Vriend komt niet klaar

18-08-2015 09:46 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo forummers,

ik heb een probleem wat mij erg onzeker maakt.

Ik ben nu al een aantal maanden samen met mijn vriend, we hebben het superleuk samen. Maar het probleem is dat hij niet klaar kan komen tijdens de seks. Hij is 41, ik 36. Hij is jarenlang single geweest, een enkele keer sex gehad, ook moeilijkklaarkomen. In voorgaande relatie lukte het wel na een paar weken.

Ik ben bang dat het aan mij ligt, aan mijn lijf, aan wat ik doe of juist niet doe. Hij beweert dat dit niet zo is. We hebben het er wel over, maar het maakt hem ook heel onzeker.

Het lukt hem alleen om klaar te komen daar na afloop te masturberen. En dan nog kost het veel moeite.

Herkent iemand dit? Iemand goeie tips?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 18 augustus 2015 @ 15:56:

Ik zou het wel een ding vinden als mijn sekspartner niet klaarkwam tijdens penetratie, bij vrouwen is het soort van logisch, wij zijn anatomisch onhandig gebouwd orgasmetechnisch, bij een man zou het gewoon (gewoon ja) moeten kunnen. Het is ook nog eens de enige manier om voortplanting tot stand te brengen dus een niet-klaarkomende man tijdens penetratie zou ik zelf niet zo geinig vinden. Daarbij ben ik niet iemand die het leuk vind om een kwartier achter elkaar te neuken, op een bepaald moment ga ik toch ovenschotels liggen te verzinnen.



Ik snap het "probleem" dus wel.een kwartier vind je lang??
-
Alle reacties Link kopieren
Een kwartier vind ik niet lang. Heerlijk juist. dat is dan weer het voordeel
Alle reacties Link kopieren
quote:ikke0879 schreef op 18 augustus 2015 @ 16:09:

Een kwartier vind ik niet lang. Heerlijk juist. dat is dan weer het voordeel Precies. Zie het als een voordeel! Met m'n huidige en vorige vriendin kunnen we uren bezig zijn (met pauzes hoor). Denk dat heel veel vrouwen het leuk zouden vinden een vriend die het lang volhoudt.
-
Als je een kwartier al erg lang vindt, dan klinkt me dat wel als een droevig (gebrek-aan-)seksleven. Maar ja, ieder z'n voorkeur.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde probleem. Het ligt in ieder geval niet aan jou: ik kom helemaal niet klaar door penetratie en moeilijk met pijpen of afgetrokken worden. Als het dan wel lukt, is het trouwens extra lekker. Met masturberen kost het soms ook aardig wat moeite. Ik zie het maar als voordeel: de seks is er niet minder lekker om en ik hou het lang vol.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat mannen die zich veel afgetrokken hebben, minder gevoelig zijn geworden waardoor ze tijdens de penetratie bij een vrouw zich minder gestimuleerd voelen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien proberen om niet de nadruk op neuken te leggen, maar gewoon samen genieten van seks op wat voor manier dan ook.

Des te langer je samen geniet van de seks, des te dichter je naar elkaar toe groeit.

Misschien dat dan de spanningen en onzekerheden wegvallen waardoor je vriend dan misschien kan klaarkomen tijdens het neuken.
tis goed bedoeld
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 18 augustus 2015 @ 16:06:

[...]





een kwartier vind je lang??

Ja.

En dat heeft niks met een droevig seksleven te maken, het is heerlijk om een man in me te voelen maar na een poosje heb ik het wel gezien. Dan gaan we weer wat anders doen.

Al moet ik wel zeggen dat ik nooit op de klok kijk dus misschien vind ik het stiekem langer leuk dan ik weet. Ik weet wel dat ik er best snel zat van ben dus afwisselen is het toverwoord.

Ik heb trouwens nog nooit een man meegemaakt die niet binnen mijn tijdslimiet valt dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 18 augustus 2015 @ 18:15:

Ik denk dat mannen die zich veel afgetrokken hebben, minder gevoelig zijn geworden waardoor ze tijdens de penetratie bij een vrouw zich minder gestimuleerd voelen.



Ik ben al heel lang alleen en heb me natuurlijk wel eens aan me zelf vergrepen , maar besloot 6 jaar terug eens naar een erotische masseuse te gaan welke je dan aftrekt, de eerste keer was ik bang dat ik niet klaar kon komen, wat normaal nooit gebeurt, maar toch kwam ik uiteindelijk gelukkig klaar.

Sindsdien heeft iedere vrouw( de een beter dan de ander) me klaar laten komen.

Dus was de eerste keer wel bang.

Maar dat verdwijnt naarmate het normaler wordt, het zat dus tussen mijn oren
tis goed bedoeld
quote:Rooss4.0 schreef op 18 augustus 2015 @ 15:56:

Ik zou het wel een ding vinden als mijn sekspartner niet klaarkwam tijdens penetratie, bij vrouwen is het soort van logisch, wij zijn anatomisch onhandig gebouwd orgasmetechnisch, bij een man zou het gewoon (gewoon ja) moeten kunnen. Het is ook nog eens de enige manier om voortplanting tot stand te brengen dus een niet-klaarkomende man tijdens penetratie zou ik zelf niet zo geinig vinden. Daarbij ben ik niet iemand die het leuk vind om een kwartier achter elkaar te neuken, op een bepaald moment ga ik toch ovenschotels liggen te verzinnen.



Ik snap het "probleem" dus wel.

Maar je hoeft toch ook niet een kwartier in een positie te zitten/liggen/hangen en maar pompen? Je kunt in dat kwartier toch afwisselen, na dat kwartier ga je weer eens wat anders doen en dan na 10 min ga je weer eens over op penetratie etc.



Juist van jou had ik eigenlijk verwacht dat je een kwartier niets zou vinden
Ik heb overigens een vriendin die nog nooit is klaargekomen, ook niet clitoraal. Ondanks verschillende relaties. Zij vindt het jammer, maar niet onoverkomelijk. Juist de mannen leggen er druk op en dat vindt zij heel erg vervelend.



Hoe gaat dat bij jou en je vriend? Leg jij er druk op of laat je weinig merken van je onzekerheid?
Alle reacties Link kopieren
@ rosaaa: ik leg geen druk op dat hij moet klaarkomen. Is in elk geval niet mijn bedoeling, zeg ik ook nooit. Maar dat legt hij zichzelf zo op. Met het idee dat hij mij daarmee tevreden stelt. Zo zitten we in een cirkel.

Ik benoem juist steeds hoe lekker de seks is en hoe ik van hem geniet. Maar hij is niet achterlijk. Voelt wel aan dat ik ook onzeker over mezelf ben.

We gaan er gewoon de tijd voor nemen en lekker van elkaar genieten. Dank voor jullie reacties!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosaaa schreef op 18 augustus 2015 @ 22:19:

[...]





Juist van jou had ik eigenlijk verwacht dat je een kwartier niets zou vinden

Grappig, zo zie je maar weer



Ik kan uuuuren, daaagen achter elkaar seksen en heb dat ook gedaan. Maar een kwartier pompen vind ik saai inderdaad.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:ikke0879 schreef op 18 augustus 2015 @ 10:04:

ja dat herken ik inderdaad wel. ALs hij het zelf doet, gaat het met zoveel kracht en snelheid, dat is nooit te halen met penetratie of pijpen...Als ik, als man zijnde, een kleine tip mag geven. Maak het niet zo'n "ding". Seks kan ook lekker zijn zonder klaar te komen. Ik vermoed dat wanneer jullie er beide niet zo mee bezig zijn dat het vanzelf komt. Hou het luchtig en speels..!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven