tabbladen?

09-08-2015 19:18 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, hoe heten die "blokjes" ook alweer van site's die je bezocht hebt en die je daarna bij het opstarten ziet staan en kunt aanklikken. Ik bedoel niet de apps volgens mij, maar hoe ze wel heten? En dan zou ik ook graag willen weten hoe ik ze terug krijg, ze zijn verdwenen na iets downloaden, kreeg ook een andere startpagina ineens.
Bedoel je bladwijzers of bookmarks?
Alle reacties Link kopieren
je kon ze aanklikken en dan ging je naar een site die je al eens bezocht had. Ze schoven ahw op. Je zag er ieder keer een stuk of acht, en daarachter kon je door te bladeren de andere zien.Ik heb windows 8.1. Ik hoop dat het nu iets duidelijker is?
Alle reacties Link kopieren
Als ie een nieuw tabblad opent, is deze dan leeg? Vollgens mij zit er rechtsboven in iets wat ie dan kunt aanklikken.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je in de adresbalk, nee dan krijg ik de startpagina.
De miniaturen in Chrome?op het sterretje linksbeneden, klikken op de bladwijzers van het apparaat dat je wil gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Bladwijzerbalk. Klik met rechts in het grijze gedeelte, dan moet er een vinkje staan voor bladwijzerbalk.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
gebruik niet chrome, maar internet explorer.
Alle reacties Link kopieren
De history dan?
Alle reacties Link kopieren
zou natuurlijk ook kunnen, dat andere was wel gemakkelijker. Kan het niet uitstaan dat het ineens weg is en niet zo snel terug te vinden.
Meteen heldere informatie geven is zooooo 2014

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven