Wat lezen jullie nu?

20-12-2012 16:56 332 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor boek lezen jullie nu?

Ik lees Ongwenst van Kritina Ohlsson
Nicci French - Dinsdag is voorbij. 2de deel van 5...
Net uit: Free to Fall van Lauren Miller. Redelijk goed, leest lekker weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:blueeyes*3 schreef op 17 augustus 2015 @ 16:14:

Net uit: Free to Fall van Lauren Miller. Redelijk goed, leest lekker weg.Oeps, verkeerde persoon gequote. Even wennen aan de zwarte balk.
anoniem_199309 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 16:16
Reden: quote
% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
quote:MissAnnemarije schreef op 16 augustus 2015 @ 21:23:

Nicci French - Dinsdag is voorbij. 2de deel van 5...Toevallig, ben ik ook in bezig! Ben helemaal blij met de ontdekking van deze serie. Vind dit deel weer net zo geweldig als het vorige.
.
Vond alle boeken van Carlos Ruiz Zafon ook heel goed. Hij schreef de Schaduw van de wind etc. W88 op deel 4 van de reeks
quote:Marthe. schreef op 17 augustus 2015 @ 16:16:

[...]





Toevallig, ben ik ook in bezig! Ben helemaal blij met de ontdekking van deze serie. Vind dit deel weer net zo geweldig als het vorige.Ik vind het ook een geweldige serie. Ik heb net donderdagskinderen uit
Alle reacties Link kopieren
De vliegeraar van Khaled Hosseini. Ik had gedacht het niet mooi te zullen vinden, omdat het zo geprezen werd. Dat klinkt misschien raar, maar soms wordt iets de hemel in geprezen omdat mensen elkaar napraten, zonder zelf een mening te hebben. Het idee dat je iets (zoals dat boek) wel mooi moet vinden, omdat iedereen dat zegt.

Maar ik vond het dus echt de moeite waard om te lezen. Een heel ander soort boek dan dat ik meestal lees ( detectives, thrillers).

Zo jammer dat een heel land (Afganistan) naar de kl#te gaat door de inval van de Russen en de taliban. Voor die tijd was alles dan wel vredig, maar toen was er wel sprake van een ondergeschikte positie van de Hazaren. Daarbij heb ik dan wel bedenkingen.
Wie de schoen past, krijgt geen blaren.
Alle reacties Link kopieren
The Fault in our stars heb ik pas gelezen. Geweldig. Film trouwens ook heel mooi.



Nu lees ik De ontdekking van de hemel, Harry Mulisch.

Ik weet nog niet wat ik ervan vind..
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 03 september 2015 @ 20:08:

The Fault in our stars heb ik pas gelezen. Geweldig. Film trouwens ook heel mooi.



Nu lees ik De ontdekking van de hemel, Harry Mulisch.

Ik weet nog niet wat ik ervan vind..



Ontdekking van de hemel heb ik weggelegd, tot op de helft gelezen. Had hem een jaar of 4 geleden gelezen. Was toen 25, dacht dat het aan mijn leeftijd lag 😊

Ben nu meerdere boeken aan het lezen, zowel de reizigers serie van Diana Gabaldon (nu boek 6) als Harry Potter 😀 (nu boek 3)



Beide al gelezen, maar van de reizigers serie is nieuw boek uit en dan lees ik de eerdere delen weer opnieuw.

Harry Potter staat op e-reader en die had ik afgelopen dagen bij me, vandaar
Alle reacties Link kopieren
Het meisje in de trein
Alle reacties Link kopieren
Joodse buren van Maria boonzaaijer heb ik net uit. Pracht boek. Nu ben ik een boek van Tess geritsen aan het lezen. Sneeuwval. Spannend boek!
Alle reacties Link kopieren
quote:Famke81 schreef op 03 september 2015 @ 22:05:

Het meisje in de trein



Ik ben zo benieuwd naar dit boek! Ik zag het een tijd geleden liggen en de cover sprak me meteen aan.

Ik heb echter nog een stapel boeken die op me liggen te wachten, dus ik heb 'm niet gekocht. (Maar me wel ingeschreven op de reserveringslijst bij de bieb! met nog 20 wachtenden voor me of zo, haha)



Ik ben 'Ik ben de nacht' - Ethan Cross aan het lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ontdekking van de hemel heb ik uit. Eerlijk gezegd was het niet mijn ding. Veel te lang, veel teveel zijsporen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik lees nu Joe Speedboot van Tommy Wieringa.



Hiervoor heb ik Harry Potter en de geheime kamer gelezen. Ik heb de Harry Potter boeken nooit gelezen en na twee boeken ben ik toch wel fan. Normaal lees ik nooit fantasy boeken dus dat had ik niet verwacht
Alle reacties Link kopieren
quote:lala87 schreef op 13 september 2015 @ 08:42:

[...]





Ik ben zo benieuwd naar dit boek! Ik zag het een tijd geleden liggen en de cover sprak me meteen aan.

Ik heb echter nog een stapel boeken die op me liggen te wachten, dus ik heb 'm niet gekocht. (Maar me wel ingeschreven op de reserveringslijst bij de bieb! met nog 20 wachtenden voor me of zo, haha)



Ik ben 'Ik ben de nacht' - Ethan Cross aan het lezen.



Ik heb hem niet uitgelezen, het boek kon mij niet pakken. Van mijn leesclub hoorde ik hoe het plot in elkaar zat. An sich leuk plot, maar ik werd naargeestig van de schrijfstijl en ik vond het niet spannend.



De twee nieuwe boeken voor de twee leesclubs waar ik in zit:



De club van ik

De Kinderwet - Ian McEwen
Alle reacties Link kopieren
Ik wil nu beginnen met 'De Expat' van Patricia Snel. Geen idee of dit een leuk boek is. Ik weet alleen dat het een thriller is.

En ik ga jouw boeken ook even opzoeken Famke81.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees deel 3 van De Groene Engelentoren. van Tad Williams

En ik zit nog steeds te denken ga ik wel of niet door,

nogal omslachtige gebeurtenissen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 14 september 2015 @ 23:02:

Ik wil nu beginnen met 'De Expat' van Patricia Snel. Geen idee of dit een leuk boek is. Ik weet alleen dat het een thriller is.

En ik ga jouw boeken ook even opzoeken Famke81.Ik vond het wel meevallen. Typisch Nederlandse thriller.. (Saskia Noort achtig)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie. Ik vind Saskia Noort eigenlijk wel leuk!
Gister een kans gegeven: Endgame - De opdracht.



Niet mijn smaak.
Alle reacties Link kopieren
Lala, boek is uit. En ik vond het boek ook niet echt geweldig om te lezen maar goed, dat heb je soms..
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 14 september 2015 @ 23:02:

Ik wil nu beginnen met 'De Expat' van Patricia Snel. Geen idee of dit een leuk boek is. Ik weet alleen dat het een thriller is.

En ik ga jouw boeken ook even opzoeken Famke81.Ik ben begonnen in de club van ik. Wat een draak van een populair wetenschappelijk boek. De schrijver hoort zichzelf graag praten en ik vind het maar geblaat! Overslaan dus 😂
Alle reacties Link kopieren
Emily Barr: Klasgenoten.



Bladzij na bladzij zit ik me af te vragen wat er nu in vredesnaam in het verleden is gebeurd en omdat ik dat toch wel wil weten, blijf ik lezen. Maar echt boeiend of grappig vind ik het niet.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Heb het meisje in de trein ook gereserveerd.

Ben nu bezig in " Het zevende kind " van Erik Valeur , bijzonder boek.
Het verzet, deel twee van de trilogie Project Persefone van Michelle Gagnon. Leest lekker weg. Wel deel 1 eerst kezen, anders is het niet te volgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven