Het Spuugpaleis - Tour de Tzatziki

18-07-2015 19:06 2857 berichten
Alle reacties Link kopieren
malákes den epitrépontai

Nu heb ik het gewist en weet ik er niets anders voor in de plaats te zetten, hebben jullie dat ook wel eens?
ik heb alleen heel vaak dat ik niet meer weet waar het over ging als ik ineens een pagi verderop ben
maar met waar jij last van hebt kan je het dan vervangen door
Het ging over bugs-getteren. Gelukkig hoef ik dat niet. Maar het is vast paleo, dus als de noot aan de man is, ga ik ook bugs-getteren.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Bugs-getteren, geniáál gevonden woord.

En de recepten voor gefrituurde rupsen, meikevers, pissebedden, wantsen en gestoomde vlooien zijn vast wel te vinden op internet.
Prypper
Wie wil er overigens mee op groepsreis met de NS naar Prypjat? De allerkleinsten kunnen een railrunnertje nemen.
Gaat die trein dan door Polen want dan weet ik het niet hoor.
Ivm veelvuldige oppryspingen.
is dat allin
en gaan we dan ook naar de kermis
Ook naar de kermis en neem je zwemspullen mee, wat we gaan doen blijft nog een verrassing
Ik hoop dat ik nooit bugs hoef te getteren, zelfs Maaiiii-vlinder is levend lekkerderder dan deaud.

Mason/Gerrit severe problem: ik weet nooit wie van beide de gont is en in China is dat onderschijt toch niet onbelangrijk.

Groepsriijs: ke, NS: ke, Polen: ke als het maar niet naar Warshow is.
Ok ok, we gaan niet door Polen, in Duitsland bij de grens van Polen slaan we linksaf, nemen de boot naar Finland en van Finland naar Prypjat, duurt wel een paar dagen extra maar met een groepsticket kan dat wel uit. Weet niet of we genoeg proviand hebben, Duits eten vind ik erg vies dus misschien dat Hulang een paar hondjes onderweg lekker kan bereiden. Geen poezen want daar krijg ik uitslag van.
Dat was twee keer "IK" in mijn post, nu ben IK zeker een narcist
In China zien ze vanzelf wel wie van de twee de boel onderschijt, daar zit ook het meeste meet aan. Hoeven de Chineesjes niet in de bush te bugs-getteren.
Hulang berijdt geen gontjes!!!
Maar we komen dus niet in China? Dan hebben we geen severe problemen. Ik wil trouwens Mason niet meenemen, ik heb nog geen nannie.
Laat dat berijden maar aan Gerrit over.
O leuk met een blootjesbootje?

kan zijn dat ik dan net in de transistor zit dus wiwi En fritties heb. is dat een probleem?
Mason => nanny: check!

Gerrit => gontjes berijden: check!

Mystery solved. I guess.

Jeetje, wéér een boot met vluchtelingen, het goud maar niet op!
Wou eigenlijk een ander platje plakken maar doe het maar niet
Dat komt omdat Plantsoen mijn middelnaam is.
Neen wel graag wat over je wiwi heen plakken dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven