Het Spuugpaleis - Tour de Tzatziki
donderdag 6 augustus 2015 om 20:47
quote:yasmijn schreef op 06 augustus 2015 @ 20:38:
Ja hoor, ik neem het wel even over vanaf hier.Je bent wel een beetje gedegradeerd zo hè? Staat je goed.
Ja hoor, ik neem het wel even over vanaf hier.Je bent wel een beetje gedegradeerd zo hè? Staat je goed.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 6 augustus 2015 om 20:51
donderdag 6 augustus 2015 om 20:52
quote:yasmijn schreef op 06 augustus 2015 @ 20:45:
[...]
Morgen is een mooie dag om een lekker vers groentesoepje te gaan koken.
Alhoewel, ik moet werken nog morgen en krijg morgenavond ook vrienden op de borrel. Dan wordt het maar zaterdag.
O nee, dan krijg ik mensen op de BBQ.
Zondag?
Nee, want brak. Bankhangen.Nou zeg
[...]
Morgen is een mooie dag om een lekker vers groentesoepje te gaan koken.
Alhoewel, ik moet werken nog morgen en krijg morgenavond ook vrienden op de borrel. Dan wordt het maar zaterdag.
O nee, dan krijg ik mensen op de BBQ.
Zondag?
Nee, want brak. Bankhangen.Nou zeg
donderdag 6 augustus 2015 om 21:13
We noemen het: "We willen er niet dood gevonden worden maar willen er wel posten" en als toegift "Kruis door je kop, oprotten hop hop hop" en als Grote Sjostopper "Ik ken dat toppik helemaal niet en keek er vandaag voor het eerst, ik lieg dat ik barst maar met dit weer is dat normaal want het heerst"
donderdag 6 augustus 2015 om 21:14
quote:Wompie schreef op 06 augustus 2015 @ 21:13:
We noemen het: "We willen er niet dood gevonden worden maar willen er wel posten" en als toegift "Kruis door je kop, oprotten hop hop hop" en als Grote Sjostopper "Ik ken dat toppik helemaal niet en keek er vandaag voor het eerst, ik lieg dat ik barst maar met dit weer is dat normaal want het heerst"
donderdag 6 augustus 2015 om 21:17
quote:Wompie schreef op 06 augustus 2015 @ 21:13:
We noemen het: "We willen er niet dood gevonden worden maar willen er wel posten" en als toegift "Kruis door je kop, oprotten hop hop hop" en als Grote Sjostopper "Ik ken dat toppik helemaal niet en keek er vandaag voor het eerst, ik lieg dat ik barst maar met dit weer is dat normaal want het heerst"Blimey, wat een sneuigheid.
We noemen het: "We willen er niet dood gevonden worden maar willen er wel posten" en als toegift "Kruis door je kop, oprotten hop hop hop" en als Grote Sjostopper "Ik ken dat toppik helemaal niet en keek er vandaag voor het eerst, ik lieg dat ik barst maar met dit weer is dat normaal want het heerst"Blimey, wat een sneuigheid.