Mijn vrouw en haar mannelijke collega

27-04-2015 09:32 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Mijn vrouw is sinds een paar maanden aan de slag binnen een groot bedrijf als secretaresse. Afgelopen maand is er een (getrouwde) mannelijke collega die haar wat het hof maakt. Ze mailen elkaar op het werk over diverse onderwerpen.

Sinds kort smsen ze ook en ja er zijn soms ook pikante onderwerpen tussen. Ik dacht ok geen probleem, gemeenschappelijke interesses, hij getrouwd, wij getrouwd, etc.

Nu merk ik de laatste tijd dat ze haar kledingstijl aanpast. Ze heeft zelfs een enkelbandje gekocht omdat hij dat graag ziet.

Afgelopen weekend stuurt hij dat hij ruzie heeft met zijn vrouw en dat hij niet weet of hij verder wilt in deze relatie. In heb ook een smsje gelezen waarin hij zegt dat hij haar mist en continu aan haar denkt. Waarop zei antwoord :'Ik ook'.

Ik heb haar geconfronteerd met het feit dat ik denk dat er gevoelens zijn langs zeker langs zijn kant. Zij weerlegt dit en zegt als dit het geval zou zijn ze geen contact meer met hem opzoekt.

Ik vrees dat het al te laat is, maar ja wederzijds vertrouwen... als zei zegt dat er niets aan de hand is... of ben ik te naïef?
quote:JollyJ schreef op 27 april 2015 @ 11:39:

[...]



så komplisert det kan ikke bli hørtDeens?
Alle reacties Link kopieren
Korte update:



vorige zondag kwam mijn (ex)vrouw doodleuk zeggen dat ze maandagnamiddag de grote van haar appartement kon opmeten om haar meubels te kunnen plaatsen. Dus ik vroeg:'Dan gaat je vader mee om te helpen?'. Hierop glimlachte ze en zei:'nee, J. (mannelijke collega) komt me helpen opmeten'. Ik zakte door de grond.... hoe kon ze dit allemaal zomaar doen? Het was precies opzettelijk kwetsen. Dinsdag is ze naar de Ikea gereden om meubels te gaan kopen. Woensdagavond zag ik haar terug omdat ze mijn dochtertje kwam halen en ik zei tegen haar:'Mijn vader en ik zullen het bed in de logeerkamer wel uit elkaar draaien en naar beneden brengen'. Hierop glimlachte ze weer en zei doodleuk:'Dat hoeft niet, ik heb een nieuw bed gekocht. Ach weet je teveel herinneringen aan dat oude bed'. Ik vroeg haar of ze mij weer voor een idioot hield? Waarop ze aangaf dat zij alles betaald had en hij niets.... Weer maar eens een emotionele slag.Toen ze weg was heb ik even de rekening gecheckt van haar (ik heb nog volmacht). 200¤ uitgegeven voor een zetel, bed en matras??? Lijkt me een superdeal.

Conclusie is dus dat hij bij haar gaat intrekken van zodra ze erin zit. Ze hebben afgesproken de week dat mijn dochter bij mij is hij blijft slapen en de week dat mijn dochter bij haar is hij bij zijn ouders blijft.

Deze week komt ze haar spullen inpakken, vrijdag gaat ze met haar nieuwe vriend de meubels in elkaar zetten en zaterdag verhuist ze voorgoed... Ik ben ondertussen furieus aan het worden. Ik stoot haar af en weiger nog elk contact met haar. Het enige wat ik nog moet weten is wanneer ze mijn woning verlaat. De rest interesseert me niet meer... Ze kan dit blijkbaar niet verdragen en vindt me grof omdat ik haar nu verbaal te lijf ga. Ik probeer op deze manier mijzelf te beschermen tegen haar, want ze geniet er blijkbaar van om me te kwetsen.... Ik hoop dat deze week snel voorbij is en ik zo weinig mogelijk met haar in contact moet komen.
Wat naar dat het nu toch een soort vechtscheiding lijkt te worden. Heel goed dat je de prioriteit bij je kind legt nu.

Zij voelt zich nu superieur lijkt wel en vindt het leuk je te kwetsen, maar de bubbel waar ze nu in leeft zal ook barsten. Zij gaat haar klap ook nog wel krijgen...

Ik wens je veel kalmte, kracht en sterkte voor de komende tijd.
Alle reacties Link kopieren
Houd het belang van jullie dochter nu alsjeblieft in de gaten.

Ik snap de pijn, het verraad en verdriet oprecht.

Maar dat kleine meiske heeft nu een papa nodig die zich beheerst en ervoor haar is.

Dat huwelijk is op en klaar en ter ziele. Ja eens, de wijze waarop is hard, koud en oneerlijk.

Leg jouw passie en toewijding bij jullie kleintje want zij heeft jou hard nodig.

Liefde ligt dicht bij haat en laat alsjeblieft de liefde voor jouw dochtertje spreken en negeer de vrouw die je met momenten haat.

Zij is jouw liefde en haar niet waard en dat mooie, kleine vrouwtje dat jij drie jaar geleden op de aarde hebt gezet wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enigma-2 schreef op 15 augustus 2015 @ 01:39:

Zij voelt zich nu superieur lijkt wel en vindt het leuk je te kwetsen, maar de bubbel waar ze nu in leeft zal ook barsten. Zij gaat haar klap ook nog wel krijgen...

.

Boeien waar zij haar belangen legt.

Laat die vrouw het heen en weer genieten en geef jouw dochter wat zij nodig heeft.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zo heb jouw verhaal helemaal gelezen. Ontzettend verdrietig dit. En het eind om woedend van te worden. Haar nek omdraaien woedend werd ik. Maar lees bericht van @Enn. Helemaal met haar eens. Richt je op jouw meisje. Wees de heldere van de twee voor haar. Als jij controle verliest, wint je ex en krijgt eer die ze totaal niet verdient. Ontlopen is een prima manier om jezelf kalm te houden. Je kan het. Je bent al die tijd verstandig en kalm geweest. Hou vol. En zoek afleiding. Praat met anderen erover.



Sterkte TO!
Alle reacties Link kopieren
@Enn bedankt voor de goede raad en je hebt volkomen gelijk. Mijn dochtertje is en blijft prioriteit nr 1. Ik trek nu best voor mezelf een muur op naar mijn vrouw toe, want elk moment ik me kwetsbaar opstel krijg ik het deksel op mijn neus.
Alle reacties Link kopieren
@Enigma. Ik hoop dat die bubbel gaat barsten en ze gaat beseffen wat ze heeft achtergelaten. Ik heb voor mezelf al uitgemaakt dat ik ze niet meer terugwil. Er is geen basis meer om terug iets op te bouwen.

Nu is het verwerken en op zoek gaan naar iemand die zowel goed is voor mij als voor mijn dochter.

Ik weet niet wat er in de lucht hangt, maar rondom mij vallen continu gezinnen uit elkaar. Allemaal dezelfde redenen bijna en dat is dat de liefde op is. Mensen geven het toch snel op tegenwoordig....
Alle reacties Link kopieren
Ze is deze voormiddag komen inpakken. Ik heb jullie raad opgevolgd en al mijn aandacht aan mijn kleine meid geschonken die met volle teugen genoot. mijn (ex) vrouw daarentegen gaf meer aandacht aan de kleedjes of die nog pasten. Toen ze vertrok weigerde mijn dochter haar een kus en knuffel te geven (waarschijnlijk omdat mama ons verlaat). Ik vind het erg dat mijn dochter met dit gevoel zit en woedend op mijn vrouw want dit verdient ze niet.

Ze wou me een kus op de wang geven, maar heb dit afgehouden. Ik gaf aan dat ze me al genoeg gekwetst had en ik nu een muur optrek. Als dit allemaal afgehandeld is stopt het voor mij. Ze was blijkbaar niet tevreden met dit antwoord.

Ze heeft vanavond zelfs de moeite nog niet genomen om te bellen voor onze dochter!! Wat een.....
Onvoorstelbaar hoe die zich laat beïnvloeden door wat lust-hormonen. Al ben ik me wel bewust dat we het verhaal natuurlijk maar van 1 kant horen....

Jammer, maar bijna niet te voorkomen, hoe de situatie nu al invloed heeft op jullie dochter. Ik wens je nogmaals veel rust, kracht en sterkte, want ik denk dat je daar nu het meeste behoefte aan hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 27 april 2015 @ 09:37:

Ik vind dit soort contacten binnen een huwelijk ongepast. Ook al zou zij alleen spelen met zijn gevoelens om te kijken hoe zij in de markt ligt, dan nog is zij dit aan het voeden. Niet verstandig, zeker niet op het werk. Dit is geen gewone vriendschap. Ik zou haar verzoeken om het af te kappen.Helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Update: ze is net wat spullen komen halen om te verhuizen. Ik had mij zo geregeld dat ik voor onze dochter zou zorgen zodat zij kon verhuizen. Nu vertelt ze mij dat ze het appartement nog niet op orde heeft gekregen en dat ze eigenlijk met haar 'nieuwe' vriend gisteren wat opgeruimd hebben en toen op restaurant zijn gegaan. Dat was nog niet alles want ze vertelde me dat onze dochter bij mijn schoonmoeder heeft moeten slapen omdat ze schrik had van monstertjes. Ik vroeg waar zij dan was. Antwoordt ze me doodleuk:'Ja het was al vrij laat en zijn we in een hotel blijven slapen'!! Geloof me mensen het enige wat ik wou doen was haar buiten gooien!! Wat een vreselijke vrouw!! Te bedenken dat ik er 17 jaar mee heb samengeleefd.

Nee ik walg van haar. Heb haar gezegd dat ze moet zorgen dat ze zo snel mogelijk uit mijn leven moet verdwijnen.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte voor jou en jouw dochtertje. ik vind het ook een heel triest verhaal.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ongelooflijk, wat een gevoelloos geval. Ik hoop dat je de high road kunt blijven bewandelen en je eigenwaarde behouden. Wees de wijste in dit verhaal, zorg voor je dochter en geef niet op je ex af waar zij bij is. Heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het eigenlijk met zijn (ex)vrouw en kinderen ?

Heb je daar al eens mee gesproken?

Maken feitelijk hetzelfde mee als jij.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken zijn vrouw niet. Dus weet niet hoe het met hun gaat. Maar mijn gedachten gaan ook uit naar haar en die 2 kinderen.

Ik vlieg niet uit op mijn vrouw waar mijn dochtertje bij is. Ook met het verhuizen zorg ik dat mijn dochter bij mijn ouders is. Zij hoeft niet te zien dat ze verhuist.

Ik denk dat er psychisch iets mis is met mijn vrouw want dit is geen normaal gedrag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven