Vriend draagt stiekem lingerie

07-08-2015 10:33 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit met een vervelend probleem wat eigenlijk helemaal geen probleem hoeft te zijn.

Wij, mijn vriend en ik, zijn al bijna 5 jaar samen zonder noemenswaardige problemen, doen veel samen, hebben goede sex en overal kan over worden gepraat. Tenminste dat dacht ik tot voor kort. Toen ik namelijk laatst de zolder wilde opruimen kwam ik een doos tegen met daarin lingerie, een paar jurkjes en een paar cdrom's. Omdat het niet van mij is moet het wel van mijn vriend zijn en kon het eerst niet helemaal plaatsen, maar na het bekijken van een cdrom viel het kwartje. Op de foto's stond mijn vriend en draagt lingerie. In eerste instantie schrok ik, daarna werd ik boos, zo van "Wat moet ik met hem? want zoiets keur je toch af?" en daarna verdrietig en bang, omdat ik er niet aan moet denken dat onze relatie zou eindigen omdat hij stiekem lingerie draagt. Daarnaast dacht ik ook aan hoe hij zich de afgelopen jaren heeft moeten voelen, stiekem lingerie dragen, bang dat ik het zou afkeuren. Snel heb ik alles weer in de doos gestopt en mijn voornemen de zolder op te ruimen op de lange baan geschoven. De dagen erna waren een beetje vreemd, ik keek nu wel een beetje anders naar mijn vriend en hoopte dat hij niet aan mij kon zien dat ik van zijn geheim wist. Daarnaast wilde ik er wel over beginnen, maar wist niet hoe en was bang dat ik het daarmee juist kapot zou maken. Ook kon ik de beelden van hem in lingerie niet uit mijn hoofd krijgen en moest toegeven dat ik eigenlijk wel nieuwsgierig werd naar de rest. Op een dag dat hij niet thuis was heb ik de cdrom's allemaal bekeken en vond het eigenlijk wel grappig, aandoenlijk en een beetje opwindend om naar te kijken. Conclusie: mijn vriend draagt stiekem lingerie en eigenlijk vind ik het niet erg.



Wat zou jij doen(v) / willen(m) of heb je hetzelfde meegemaakt, want ik ben er inmiddels wel achter dat er veel hetero mannen het opwindend vinden om stiekem een keer een bh, slipje of jurk aan te trekken.

Ik zou er met hem over willen beginnen, zodat hij het niet meer stiekem hoeft te doen, maar is dat wel wat hij zou willen? straks werkt mijn tolerante houding juist averechts.



Elke tip is welkom en het gaat niet om goede of slechte adviezen, maar hoop dat ik uiteindelijk het juiste doe, zijn geheim tolereren of hem van zijn geheim bevrijden.



PS. Opmerkingen waarin je je afkeur wil uiten mag je voor je houden, alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
deze link is trouwens wel leuk pantiesformen.nl

hihi
Alle reacties Link kopieren
Aiai betrapt, ik als man die ook 'draagt' zou een open mind wel kunnen waarderen. Taboe? Jammer dan, dameslingerie is mooier, zit ook lekker - niet alles natuurlijk - en het geeft mij een sexy gevoel; wat is daar mis mee.

Gewoon bespreken dus, en gaan ontdekken of je er zelf ook iets mee kan.

Laat eens mens toch lekker in zijn waarde.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-02-2016 16:42
Reden: troll
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het topic is al oud maar ik wil ook even reageren. Door ziekte etc maakt m'n man geen hormonen aan, en voelt dus ook niks bij sex etc. Nu moet hii van de arts in het zhuis 2 keer medicatie spuiten om de hormonen in orde te brengen en als opdracht om uit te zoeken wat hij wel opwindend vind en eventueel een gevoel bij heeft. We hebben het hier over gehad en heb afgesproken hoe moeilijk ook voor mij dat ik hem hierin vrij laat maar dat hij geen sexueel handelingen met een ander mag verrichten. Hii heeft mij verteld dat ik mij daar absoluut niet over in moet zitten en dat dat ook niet gebeurd. En alles wat hij uit moet vogelen dat hij dat voor onze relatie doet en het zelf niet eens leuk vind. Maar nu heb ik erectiepillen glijmiddel en ander spul gevonden wat ervoor moet zorgen dat de boel omhoog komt zeg maar. Ik wil hem niet pp de huid zitten hoe onprettig ik het ook vind. Maar nu heb ik ook een panty en slip gevonden die hij dus gedragen heeft. M'n vriend is grote voorstander van panty's kousen en noem t maar op. Ik schrok hier best van ik wil niet dat hii dit weet anders wordt het nog ongemakkelijker. Maar ik lees dus dat er meer mannen zijn die dit soort dingen prettig vinden. Ik were er in eerste instantie misselijk van mijn man die ook dat uitgeprobeerd. Maar aan de andere kant denk ik hij houd onvoorwaardelijk van me gaat niet vreemd. Dan kan hij toch beter dit zo nu en dan eens doen dan dat hii het buiten de deur zoekt. Of brn ik nu te ruimdenkend
Alle reacties Link kopieren
Maar dit is toch iets wat je samen uitzoekt? Heel vreemd dat hij dat stiekem moet doen? Het gaat toch om jullie sexleven, niet alleen het zijne? Ik begrijp de gang van zaken gewoon niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Normaal wel ja maar aangezien mijn partner zo'n druk voelt bij mij dat t dan helemaal niet lukt is geadviseerd van het ziekenhuis uit om het zo op te pakkeb
Alle reacties Link kopieren
quote:Gieten-01 schreef op 17 maart 2016 @ 16:54:

Normaal wel ja maar aangezien mijn partner zo'n druk voelt bij mij dat t dan helemaal niet lukt is geadviseerd van het ziekenhuis uit om het zo op te pakkebMaar je hoeft toch geen sex te hebben als je samen praat over wat je fijn lijkt? Op die manier ben je met het onderwerp bezig zonder dat er sprake is van druk en kom je als partners denk ik dichter bij elkaar.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ja ik weet t ook niet mijn partner zegt als hij mij ziet dat hij dan alleen maar in z'n hoofd bezig is met opgewonden worden wat niet lukt en dat dat zo'n druk van hem vraagt dat hij dan helemaal niet meer kan ontspannen
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt niet goed in mijn oren. Is relatietherapie niet aan de orde?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Nee volgens het ziekenhuis niet mijn partner heeft vroeger wel veel vervelende dingen meegemaakt moet zelf wel naar psycholoog of sexuolloog daar zijn ze nog over aan vergaderen wat wel en niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Gieten-01 schreef op 17 maart 2016 @ 17:56:

Nee volgens het ziekenhuis niet mijn partner heeft vroeger wel veel vervelende dingen meegemaakt moet zelf wel naar psycholoog of sexuolloog daar zijn ze nog over aan vergaderen wat wel en nietOh een hele complexe materie dus. Ik kan je niet echt advies geven. Maar ik zou hem dan inderdaad zijn gang laten gaan. Jullie hebben een basisafspraak gemaakt en als jullie samen verder willen komen, dan moeten jullie je daar beiden aan houden: hij gaat niet vreemd, jij vertrouwt hem en geeft hem deze ruimte. Sterkte vrouw!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Dat hij het niet met jou bespreekt wil niet zeggen dat jij het niet met hem kunt bespreken.

Het hele seksgebeuren is wellicht een gevoelig onderwerp maar ik neem aan dat jullie hier begeleiding in krijgen.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
TO misschien is het beter om een eigen topic te openen en dan niet op de sexpijler maar onder relaties? Omdat het topic zo oud is en door de titel denk dat veel forummers niet verder lezen en jouw probleem gaat verder dan het lingerievraagstuk (waar ook al veel forummers van weg blijven). Je kunt je eerste post heel goed als openingspost gebruiken als je het eerste zinnetje weghaalt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik draag ook lingerie. Bij voorkeur body's, korsetten met kousen en badpakken. Ik raak hier erg opgewonden van.
Ik heb het na jaren aan mijn vrouw verteld maar ze wist er al van. Ze vind het prima als ik maar niets van haar draag. Ze is bang dat mijn stijve de pasvorm van haar spullen veranderd.
Ze doet mij ook strelen tot dat ik een orgasme krijg. Ik verwen als ze er zin in heeft haar dan ook.
Kanoer schreef:
28-12-2018 00:43
Ze is bang dat mijn stijve de pasvorm van haar spullen veranderd.
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Heel eerlijk gezegd vind ik er eigenlijk niet zo veel aan, erover praten evenmin.
We don't know the Devil's side of the story, because God wrote all the books. J.A. Konrath
Alle reacties Link kopieren
ik draag elke dag damesondergoed want ik heb niet anders meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven