Dummie, krijg de tv niet aan.

20-08-2015 07:18 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben geen tv kijker en dummie op het gebied van digitale tv. Krijg hem niet meer aan.



Heb mijn zoon een oude tv (zonder afstandsbediening alleen geluid en contrast knopje op tv) gegeven, het is 2x gelukt om deze aan te krijgen en iets te kijken via interactieve tv.

Het is geen hd tv gewoon klein oud bakkie.



Interactieve tv van Kpn. Scart en kabel aangesloten. Tweede tv ontvanger van Kpn. Als je de tv en ontvanger aanzet (30 sec stroom eraf) moet ie eerst gegevens ophalen. Dat kan elke keer wel 10 minuten duren ondertussen hoofdpijn wekkende wiebel strepen.... met geluk en ik weet niet wat meppen op knoppen gaat ie heel af en toe aan. Moet anders kunnen ? Moet ie altijd opnieuw zeer langdurig gegevens ophalen ? Of doe ik iets fout en moet ie gewoon na 1x voortaan met 1 druk op wie weet welke knop aankunnen ?



Dus hoe haal ik de gegevens op ? (nu lukt dat meestal niet.)



En hoe zet ik hem uit en aan zonder opnieuw te hoeven beginnen met gegevens ophalen ?(, áls dat al lukt.)



ThanXx
Alle reacties Link kopieren
Duurzaamheid ; geen dingen onnodig weggooien uit principe, om het milieu niet te belasten waarom nieuw als het ook 2de hands of gerepareerd of van minder milieu belastende of langer meegaande of gerecycelde materialen kan etc.



Punt 2 ; Mijn huisgenoot heeft beneden in onze gezamelijke huiskamer al een goede tv. Daar kijken huisgenoot & kids op.

Deze was extra, voor de slaapkamer van mijn zoontje.



Dat heb je wel heel handig, zoniet nerdy (compliment) opgelost. Maar Nina hoe ontvang jij via wifi op je tv ? Hele moderne tv of iets ertussen gehangen ofzo ? Klinkt cool anyway.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven