvan de naam morgen (6 augustus) om 18:00 uur (onze tijd) wordt onthuld. Nee, ik weet de naam nog niet, al ben ik een WoW-fanaat.



Meer info te vinden op:



http://www.mmo-champion.com/content/ (MMO-Champion.com)

http://www.blizzgc.com/ (Blizzard at Gamescom)
World of Warcraft: Legion
Ik had een weddenschap met mijn guildmaster over de nieuwe expansion voor Louboutins. En alleen omdat blizzard WOW blijft uitmelken moet ik hem nu 45 HS packs geven.
Alle reacties Link kopieren
Tja... zolang het vlaggenschip van Blizz melk geeft, zal ie worden uitgemolken. Voor het eerst komen de poppetjes voorbij level 100. Sommige monsters zijn al level 103 of 105, vaak Elites.
World of Warcraft: Legion
Dat is ook zo. Ik denk ook wel dat het een goede expansion wordt. Vooral omdat ze met deze al bezig waren voor WOD en film in combinatie met goede expansion toch wel weer nieuwe subs oplevert. Tot nu toe vond ik elke nieuwe wel aardig. Cataclysm was de minste, maar ik vermaak me nog steeds wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het jarenlang gespeeld, had lvl80 warlock, priest, paladin (allemaal blood elves) en nog wat klein grut. Ik vond het een mooi & leuk spel, ook heel sociaal als je het met vrienden speelt. Levellen was erg leuk, steeds beter worden, nieuwe gebieden en monsters tegenkomen ..



Raiden vond ik dan eigenlijk weer heel wat minder: de vreselijke gear grind, die eindeloze herhaling en alle voorgeprogrammeerde scenarios waarbij je op 1:04 moest wegspringen voor een aanval, op 1:35 moest stoppen met aanvallen tot 1:45 en dergelijke. En dat een hele groep van 20-30 mensen moet stoppen omdat er iemand disconnected raakte (of van zijn moeder naar bed moest midden in een raid).



Maar alweer een aantal jaar gelden besloten dat die MMORPGs écht véél te veel tijd kosten (ook EVE, GW1 en GW2 gespeeld) en ik echt wel iets nutttigers met mijn leven kon doen.
De film komt 10 Juni 2016 uit en Travis Fimmel speelt erin.



Ik heb het spel ook al een paar maanden niet gespeelt en mis het ook niet.

Zou het wel leuk vinden als ze ooit met een Battle Pet app komen. HS ben ik heel slecht in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven