Vriendinnen A'dam (25-35 jaar)

10-07-2015 18:07 22 berichten
Ben een 30 jarige vrouw, ik kan lief (maar kan ook bitchie zijn), gezellig (maar soms wat ongeinteresseerd), spontaan (maar toch ook vaak verlegen), actief (maar te beroerd om te sporten), milieu bewust (zolang het uitkomt), geinteresseerd in de maatschappij (maar ook in kleding, muziek, en alles wat verder heerlijk oppervlakkig is. ben op zoek naar een beste vriendin! Afgelopen zondag zat ik bij een verjaardag en toen besefte ik me dat ik eigenlijk al heel lang geen goede vriendschappen heb opgebouwd (te druk, cariere, etc.).



Middels dit oproepje zou ik dan ook graag in contact komen met geweldige meiden uit de omgeving van Amsterdam! Om leuke dingen mee te beleven, te genieten van de prachtige stad, te giechelen over meidendingen, opgedirkt de stad mee onveilig te maken, naar festivals te gaan, nieuwe dingen mee te maken, je te interesseren voor de ander, sterke verhalen te vertellen, in de zon wijntjes drinken, en vooral heel veel lol samen te hebben. Eigenlijk alles wat een vriendschap geweldig maakt!



Groetjes
Hi Vlindertje, het lijkt me leuk om te meeten! Als we een groepje bij elkaar hebben kunnen we misschien morgenavond wat gaan doen in de stad?



Ik ben 29, hou van uitgaan en sporten en woon in oost.
Alle reacties Link kopieren
he dames,

lijkt het jullie misschien leuk om morgen naar een festival te gaan? Ik kom zelf niet uit Amsterdam, maar ben er wel vaak. Ben 29 jaar, spontaan en hou van gezelligheid. Mochten jullie het leuk lijken; hoor ik het graag!



groetjes,

FestivalChick.
Hey dames,



Leuk om van jullie reacties te ontvangen.



I'm in om op korte termijn te meeten maar morgen heb ik alweer een birthday.. Misschien volgende week zaterdag? Dan kunnen andere dames ook joinen die nog willen reageren ;)



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hee vlindertje,

Lijkt me leuk om een keer met een aantal meiden wat af te spreken (of gewoon samen, ook goed).

Kom uit Brabant maar woon in Haarlem sinds een jaar. Heel herkenbaar wat je zegt over dat het lastig is om vriendschappen op te bouwen naast een leven vol met werk etc. Laat me wat weten als je interesse hebt!

groetjes loes
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben 24 en woon in Amsterdam sinds januari, zelf heb ik hier weinig vrienden en al helemaal geen beste vriendin.

Dus het lijkt me leuk om mee te meeten

Ik kan deze zaterdag wel een drankje doen in amsterdam ..



Groetjes
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben 25 jaar en woon en werk sinds kort fulltime in Amsterdam. Ik ken hier verder weinig mensen en het lijkt me dus leuk om een keer af te spreken en zo vriendschappen op te bouwen!

Zaterdag een drankje doen lijkt me erg gezellig, ben benieuwd of het doorgaat!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden,



Ik sluit graag aan! Ben 30 maar voel me nog 18 ha ha. Hou van festivals, stappen, uit eten, wijntjes drinken en nog veel meer. Laten we er samen een leuke zomer van maken:-)
Alle reacties Link kopieren
Hi fleur en kirsten,

Ik zie dat jullie zaterdag mee drankje willen doen? Anders mss elkaar ff toevoegen op fb?
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Prima! Ik stuur m'n facebook even in een privé berichtje
Alle reacties Link kopieren
Er is een facebookgroep opgericht om mensen te leren kennen van Amsterdam en omstreken.. Jullie kunnen me altijd toevoegen op Facebook en dan voeg ik jullie toe in de groep.

Mijn Facebook is kizzy van hoof



Groetjes
Vrienden heb je nooit teveel
Hey dames,



Sorry voor de late response, beetje chaotisch de laatste tjd. Is er inmiddels al een meeting geweest? Was het leuk? Of vind deze meeting nog binnenkort plaats? Helaas heb ik geen Facebook (ook wel een beetje een bewuste keuze). Mischien eerst leuk contact per mail om elkaar at beter te leren kennen en daarna een what's app groep aanmaken?



Greezz
Alle reacties Link kopieren
O zie nu pas dat jullie gereageerd hebben, moet het hier iets beter in de gaten houden:-) Maar nog steeds zin om een keer af te spreken! Helaas ook geen facebook hier, stuur anders even een pb?
Alle reacties Link kopieren
Hi Fleur, ik kan je geen berichtje sturen, denk dat je je instellingen nog moet aanpassen daarvoor?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee waar het aan ligt, maar heb je een pb gestuurd:-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Net pas lid geworden van het forum en zie jullie berichtjes. Dit is helemaal waar ik naar op zoek ben. Leuke meiden in Adam om leuke dingen (stappen, festival, borreltje, eten etc) mee te doen.

Ik heb super lieve vriendinnen, maar die hebben allemaal een gezin en wonen niet meer in Adam, dus het spontaan even afspreken mis ik enorm. Ik ben iets ouder (37), maar ga nog steeds als laatste naar huis 😉. Graag sluit ik een keertje aan. Groetjes Janneke
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden! Is dit topic nog actief? Ik sluit nog steeds graag aan, maar heb geen fb.
Alle reacties Link kopieren
Hellooww dames! Ik wil me ook graag aansluiten als dat nog kan! Hebben jullie ondertussen al wat samen gedaan? En hoe kan ik me aanmelden? Via fb of mail?



Groetjes Melissa
Alle reacties Link kopieren
Fleur, ik probeer je en pb te sturen, maar krijg een melding dat je geen berichten kunt ontvangen... Je moet ff in je profiel aanvinken dat je berichten van andere gebruikers wilt ontvangen, als je wilt natuurlijk haha
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_174847 wijzigde dit bericht op 25-08-2015 15:23
Reden: -
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_145605 wijzigde dit bericht op 18-08-2015 12:06
Reden: Niet relevant meer
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, klinkt allemaal gezellig in deze topic!!! Mag ik nog aansluiten?

Ik ben 34 jaar uit de Haarlemmermeer, ga graag leuke dingen doen in A'dam. Werk in de gehandicaptenzorg en woon samen met vriend en hond. Hou van concerten bezoeken, uiteten, kleinschalige festivals, wandelen /picknicken in bos/park, filmpje kijken uit of thuis, 3 fm luisteren en nog veel meer!!!



Groet mel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven