Whatsapp contact

19-08-2015 23:40 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ooit eens meegemaakt dat bij een contact persoon op whatsapp opeens geen foto meer heeft en geen status enz, terwijl diegene je niet geblokkeerd heeft en de dag daarna weer gewoon zichtbaar is?



Ik weet niet of dit aan de app zelf ligt?



Graag antwoord!
Alle reacties Link kopieren
Nee
Nee ik ook niet
Alle reacties Link kopieren
Nee. Ook nooit gehad.

Maar er is nu wel een grote (ZIGGO) storing. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft.
Ik heb dat wel bij één iemand, maar dat is niet een heel stabiel persoon ;)

Diegene heeft dan weer zo'n moment; boos, gefrustreerd, klaar met de hele wereld. De status en foto's kunnen ook met het uur wisselen soms. Tegenwoordig heb ik hem uit mijn lijst gegooid. Lekker rustig 😉
Alle reacties Link kopieren
quote:apestaartje30 schreef op 19 augustus 2015 @ 23:57:

Nee. Ook nooit gehad.

Maar er is nu wel weer een grote (ZIGGO) storing. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft.
Voor de rest heb ik het eigenlijk nooit bij iemand.. Behalve als iemand je geblokkeerd heeft of uit de contactenlijst gehaald (als instellingen op 'alleen zichtbaar voor contacten' staan).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen maar gestoord contact?
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'
quote:struisvogelnest schreef op 20 augustus 2015 @ 00:14:

Ik heb alleen maar gestoord contact?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat wel een keer gehad toen was een van mijn contacten naar belgie , was alles weg net als wanneer je geblokkeerd bent en daarna toen hij terug was stond ook alles er weer
Alle reacties Link kopieren
Nope....weet je zeker dat diegene je echt niet tijdelijk geblokkeerd had?
Misschien kun je m bellen en het vragen... Of is dat not doen, bellen?
Alle reacties Link kopieren
Jawel, wel eens gehad. Met meerdere contacten tegelijkertijd. Ik weet niet waardoor het kwam, dacht zelf dan dat het een bug in het systeem was.
Alle reacties Link kopieren
Dit gebeurd ook wel eens als iemand zijn telefoon volledig uit heeft staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mn telefoon laatst terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen, waardoor whatsapp er ook tijdelijk af was. Dan kan het ook gebeuren dat status en foto (tijdelijk) weg zijn.
Alle reacties Link kopieren
ik had mijn contacten gesynchroniseerd met mijn tablet, althans dat dacht ik.... waren de helft van mijn nummers weg en daardoor dacht iedereen dat ik ze eruit gegooid had. great....
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ja met mijn zwager...waar we wat problemen mee hebben. En toen vroegen we mijn andere zwager of hij wel zijn status en foto kon zien en dat kon hij. Dus wij dachten dat hij mij had geblokt maar niet dus...
Mijn vader had laatst al zijn contacten geblokkeerd. Hij heeft sinds twee maanden een smartphone dus het is nog even zoeken.
Alle reacties Link kopieren
ja dan zet diegene foto en onlinestatus op niemand.. een soort fake block.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 20 augustus 2015 @ 06:07:

Misschien kun je m bellen en het vragen... Of is dat not doen, bellen?Ieuw!! Wat zeg jij nou???
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook gehad. Of anderen bij mij. Er is gisteren of eergisteren een nieuwe functie uitgerold, waarbij je kunt appen via je PC. Moest de boel even backuppen in de cloud en whatsapp opnieuw installeren. En moest mijn foto ook even opnieuw erin zetten en mijn chats en contacten vanuit de cloud terugzetten. Dan kun je tijdelijk niet meer zichtbaar zijn.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
quote:emmylou schreef op 20 augustus 2015 @ 10:30:

Heb ik ook gehad. Of anderen bij mij. Er is gisteren of eergisteren een nieuwe functie uitgerold, waarbij je kunt appen via je PC. Moest de boel even backuppen in de cloud en whatsapp opnieuw installeren. En moest mijn foto ook even opnieuw erin zetten en mijn chats en contacten vanuit de cloud terugzetten. Dan kun je tijdelijk niet meer zichtbaar zijn.via de pc kan al even hoor (android)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven