derrie in het putje

16-08-2015 19:09 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Ik ben twee weken vrij geweest van de fabriek. En nu het zondag was werd het tijd weer eens te douchen. Dus vanmiddag toen ik mijn bed uit kwam ben ik onder de douche gestapt.



Maar, en misschien herkennen de mannen en vrouwen het hier wel, onder de douche begon ik al snel met mijzelf te spelen. En wat ook lekker was was de douchestraal op mijn pielemoos. Uiteindelijk kwam ik klaar.



Maar nu komt het. En misschien hebben jullie raad. Het doucheputje loopt niet meer door. Er zit allemaal haar in en klodders sperma. Maar het lijkt wel lijm. Ik ben dus een hele tijd bezig geweest, op mijn knieën in de douchekabine, om dat putje leeg te pulken.



Hoe doen jullie dat nadat je ( voor de man) of jouw vriend (voor de vrouw) onder de douche is klaargekomen? Mijn sperma klonkert meteen samen tot lijm. Heeft iemand een handige oplossing zodat ik niet na iedere treksessie op mijn knieën moet?
De Vivamix lijkt me meer iets met citroenzuur en mosterd
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 augustus 2015 @ 20:54:

De Vivamix lijkt me meer iets met citroenzuur en mosterd



Kun je dat eten?



Gelukkig is de lijm bij ons thuis iets flexibeler. Wij hebben dan ook een heel lenig kind .
Alle reacties Link kopieren
quote:Velma schreef op 16 augustus 2015 @ 19:57:

[...]





3el Salpeterzuur met 3 el ZoutzuurNiet proberen hoor! Alles lost op ook het putje, de afvoer, alles lost op ook de voer eronder. 😊
quote:Morrigan- schreef op 16 augustus 2015 @ 19:54:

koude douche nemen

werkt tweeledig: je raakt niet zo opgewonden én je sperma klontert niet



je gunt die man zijn pleziertje toch wel?

willem ruk gewoon lekker door onder de douche, je moet toch wat.

maar nu komt de tip, ruk met 1 hand, bevoorbeeld rechts en als je dan gaat komen vang je het op met je andere hand, links.

daarna lik je je eigen zaad op zodat het niet in het putje terecht komt. en klaar is kees. eh, willem.

en nu niet gaan mekkeren dat je het niet lekker vind, dan verleng je je rukfantasietje maar en doe je alsof de buurvrouw je staat af te rukken onder jouw douche en dat ze dominant is endat ze je zaad in je mond stopt en dat jij het maar te slikken hebt wat ze doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven