Ergernissen in de supermarkt 2

16-08-2015 16:24 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic



Hier het oude topic Ergernissen in de supermarkt 1



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Happy new topic
Alle reacties Link kopieren
Tvp
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Ik trap af: een hele boze mevrouw in de AH. De folder voor aankomende week was kennelijk in haar brievenbus gevallen en jawel, kar vol met alle aanbiedingen. Maar die gaan pas morgen in.

Het arme winkelmeisje kreeg er flink van langs van de boze mevrouw: ze moesten het ook niet meer wagen om die folders vervroegd in de brievenbus te gooien. Als hij maandag ingaat, moet hij ook maandag pas in de bus gegooid worden.

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik lees weer vooral mee .

quote:soetkees schreef op 16 augustus 2015 @ 16:30:

Ik trap af: een hele boze mevrouw in de AH. De folder voor aankomende week was kennelijk in haar brievenbus gevallen en jawel, kar vol met alle aanbiedingen. Maar die gaan pas morgen in.

Het arme winkelmeisje kreeg er flink van langs van de boze mevrouw: ze moesten het ook niet meer wagen om die folders vervroegd in de brievenbus te gooien. Als hij maandag ingaat, moet hij ook maandag pas in de bus gegooid worden.

Dr staat niet voor niets een datum op wanneer de folder ingaat.




Mijn ergernis deze week: twee moeders gingen met hun kinderen winkelen in de AH en gingen botsautootje spelen met hun kinderen in zo'n winkelwagentje. Ze scheurden echt door de gangpaden heen. Zo asociaal.
Alle reacties Link kopieren
Wauw! Leuk om te zien dat er in het eerste topic zoveel reacties zijn geweest dat het inmiddels tijd is voor een tweede. Blijft ook leuk om al die herkenbare reacties te lezen
Ga never nooit meer op vrijdagmiddag naar de AH. (En zeker niet als het de laatste 'vakantiedag' is.

Werd meerdere keren omver gelopen door koters die de winkel voor een speeltuin aanzien.

En er kan geen sorry vanaf hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bromelia schreef op 16 augustus 2015 @ 16:32:

[...]



Dr staat niet voor niets een datum op wanneer de folder ingaat.Precies, het zijn kleine lettertjes, maar het staat erop. En ja, wees dan gewoon een grote meid en zeg, sorry, had ik niet gezien. Jammer, heb ik pech. Maar dan zo'n winkelmeisje uit gaan foeteren?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Hoera, een vers supermarktergernissentopic



Mijn ergernis voor vandaag: van die mensen die in de rij voor de kassa zo dicht achter je gaan staan dat je ze gewoon hoort ademen. En dan nog in je oor gaan zuchten ook, omdat ze nog vier seconden moeten wachten tot er ruimte is op de band voor hun schapjes. Ik heb heus geen mensenvrees hoor, maar ik hoef nou ook weer niet met Jan en Alleman op tongzoenafstand te verkeren. Getveredemme.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 augustus 2015 @ 16:43:

Hoera, een vers supermarktergernissentopic



Mijn ergernis voor vandaag: van die mensen die in de rij voor de kassa zo dicht achter je gaan staan dat je ze gewoon hoort ademen. En dan nog in je oor gaan zuchten ook, omdat ze nog vier seconden moeten wachten tot er ruimte is op de band voor hun schapjes. Ik heb heus geen mensenvrees hoor, maar ik hoef nou ook weer niet met Jan en Alleman op tongzoenafstand te verkeren. Getveredemme.Gewoon per ongeluk even een stapje naar achteren zetten...Op hun tenen
Alle reacties Link kopieren
Sowieso de folders die in de bus komen zijn allemaal verschillend. Ene op maandag andere op dinsdag.. Lezen is soms een vak apart.
quote:soetkees schreef op 16 augustus 2015 @ 16:39:

[...]





Precies, het zijn kleine lettertjes, maar het staat erop. En ja, wees dan gewoon een grote meid en zeg, sorry, had ik niet gezien. Jammer, heb ik pech. Maar dan zo'n winkelmeisje uit gaan foeteren?Hier in de winkel zetten ze er zelfs een groot bord bij, met de mededeling dat de aanbieding pas morgen ingaat en excuses voor het ongemak en zo. En dan nog zien mensen kans om bij de klantenservice langdurig te gaan zijken over de te veel betaalde (sic) dubbeltjes, liefst als ik achter ze sta om een lullig pakje shag te kopen. Rot toch op .
Alle reacties Link kopieren
Tvp, maar ook een oprechte vraag in het kader van 'snel en efficiënt' : wanneer beginnen jullie met Pinnen? Ik steek het pasje er pas in wanneer de caissière het bedrag heeft genoemd en ik heb aangegeven dat ik wil pinnen. Zij tikt dan iets aan op de kassa vermoed ik, waarna ik los ga met mijn pas.



Bij de Hema zag ik bij de kassa weleens de melding: U kunt alvast beginnen met pinnen (alvorens de kassa medewerkster klaar is).

Zie die bordjes nu trouwens nooit meer.



Maar hoe werkt dat in de supermarkt? Ik heb het idee dat ik altijd de melding 'onjuiste pas' krijg wanneer ik onverhoopt de pas al in het apparaat heb gestoken alvorens ik 'groen licht' heb van de caissière.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:soetkees schreef op 16 augustus 2015 @ 16:30:

Ik trap af: een hele boze mevrouw in de AH. De folder voor aankomende week was kennelijk in haar brievenbus gevallen en jawel, kar vol met alle aanbiedingen. Maar die gaan pas morgen in.

Het arme winkelmeisje kreeg er flink van langs van de boze mevrouw: ze moesten het ook niet meer wagen om die folders vervroegd in de brievenbus te gooien. Als hij maandag ingaat, moet hij ook maandag pas in de bus gegooid worden.

De AH folder wordt bezorgd door PostNL, die bezorgen niet op maandag, dus vandaar wordt die folder op de zaterdag ervoor bezorgt. Dat is al een heel poosje zo, maar als ze pas op dinsdag de folder laten bezorgen dan zal deze mevrouw wel klagen dat ze de folder pas een dag na het ingaan ontvangt denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Verschilt per supermarkt, heb ik het idee. Bij AH loopt het bij mij wel vast, bij Jumbo nooit, als ik gelijk het pasje erin steek.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Vera8 schreef op 16 augustus 2015 @ 16:51:

Tvp, maar ook een oprechte vraag in het kader van 'snel en efficiënt' : wanneer beginnen jullie met Pinnen? Ik steek het pasje er pas in wanneer de caissière het bedrag heeft genoemd en ik heb aangegeven dat ik wil pinnen. Zij tikt dan iets aan op de kassa vermoed ik, waarna ik los ga met mijn pas.



Bij de Hema zag ik bij de kassa weleens de melding: U kunt alvast beginnen met pinnen (alvorens de kassa medewerkster klaar is).

Zie die bordjes nu trouwens nooit meer.



Maar hoe werkt dat in de supermarkt? Ik heb het idee dat ik altijd de melding 'onjuiste pas' krijg wanneer ik onverhoopt de pas al in het apparaat heb gestoken alvorens ik 'groen licht' heb van de caissière.Ik veeg mijn pas altijd eerst even schoon aan mijn broek, anders krijg ik geheid de melding "onbruikbare pas" of zoiets. Vervolgens steek ik hem losjes in het apparaat, totdat het verschuldigde bedrag op het schermpje verschijnt. Onverwijld ram ik mijn pas dan helemaal naar binnen, waarna het pinproces een aanvang kan nemen. Eerder heeft geen zin, want dan moet ik met een beetje mazzel mijn pincode nog een keer invoeren en met wat minder mazzel slaat het hele apparaat op tilt.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in een supermarkt en voor ons is het af en toe echt geen pretje..

Werk er nu bijna twee jaar en denk dat ik wel een boek kan schrijven over asociaal gedrag van mensen tegen elkaar en tegen ons..

Wij zullen overigens ook niet altijd even netjes reageren in jullie ogen maar we zijn ook maar mensen.
In a fantasyland I nearly fell of my unicorn
Alle reacties Link kopieren
Dat je op zaterdag of feestdagen en andere dagen, en vooral in het weekend of tegen 17:00 naar de supermarkt moest

om je eten te regelen. En vooral dan dat er lange rijen staan. grrrr

Ik heb er zo een hekel aan !
Alle reacties Link kopieren
tvp, momenteel geen erge ergernissen in supermarkt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
TVP zodat topic in mijn lijstje komt.

Happy new topic!
Bij mij zegt hij vaak onbruikbare pas als het een pinapparaat is waarbij je de pinpas er bovenin moet steken en geen storing wanneer hij onderin moet..
Alle reacties Link kopieren
quote:Isabela schreef op 16 augustus 2015 @ 16:32:

[img]http://i.marktplaats.com/00/s/NDgwWDY0M ... B/$_82.JPG[/img]



Mijn ergernis deze week: twee moeders gingen met hun kinderen winkelen in de AH en gingen botsautootje spelen met hun kinderen in zo'n winkelwagentje. Ze scheurden echt door de gangpaden heen. Zo asociaal.Deed ik ook altijd toen mijn kinderen kleiner waren. Vinden ze fantastisch. Het is dat ze er niet meer inpassen anders deed ik het nog. Kan nu ook alleen maar met een glimlach kijken naar ouders die dat met hun kinderen doen.
quote:Vera8 schreef op 16 augustus 2015 @ 16:51:

Tvp, maar ook een oprechte vraag in het kader van 'snel en efficiënt' : wanneer beginnen jullie met Pinnen? Ik steek het pasje er pas in wanneer de caissière het bedrag heeft genoemd en ik heb aangegeven dat ik wil pinnen. Zij tikt dan iets aan op de kassa vermoed ik, waarna ik los ga met mijn pas.



Bij de Hema zag ik bij de kassa weleens de melding: U kunt alvast beginnen met pinnen (alvorens de kassa medewerkster klaar is).

Zie die bordjes nu trouwens nooit meer.



Maar hoe werkt dat in de supermarkt? Ik heb het idee dat ik altijd de melding 'onjuiste pas' krijg wanneer ik onverhoopt de pas al in het apparaat heb gestoken alvorens ik 'groen licht' heb van de caissière.Pas als er 'uw pas aub' staat. Helaas is dat bij de meeste supermarkten pas als alles gescand is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven