Klagen, wie doet er mee?

13-09-2008 18:29 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn relatie staat op knappen.

Ben 3 jaar ziek nu (een depressie en BL)

Het is gewoonte geworden om leuk te zijn/doen bij anderen en bij thuiskomst te mauwen en klagen.

Elke poep en scheet meld ik aan mijn vriend.

Die is dat inmiddels zo spuugzat (en terecht) dat hij er mee wil

stoppen.

Er gaan heel veel dingen wel goed.

Weet ook dat het allemaal veel erger kan enz.

Heb ook tig truuks en adviezen en tips om het te redden en te overleven, maar... soms hebik zo de behoefte om te klagen.

Vrienden (die heb ik genoeg) bel ik nou nooit eens op om te mekkeren. Terwijl ze dat soms bij mij wel doen.

Ik wil een klaag-forum starten.

Niet om goedbedoelde tips te ontvangen of adviezen. Maar gewoon mijn ei kwijt te kunnen.

Ik wil graag weer normaal tegen mijn vriend kunnen doen.

Voor vandaag heb ik dit te klagen:

- voel me misselijk, pijn in mijn rug en lijf, draaierig en duizelig, hoofdpijn en zo moe

- gisteren tig keer naar de wc gerend, blugh

- ik doe elke dag oefeningen om alles te verwerken/dragen

(ontspanningsoef, cognitieve stencils invullen, emotiedagboek bijhouden e,d,) maar... dat ben ik soms zoooooooooo spuugzat

Wie doet mee?
ik doe niet mee
haha
Wat is BL?
Klagen wekt klagen op. Dus hoe meer je klaagt, hoe meer reden je daarna zult vinden om nog weer te klagen.

(Niet dat ik het soms niet heerlijk vind om te klagen, hoor, alle begrip hier. Maar onthou bovenstaande, de volgende keer dat je weer tegen je vriend wilt zeuren. Dat redt je relatie misschien ;-) )
BL = Border Line

Enne.. ik heb het besluit genomen om niet meer tegen mijn vriend te klagen over wat dan ook of problemen te melden.

Ik wil werken aan een fijne relatie zonder troubles.

Ik wil hier klagen op 't forum.
Ik wil wel ff klagen over het weer...altijd weer dat misselijke hondeweer in Nederland, nooit 's een paar lekkere tropische weken met zwoele avonden zodat iedereen tot laat 's avonds op straat blijft hangen...en over het personeel van het Kruidvat, chagrijnige koppen met als enige vocabulaire : " 'k Zou het niet weten"...als ik ooit de jackpot win, koop ik die zaak en ontsla ze allemaal, en ik wil klagen over de Magnum ijsjes, de grote zijn te groot en de kleine te klein.

Zo, dat was het weer voor vandaag...
Haha Bronny, zo is het bedoeld dit forumpje wat ik geopend heb.

Of scannen bij de C1000,

da's ook best grmpfhh@.

Gelukkig heb ik twee kids die ervan smullen om winkeltje te spelen.
Ik wil even klagen dat ik vandaag boodschappen ging doen en het zo belachelijk druk was in die winkels. Gatver. Heel irritant. Ik dacht dat iedereen minder te besteden had, dat het zoveel minder ging met de economie? Nou blijkbaar niet als je ziet hoeveel mensen aan het geld uitgeven waren. Echt absurd, ik ga niet meer op zaterdag winkelen.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Sensoor -da's sostelefonischehulpdienst.nl- als dit topic doodloopt. Vind het een heel goed voornemen van je om je klaagzooi af te reageren op iemand/iets anders dan je vriend.

Klagen wil ik ook nog wel even. Het lukt me maar niet om mijn kinderen aan te zetten tot simpele taken als opruimen, netjes eten op eten of netjes gaan slapen. Steeds geouwehoer. En dan moet ik ook nog zien dat mijn huis schoon blijft en de tuin toonbaar. Therapie leidt ook nog eens nergens toe -die dingen die jij opnoemt bestaan kennelijk niet voor nietborderliners-
GeklutstEi schreef op 13 september 2008 @ 18:41:

Enne.. ik heb het besluit genomen om niet meer tegen mijn vriend te klagen over wat dan ook of problemen te melden.

Ik wil werken aan een fijne relatie zonder troubles.

Goed besluit!

Dan wil ik ook nog wel even klagen. Ik baal er zo van dat ik iets kwijt ben wat belangrijk is voor mijn werk (pasje) en het met geen mogelijkheid meer kan terugvinden. Terwijl ik juist altijd zo netjes en geordend met mijn spullen omga!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik wil even klagen, dat ik zonet veusl te veul gegeten heb.

(Kalslever met Balsamico en een scheutje sherry), dat ik twee grote porties heb gegeten en mijn man drie.

Sonja, sorry.....
Elmervrouw schreef op 13 september 2008 @ 18:57:

[...]

Goed besluit!

Dan wil ik ook nog wel even klagen. Ik baal er zo van dat ik iets kwijt ben wat belangrijk is voor mijn werk (pasje) en het met geen mogelijkheid meer kan terugvinden. Terwijl ik juist altijd zo netjes en geordend met mijn spullen omga!
Waar was je toen je het wegstopte. Waar waren je gedachten op dat moment. (Oma's trick, gooi een erwtje over je schouder en als je dat erwtje vindt, vind je ook je pasje Simpel, maar soms werkt het) :rolling:
Grappig, heb een tijdje geleden het topic "klaagmuur" geopend. (is inmiddels al ver weggezakt hoor) Maar zo zie je: de mens heeft altijd wel wat te klagen X-D
Elmervrouw schreef op 13 september 2008 @ 18:57:

[...]

Goed besluit!

Sorry nog een keer. Bij je bonus kaart, bij je Rocks kaart, bij je credit card. Het is niet weg..........
Ik wil even klagen over de tig brieven die ik van mijn verzekeringsmaatschappij krijg als "antwoord" op mijn vragen die de vragen helemaal niet beantwoorden. En zo gaat het daar elke keer weer, nooit een persoonlijk antwoord op persoonlijke vragen, maar een gekopieerd en geplakt stukje dat ik daarvoor zelf ook al heb gelezen en dus blijkbaar mijn vragen niet beantwoordde. En elke keer weer maar zelf moeten uitzoeken hoe het werkt.

Pff! Verder is alles oké ;-)
Ik ben mijn neuspiercing kwijt. Godgloeiende.
Ik wil ook klagen!

Mijn goeie fiets is vanmiddag gejat! X-@

Met m'n mooie ontzettend gebloemde fietstassen, daar zaten ook nog 2 flessen zonnebrandcreme in. ;-) Het goeie nieuws is wél dat ik die toch niet meer nodig heb, want het is herfst.

En daar baal ik ook van. ;-)
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik ben al 4 dagen zo ziek. Verkouden, duizelig, oorpijn, toiletgedoe, misselijk en zo nog wat klachten. Ok, uitzieken dacht ik. Maar het gaat maar niet weg. Vannacht dacht ik; woensdag werd ik ziek donderdag nog zieker en vrijdag was ik het ziekst want toen had ik ook oorpijn erbij gekregen. Ik kreeg ( hoefde niet te komen!) een anti bioticakuur maar ik kan niet zeggen dat die aanslaat. Ik wil mij weer goed voelen, niet steeds raar in mijn hoofd en weer eens slapen! Is dit nou griep?
Zou heel goed kunnen, een echte griep kan ook wel een dikke week duren. Sterkte ermee!
Bedankt Nikki.

Knap kl :-@ te van je fiets.
Die fiets komt wel goed, ben er net achter dat ik nog voor 75% verzekerd ben.

Had ik niet meer op gerekend!
Bronny schreef op 13 september 2008 @ 18:42:

Ik wil wel ff klagen over het weer...altijd weer dat misselijke hondeweer in Nederland, nooit 's een paar lekkere tropische weken met zwoele avonden zodat iedereen tot laat 's avonds op straat blijft hangen...en over het personeel van het Kruidvat, chagrijnige koppen met als enige vocabulaire : " 'k Zou het niet weten"...als ik ooit de jackpot win, koop ik die zaak en ontsla ze allemaal, en ik wil klagen over de Magnum ijsjes, de grote zijn te groot en de kleine te klein.

Zo, dat was het weer voor vandaag...
:rofl: met laatste ben ik trouwens helemaal eens!!!
Het gekke is, is dat ik net heb zitten denken en denken of ik iets te klagen heb,..maar NEE helemaal NIKS te klagen,..

Oftwel, heel misschien ben ik wel een klein beetje gelukkig,.. X-D
Niks te klagen. Verdorie.

X-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven