Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 7 augustus 2015 om 12:47
quote:Amaqanda schreef op 07 augustus 2015 @ 12:45:
Rose, laten we gezellig samen poetsen! Hier moet ook nog wel wat gebeuren.
1...... 2............ 3............................ hup aan de slag!
Ik heb al een was opgehangen en de vaatwasser staat ook aan..
Ik ben dus al op gang.. Muziekje aan en gaaaaaaan eitje
Rose, laten we gezellig samen poetsen! Hier moet ook nog wel wat gebeuren.
1...... 2............ 3............................ hup aan de slag!
Ik heb al een was opgehangen en de vaatwasser staat ook aan..
Ik ben dus al op gang.. Muziekje aan en gaaaaaaan eitje
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:06
quote:Bieb2.0 schreef op 07 augustus 2015 @ 12:32:
[...]
Maar het punt is dat GC dat dus niet gezegd heeft maar haar ex met een oud account van haar.
De mods hebben haar gerehabiliteerd alleen er blijven een paar vastbijtertjes die dat niet geloven. Prima maar dat gehak en gezuig leest irritant.
Gebruik de negeerknop dan waar die voor bedoeld is zou ik dan zeggen.
Dat punt weten we natuurlijk helemaal niet.
Elke informatie daarover komt van gc zelf. Wat ik al eerder schreef, mocht het waar zijn dan vind ik het vreemd dat de mods dat niet rechtzetten, omdat gc stelt dat het ook tot de bodem is uitgezocht.
Ik neem dat dus niet zomaar aan, en ja die opmerking was mijlenver over grenzen heen dus rechtzetten als het niet klopt zou ik persoonlijk eisen als het mij zou betreffen.
[...]
Maar het punt is dat GC dat dus niet gezegd heeft maar haar ex met een oud account van haar.
De mods hebben haar gerehabiliteerd alleen er blijven een paar vastbijtertjes die dat niet geloven. Prima maar dat gehak en gezuig leest irritant.
Gebruik de negeerknop dan waar die voor bedoeld is zou ik dan zeggen.
Dat punt weten we natuurlijk helemaal niet.
Elke informatie daarover komt van gc zelf. Wat ik al eerder schreef, mocht het waar zijn dan vind ik het vreemd dat de mods dat niet rechtzetten, omdat gc stelt dat het ook tot de bodem is uitgezocht.
Ik neem dat dus niet zomaar aan, en ja die opmerking was mijlenver over grenzen heen dus rechtzetten als het niet klopt zou ik persoonlijk eisen als het mij zou betreffen.
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:07
quote:Fangtasia schreef op 07 augustus 2015 @ 12:15:
[...]
Nee, die bedoel ik niet. De voorspelbaarheid van jouw reactie als ik hier eentje neerzet. Ik kan er bijna de klok op gelijk zetten. Is niet erg hoor, ik heb er verder geen last van. Vandaar dat ik je probeerde op te vrolijken met een naakte JM.
Ik was vroeger idd het braafste kindje van de klas, ben ik nog steeds heel trots op, het heeft me nl. heel veel opgeleverd [...]
[...]
Nee, die bedoel ik niet. De voorspelbaarheid van jouw reactie als ik hier eentje neerzet. Ik kan er bijna de klok op gelijk zetten. Is niet erg hoor, ik heb er verder geen last van. Vandaar dat ik je probeerde op te vrolijken met een naakte JM.
Ik was vroeger idd het braafste kindje van de klas, ben ik nog steeds heel trots op, het heeft me nl. heel veel opgeleverd [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-08-2015 18:45
Reden: provoceren
Reden: provoceren
% gewijzigd
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:20
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:21