seks met een ander

29-07-2015 16:13 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt; ik heb seks met een ander binnen mijn relatie.

het is niet "perongelijk" gegaan. Ik ben er naar op zoek geweest, maar mijn vriend weet van niets.

ik heb een net een relatie van 5 jaar, en heb voordat ik vreemdging aan mijn vriend voorgelegd dat ik niet meer samen wil wonen. Onze sexuele relatie is nooit goed geweest; we doen het mischien 1x per 2 maand en dan lig ik maar gewoon 5 min op mijn rug voor hem. (zoenen doen we nooit) Daarnaast zegt hij dat hij nooit met me zou willen trouwen en krijg ik nooit een compliment of iets dergelijks. Ik voel me gewoon niet gewaardeerd. verder doen we alles samen, we vinden dezelfde dingen leuk en kunnen samen lachen.

Omdat het niet makkelijk is een nieuwe woning te vinden woon ik nu noodgedwongen bij hem thuis. Hij is momenteel voor zijn werk in het buitenland, en ik heb seks met een ander gehad in zijn huis. ( daar voel ik me nog het meest schuldig om, eigenlijk kan dat echt niet). ik voel me bij mijn minnaar erg gewaardeerd en de seks was geweldig. Ik weet ook zeker dat ik binnenkort defenitief een punt achter de relatie ga zetten maar ik ben dan bang dat ik mijn "beste vriend" kwijt raak. Ik ga hem ook niet vertellen dat ik het met een ander heb gedaan. Dat vind ik zielig voor hem; hij heeft het mij een keer geflikt en ik had het liever niet geweten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mette-Ann schreef op 29 juli 2015 @ 20:14:

Bedankt voor de adviezen. Het was inderdaad geen vraag maar het zou kunnen dat andere mensen mischien in een soortgelijke situatie hebben gezeten. Zoals ik al zei ben ik hier niet trots op, dus jullie hoeven me niet te vertellen dat het kansloos is dat weet ik zelf ook wel.

Ik ben ook niet van plan er op deze manier mee door te gaan. Dat is niet eerlijk natuurlijkAls je niet genoeg thuis krijgt, dan ga je buiten zoeken. Dus ik begrijp jou ergens wel...ik zou 't ook doen als ik maar 1 keer per maanden slecht sex zou hebben. Ik heb nu helemaal geen sex, maar dat komt omdat ik geen vriendin heb.
Und jetzt?
Alle reacties Link kopieren
Ben ik druk bezig mijn spullen hier weg te krijgen. Ik kan gelukkig bij vrienden terecht.

contact met mijn "minnaar" heb ik na de 2e keer ook verbroken. Was een hele rare vent. Maar ik heb nergens spijt van



quote:Amand schreef op 31 juli 2015 @ 17:31:

Und jetzt?
quote:Mette-Ann schreef op 03 augustus 2015 @ 14:03:

Ben ik druk bezig mijn spullen hier weg te krijgen. Ik kan gelukkig bij vrienden terecht.

contact met mijn "minnaar" heb ik na de 2e keer ook verbroken. Was een hele rare vent. Maar ik heb nergens spijt van





[...]

Oeh, da's minder. In ieder geval heel goed dat je de relatie met je ex hebt verbroken. Ik hoop voor je dat je snel een man vindt waar je een gezonde en prettige relatie mee krijgt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kerstvrouw schreef op 03 augustus 2015 @ 16:34:

[...]



. Ik hoop voor je dat je snel een man vindt waar je een gezonde en prettige relatie mee krijgt!

En waar ze mi der afhankelijk van gaat worden.



Opvang regelen? Eigen zaakjes regelen. Wordt eens tijd na 5 jaar.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:Kerstvrouw schreef op 03 augustus 2015 @ 16:34:

[...]



. Ik hoop voor je dat je snel een man vindt waar je een gezonde en prettige relatie mee krijgt!

En waar ze minder afhankelijk van gaat worden.



Opvang regelen? Eigen zaakjes regelen. Wordt eens tijd na 5 jaar.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:Mette-Ann schreef op 03 augustus 2015 @ 14:03:

Ben ik druk bezig mijn spullen hier weg te krijgen. Ik kan gelukkig bij vrienden terecht.

contact met mijn "minnaar" heb ik na de 2e keer ook verbroken. Was een hele rare vent. Maar ik heb nergens spijt van





[...]

Door met je leven dus. Sterkte!
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:grimblegrumble schreef op 29 juli 2015 @ 16:23:

Wat je eigenlijk wilt zeggen: ik kan het nu niet uitmaken, want dan sta ik op straat, maar in mijn hoofd is het al uit. Zodra ik een eigen huis heb vertel ik het ook aan mijn vriend, maar ik ga niet tot die tijd wachten voor ik met een ander in bed duik. Dat praat ik voor mezelf goed door mezelf eraan te herinneren dat hij ooit ook vreemd is gegaan.Tja, dit is het wel zo'n beetje. Vind je dit een goed plan TO?
Alle reacties Link kopieren
Niet meer zeggen. Schieten jullie beiden niets mee op.



Allebei doorgaan met je leven waarin je hopelijk beide een leuke relatie op kan bouwen met iemand anders.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook niets vertelt hoor. Ga ik ook niet doen, heeft nu niet meer zo veel zin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mette-Ann schreef op 04 augustus 2015 @ 11:37:

Ik heb ook niets vertelt hoor. Ga ik ook niet doen, heeft nu niet meer zo veel zin.



Verteld met een 'd'



Graag gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Echt serieus?

Wauw dankje.... ik hoor bijna mezelf echoën in je zielige reactie





quote:TourdeViva schreef op 04 augustus 2015 @ 19:43:

[...]







Verteld met een 'd'



Graag gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mette-Ann schreef op 03 augustus 2015 @ 14:03:

Ben ik druk bezig mijn spullen hier weg te krijgen. Ik kan gelukkig bij vrienden terecht.

contact met mijn "minnaar" heb ik na de 2e keer ook verbroken. Was een hele rare vent. Maar ik heb nergens spijt van





[...]

Kijk, het is goed dat je bij hem weg gaat hoor (je hebt zeer goede redenen), maar ik vind het niet bepaald respectvol dat je in ZIJN huis met iemand seks hebt gehad en nu beweert daar geen spijt van te hebben. Net als dat ik het ook kut vind voor jou dat hij eerder in de relatie ook is vreemdgegaan. Je praat nu wel je eigen gedrag goed (terwijl ik eerder in het topic juist dacht te lezen dat je zelf inzag hoe kansloos je bezig was..) en zegt zelfs geen spijt te hebben van het vreemdgaan, dus ik hoop dat ik je verkeerd begrijp ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Mette-Ann schreef op 31 juli 2015 @ 13:47:

We hebben gisteren definitief een punt achter de relatie gezet. Daar waren we het bijde mee eens. Ik mag de komende nachten bij een vriend van mij blijven tot ik opvang heb geregeld.



Ik heb hem nog niet verteld van de ander. Ik weet niet of we daar veel mee opschieten





[...]



Heel goed van je! Te weinig of slechte seks is einde relatie. Te veel mensen blijven er maar in hangen. Voor de kindjes, voor het geld, omdat ze bang zijn om alleen te zijn, etc.

Zo vaak hoor je mannen jammeren dat ze weinig en slechte seks hebben, maar vertrekken ho maar. Wat dat aangaat zijn vrouwen toch echt het sterke geslacht.

Jij hebt ballen en vertrekt. Geen slachtofferrol, geen gejammer.

Succes verder meid, dat gaat zeker goedkomen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Alwayshappy schreef op 07 augustus 2015 @ 14:20:

[...]





Kijk, het is goed dat je bij hem weg gaat hoor (je hebt zeer goede redenen), maar ik vind het niet bepaald respectvol dat je in ZIJN huis met iemand seks hebt gehad en nu beweert daar geen spijt van te hebben. Net als dat ik het ook kut vind voor jou dat hij eerder in de relatie ook is vreemdgegaan. Je praat nu wel je eigen gedrag goed (terwijl ik eerder in het topic juist dacht te lezen dat je zelf inzag hoe kansloos je bezig was..) en zegt zelfs geen spijt te hebben van het vreemdgaan, dus ik hoop dat ik je verkeerd begrijp ;)Ik heb er geen spijt van dat het zo is gelopen en de relatie heb verbroken. Dat is wat ik bedoelde. Vreemdgaan is natuurlijk nooit netjes
quote:valentina82 schreef op 29 juli 2015 @ 16:16:

wat kansloos zeg. Heb je geen trots? Pak je tas, neem je verantwoordelijkheid. Hij is niet je 'beste vriend'. Als dat zo was, had je hem niet zo behandeld.Amen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven