Gevoelloos

19-08-2015 10:12 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Na heel wat rondspeuren op internet en gesprekken met vriendinnen ben ik toch wel benieuwd of er meer zijn met hetzelfde probleem als ik..



Ik heb totaal geen seksueel gevoel in mijn vagina. Penetratie is voor mij alleen maar het gevoel dat er iets in zit te bewegen en thats it.. wel heb ik een paar keer gehad dat ik ineens een hitte aanval kreeg, maar verder geen lekker gevoel erbij. Zou dit door de pil kunnen komen? Of door de vele keren dat ik tijdens pijn door een schimmelinfectie gewoon seks bleef hebben, hoeveel pijn het ook deed..



Ook ben ik nog nooit klaargekomen door vingeren en beffen. Het enige waardoor het lukt is een vibirator en de douche straal..



Ik heb ook vaak dat ik tijdens de seks 'uitscheur'.. er ontstaat dan een scheurtje bij de ingang van de vagina waardoor het erg gaat branden na de seks. ik weet zeker dat ik geen schimmelinfectie heb dus daar kan het niet door komen.



Ben benieuwd of meer meiden hier last van hebben want ik ken eigenlijk niemand die geen gevoel heeft tijdens seks..
anoniem_223719 wijzigde dit bericht op 19-08-2015 11:57
Reden: Verkeerde zin
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Probeer je bekkenbodemspieren wat aan te spannen
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik heb ook vaak dat ik tijdens de seks 'uitscheur'.. er ontstaat dan een scheurtje bij de ingang van de vagina waardoor de seks dan ook nog eens pijn gaat doen..Ga naar de dokter
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
misschien helpt glijmiddel om het "scheuren"te voorkomen?



Geen gevoel daar hebben kan mentaal zijn. Hoeft niet persee fysiek te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 19 augustus 2015 @ 10:21:

[...]



Ga naar de dokter Ik ben al eens naar de dokter geweest hiervoor en ze gaf me verdovende crème mee wat ik dan voor de seks rond de ingang van de vagina moest smeren. Dit heb ik nooit gebruikt en nu in geen vaste relatie heb ga ik niet zeggen oh wacht even! Moet ff wat creme erop smeren voordat we aan de slag kunnen ;)
Dat wondje klinkt als VVS. Ik denk eigenlijk dat je veel baat zou hebben bij een seksuoloog, want de manier waarop je met seks omgaat klinkt niet echt oke (doorgaan als je pijn hebt).



Als je pijn hebt: altijd stoppen! Anders wordt het alleen maar erger. Alleen seks hebben wanneer je heel erg opgewonden en vochtig bent, en gebruik wat glijmiddel.



En die creme zou ik lekker wel smeren, als het anders betekent dat het pijn doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosaaa schreef op 19 augustus 2015 @ 11:21:

Dat wondje klinkt als VVS. Ik denk eigenlijk dat je veel baat zou hebben bij een seksuoloog, want de manier waarop je met seks omgaat klinkt niet echt oke (doorgaan als je pijn hebt).



Als je pijn hebt: altijd stoppen! Anders wordt het alleen maar erger. Alleen seks hebben wanneer je heel erg opgewonden en vochtig bent, en gebruik wat glijmiddel.



En die creme zou ik lekker wel smeren, als het anders betekent dat het pijn doet.



Ik heb 6,5 jaar lang een relatie gehad. Hierin had ik in het begin maandelijks een schimmelinfectie. Ook deden we weinig aan voorspel omdat het me allemaal niet veel deed.. Hij vond beffen vies en hij kon er achteraf ook niks van, liet niet echt tijdens de seks merken dat het om mij ging, en het was gewoon saai .ik heb lang gedacht dat ik niet meer opgewonden kon worden, hij was mijn eerste dus had niet veel ervaring.



Een week geleden voor het eerst seks gehad met een ander en ik voelde gelukkig weer dat ik zin had, maar toch moet ik leren na die 6,5 jaar om weer écht opgewonden te raken. Gelukkig ben ik al een hele tijd af van een schimmelinfectie en doet seks verder geen pijn meer. Behalve dus na de seks als ik ga plassen of wil gaan zitten kom ik er dus achter dat er een scheurtje zit.
Ik had vroeger ook een soort van velletje bij de ingang dat steeds inscheurde. Als ik een relatie had ging dat na een paar maanden wel over, maar stond ik even droog, en ik had seks, scheurde het weer wat in.

Pas na een aantal jaar was het in zoverre ingescheurd dat het weg was.



Verder voelde ik de eerste 10 jaar ook niet zoveel van penetratie.. Kan me nog herinneren hoe teleurgesteld ik in het begin was, omdat ik echt dacht dat geneukt worden fantastisch zou aanvoelen. Pas toen ik de 30 passeerde en mij pas echt over kon geven, voelde ik er heel veel van en kan ik ook door penetratie klaar komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook totaal geen gevoel of ieder geval niets wat lekker zou moeten aanvoelen bij penetratie. Ik begrijp nooit waarom alle vrouwen zo liggen te kreunen, want ik voel echt haast niets.
Overigens, de pil heeft misschien wel invloed. Sinds ik stopte met de pil, werd ik veel geiler/opgewondener. Dus dat kan wel degelijk zijn weerslag hebben op de seksuele beleving.
Ik kan het nergens vinden als ik google maar ik heb ooit op school geleerd dat de schedewand praktisch gevoelloos is. Probeer maar uit, kras met je nagel over je schedewand, dan kun je voelen wat ik bedoel. De baarmoedermond en buitenkant van de vagina zijn wel gevoelig maar je schedewand dus niet. Je hebt wel een g-plek maar die zit onder de huid en moet je op duwen, wil je hem voelen.



Lees anders wat over de vagina, dan leer je jezelf wat beter kennen. En je kunt je bekkenbodemspieren trainen om een beter orgasme te krijgen. Wist ik ook niet, dat lees ik net. Een orgasme krijgen vrouwen meestal niet alleen door penetratie, slechts 20% van alle vrouwen is daartoe in staat. Gewoon met jezelf gaan oefenen, want dan weet je ook hoe je je bedpartner kan sturen.
Alle reacties Link kopieren
Ja als ik tegen die wand aan druk is het alsof ik mn blaas dan voel.. dit had ik al eens uitgeprobeerd. Maar bedankt voor de tip ik zal even googlen haha!



Misschien ligt het inderdaad eerder aan iets mentaals dan fysiek.. en moet ik me meer gaan inleven in het moment, maar lijkt me erg moeilijk als je niks voelt wat erg fijn is, dan wordt je ook niet snel opgewonden.. Het is ook niet zo dat ik mezelf niet helemaal durf te geven want ik schaamde me nergens voor op dat moment en was niet eens zenuwachtig
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 19 augustus 2015 @ 12:30:

Overigens, de pil heeft misschien wel invloed. Sinds ik stopte met de pil, werd ik veel geiler/opgewondener. Dus dat kan wel degelijk zijn weerslag hebben op de seksuele beleving.Ik heb er ook overnagedacht om te stoppen met de pil, maar lijkt me onpraktisch, vind het zo handig om ongesteld zijn te kunnen uitstellen en het voelt betrouwbaarder dan een condoom.. de andere opties zoals prikpil en spiraaltje lijken me niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 19 augustus 2015 @ 12:21:

Ik had vroeger ook een soort van velletje bij de ingang dat steeds inscheurde. Als ik een relatie had ging dat na een paar maanden wel over, maar stond ik even droog, en ik had seks, scheurde het weer wat in.

Pas na een aantal jaar was het in zoverre ingescheurd dat het weg was.



Verder voelde ik de eerste 10 jaar ook niet zoveel van penetratie.. Kan me nog herinneren hoe teleurgesteld ik in het begin was, omdat ik echt dacht dat geneukt worden fantastisch zou aanvoelen. Pas toen ik de 30 passeerde en mij pas echt over kon geven, voelde ik er heel veel van en kan ik ook door penetratie klaar komen.Wat bedoel je dan precies met jezelf over geven, want voor mijn gevoel doe ik dat wel maar vind ik het wel moelijk om echt opgewonden te raken, misschien dat ik dan te nuchter erover denk ofzo..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven