Sexloze relatie

15-08-2015 13:59 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 10 jaar heb ik een relatie. In de begin jaren hadden wij nog geregeld sex maar de laatste 5 a 6 jaar staat het op een laag pitje om het zo maar te noemen. Afgelopen jaar hebben wij pas 2x sex gehad!! De sex is nooit spannende geweest. onze sex is altijd hetzelfde, eerst bevredig ik haar oraal en daarna altijd het zelfde standje nl. De missionarishouding. Zij is zeer passief in bed in wil ook niet eens iets anders proberen qua standjes of andere locatie. Voor mij is het weinig spannend. Ik wil meer dan zij mij wil geven. Mij pijpen wil ze niet, andere standjes wil ze niet.

Hoe kan ik een spannende sex relatie krijgen met haar?
Alle reacties Link kopieren
Zij wil niet spannender, dus spannender dan dit gaat het niet worden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Niet. Her zit er bij haar gewoon niet in. Ik snap niet dat je na 10 jaar pas aan de bel trekt als je zulke slechte en saaie sex hebt. Ik had het niet volgehouden.
Waarom wil ze niets? Vindt ze je aantrekkelijk?
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil ze je wel pijpen met condooms met een smaakje?
~Energy flows where attention goes~
Had ze met vorige vrienden vaker seks of had ze ook toen weinig interesse daarin?
Heeft ze een streng-religieuze achtergrond?
Alle reacties Link kopieren
Nee pijpen met condoom met een smaakje wil ze ook niet. Zelfs niet onder de douche als ik met penis net gewassen heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je dit met haar moet gaan bespreken
Life is short, smile while you stil have teeth
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan ik een spannende sex relatie krijgen met haar?



Niet.

Ze was vast in het begin geen sexbeest dus je had kunnen weten waar het zou eindigen.
Alle reacties Link kopieren
En je hebt al met haar gepraat hierover?
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier al wel eens over gesproken.



Pijpen wil ze niet omdat ze het vies vind en bang is dat ik in haar mond klaar kom. Ik heb haar gezegd dat ik niet gelijk klaarkom als ze pijpt.



Maar zelfs kusjes op mijn buik geven wil ze niet.

Als ik haar vraag mij af te trekken wil ze het ook niet omdat ze geen sperma op de handen wil.

Zou een bezoek aan een sex therapeut helpen?
quote:Timo77abc schreef op 15 augustus 2015 @ 19:33:

Pijpen wil ze niet En jij wil geen antwoord geven op de hier gestelde vragen.
Alle reacties Link kopieren
In haar vorige relatie had ze wel vaker sex maar toen wilde ze ook niet pijpen.

Ze heeft toen wel andere standjes geprobeerd die ze nu niet wil omdat het met hem niet fijn was. Ik heb uitgelegd dat het met mij anders kan zijn. Vingeren wilde ze eerst ook niet maar nu wel. Daarin is ze wel meegegaan alleen met de rest niet.
Waarom heb je dat 10 jaar lang gepikt?

Of waarom was het eerst geen probleem en na 10 jaar wel?
Ze heeft geen verleden van seksueel misbruik?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt alsof ze een associatie sex=vies heeft
.
Alle reacties Link kopieren
Probeer het op andere plaatsen te doen in huis of in de natuur,rollenspel kan ook heel leuk zijn.

Speeltjes erbij.



Is zij een lui mens van nature? of alleen in bed.

Knap dat jij het zolang volgehouden hebt met haar,ik had haar al lang de bons gegeven.
quote:cijfernerd schreef op 16 augustus 2015 @ 13:00:

Probeer het op andere plaatsen te doen in huis of in de natuur,rollenspel kan ook heel leuk zijn.

Speeltjes erbij.



Is zij een lui mens van nature? of alleen in bed.

Knap dat jij het zolang volgehouden hebt met haar,ik had haar al lang de bons gegeven.Heb je de op gelezen? Daar staat letterlijk dat ze niet openstaat voor dit soort dingen. Ze wil niet eens een ander standje dan missionaris proberen dus waarom denk jij dat ze wel in de natuur of met speeltjes wil?
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 16 augustus 2015 @ 13:06:

[...]





Heb je de op gelezen? Daar staat letterlijk dat ze niet openstaat voor dit soort dingen. Ze wil niet eens een ander standje dan missionaris proberen dus waarom denk jij dat ze wel in de natuur of met speeltjes wil?Ik heb nog hoop,er moet toch een manier zijn om haar aan de gang te krijgen
quote:cijfernerd schreef op 16 augustus 2015 @ 13:13:

[...]

Ik heb nog hoop,er moet toch een manier zijn om haar aan de gang te krijgen Als iemand aseksueel is, krijg je haar niet aan de gang. Dan is het zoals het is, en zal TO zich moeten afvragen of er voor hem nog toekomst in de relatie zit.
quote:cijfernerd schreef op 16 augustus 2015 @ 13:13:

[...]



Ik heb nog hoop,er moet toch een manier zijn om haar aan de gang te krijgen
Tja, ik denk dat wanneer het er na een relatie van 10 jaar (en daarvoor had ze ook een relatie, dus ze is lang genoeg seksueel actief) het er niet in zit, het er ook nooit in gaat zitten. Na veel praten, wat therapie en veel geduld zal ze wellicht iets veranderen, maar een spannende stoeipoes zal ze niet worden.

Als je daarmee kunt leven, prima. Kun je dat niet, vraag ik me af waarom je nog bij haar bent.



Ze klinkt behoorlijk preuts. Vindt ze seks wel prettig? Is ze opgewonden? Het klinkt alsof ze het als een plichtmatig iets ziet. Heeft ze nare ervaringen of is ze opgevoed met het idee dat seks vies is? Of vindt ze seks gewoonweg niet boeiend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven