Mode & Beauty
alle pijlers
Zo iemand als Dyanne Beekman.....
dinsdag 16 september 2008 om 12:15
Hallo
het lijkt me heerlijk om Dyanne een keer bij me langs te laten komen, in heb best wel wat kleding, maar zo moeilijk om combinaties te maken....nu is Dyanne natuurlijk niet te betalen.....plus de nieuwe aanvullende kledingstukken die erbij gekocht moeten worden , maar wie kent er personen, die dit ook doen, kleding advies geven, evt. mee gaan je garderobe bekijken? Liefst in Overijssel.
Bedankt alavst.
het lijkt me heerlijk om Dyanne een keer bij me langs te laten komen, in heb best wel wat kleding, maar zo moeilijk om combinaties te maken....nu is Dyanne natuurlijk niet te betalen.....plus de nieuwe aanvullende kledingstukken die erbij gekocht moeten worden , maar wie kent er personen, die dit ook doen, kleding advies geven, evt. mee gaan je garderobe bekijken? Liefst in Overijssel.
Bedankt alavst.
dinsdag 16 september 2008 om 12:29
dinsdag 16 september 2008 om 12:39
Wat je ook kan doen: een keer een middag/avond plannen en gewoon in je eentje allemaal combinaties maken (en ook echt aantrekken!!) met de kleren die je in je kast hebt liggen. En dan ook dingen bij elkaar pakken waarvan je denkt; "dat kan toch niet leuk zijn samen". Gewoon proberen, bij mij levert het weleens iets leuks op waar ik in eerste instantie nooit zou zijn opgekomen. (En nee ik loop er niet bij als vogelverschrikker )
Succes!
Succes!
dinsdag 16 september 2008 om 12:43
Ik sluit me bij kwarktaart aan, pak dan een papier en schrijf de verrassende combinaties op en plak die aan de binnenkant van je kast. Wanneer je dan in een bui van: "help wat moet ik aan" zit kun je daar zo op kijken en wat leuks aantrekken.
Ook erg handig als je 's morgens een duffe kop hebt.
Ook erg handig als je 's morgens een duffe kop hebt.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
dinsdag 16 september 2008 om 14:38
Je bedoelt dus zoiets als
dit dus en dan beter
Zelf ook gedaan en Ernie is nu eindelijk van zijn blauwe broek en dwars gestreept truitje af Nu vriendje Bert nog met die belachelijke groene broek en coltrui
Deze heb ik ervaring mee en is echt goed leuk en betrouwbaar
dit dus en dan beter
Zelf ook gedaan en Ernie is nu eindelijk van zijn blauwe broek en dwars gestreept truitje af Nu vriendje Bert nog met die belachelijke groene broek en coltrui
Deze heb ik ervaring mee en is echt goed leuk en betrouwbaar
dinsdag 16 september 2008 om 14:46
en het grijze vest!
maar wel allemaal stylish verantwoord hoor.
tip voor TO: kijk het laatste seizoen van passion for fashion eens terug op internet. daarin zit halverwege het onderdeel 'alles uit de kast' waarbij ze dus exact doen waar jij mee zit. de styliste uit het laatste seizoen (kom niet op haar naam) had er wel meer kaas van gegeten dan dyanne, keek beter naar lichaamsbouw en type persoon enzo.
dinsdag 16 september 2008 om 16:32
Bedankt voor alle reacties, wat gaat dat snel. Leuk hoor.
Ga eens rondkijken en inderdaad ook zelf combinaties proberen te maken, het is natuurlijk gewoon proberen.
En ja, over Dyanne is natuurlijk genoeg te schrijven, soms wel goede tips, maar alles is stylisch verantwoord en allemaal grijs, zwart, effen tinten. Ik houd persoonlijk wel van wat kleur erbij.
Nogmaals bedankt.
Ga eens rondkijken en inderdaad ook zelf combinaties proberen te maken, het is natuurlijk gewoon proberen.
En ja, over Dyanne is natuurlijk genoeg te schrijven, soms wel goede tips, maar alles is stylisch verantwoord en allemaal grijs, zwart, effen tinten. Ik houd persoonlijk wel van wat kleur erbij.
Nogmaals bedankt.