(Stap)vriendinnen gezocht omgev. Amsterdam en Hilversum

09-05-2015 10:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,



Ik ben in de 30, single en vlot. Ik ga nog graag op stap, lekker uit eten en wijntjes drinken met vriendinnen. Dit is meestal op een terras of Bar in Amsterdam. Ik hou ook erg van festivalletjes. Helaas zijn de meeste vrienden in mijn kring gesettled. Door fulltime werk ben ik ook niet altijd in de gelegenheid om nieuwe vrienden te maken. Ook moet je nog een beetje hetzelfde leuk vinden. Via deze weg kom ik graag met jou/ ullie in contact! IEts ondernemen met een groep is ook helemaal prima. Lijkt dit je leuk, stuur me dan even een privébericht met je gegevens of FB-account. Hoop van je/ jullie te horen. Groetjes!!

07-09-2015
anoniem_230823 wijzigde dit bericht op 07-09-2015 18:53
Reden: update
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hiii



Ben 35 en zit in de sociaal-culturele en kunstzinnige sector. Denk dat ik open minded spontane grappige en energieke persoonlijkheid ben. Ik woon sinds n paar jaar niet meer in Amsterdam maar ben dol op dansen(!) stappen en uitgaan..



Wat is je Fb?



Liefs,



L
Alle reacties Link kopieren
hey!



Leuk berichtje! Ik kan je geen PB sturen omdat je die optie niet aan hebt staan. Als je hem even aanzet stuur ik je een berichtje!



groetjes:)
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben erg enthousiast over je oproep want ik deel dezelfde interesses.

Ook ik werk fulltime en merk dat het daarom lasting is om nieuwe contacten te maken.

Ik kom graag in contact met jullie.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Is dit oproepje nog steeds actueel? Ik zoek leuke nieuwe meiden in de omgeving Hilversum om leuke dingen mee te doen, zoals terrasje pakken. Ik ben 34, woon sinds een jaar samen. Heb sterk de behoefte aan leuke gezellige contacten.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Ook ik vraag me af of deze oproep nog actueel is. Ik heb er zelf gisteren toevallig ook een geplaatst, maar blijkbaar heb ik over deze heen gelezen.

Ik ben 29, woon sinds een jaar in Hilversum en mis de spontane of korte bezoekjes en uitjes met vrienden. Voorheen woonden mijn vrienden letterlijk bij me in de straat en om de hoek, maar hier heb ik maar weinig mensen om me heen. Zou het dus erg leuk vinden om meer meiden te leren kennen!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hai, staat inmiddels aan! Groetjes!quote:miszlady schreef op 04 juni 2015 @ 17:35:

hey!



Leuk berichtje! Ik kan je geen PB sturen omdat je die optie niet aan hebt staan. Als je hem even aanzet stuur ik je een berichtje!



groetjes:)
Alle reacties Link kopieren
Hai Hai! Leuk dat je reageert! Stuur anders even een prive berichtje met je gegevens of FB. Kunnen we contact opnemen :-)



Groetjes!



quote:viva10 schreef op 11 juni 2015 @ 21:58:

Hallo,



Ik ben erg enthousiast over je oproep want ik deel dezelfde interesses.

Ook ik werk fulltime en merk dat het daarom lasting is om nieuwe contacten te maken.

Ik kom graag in contact met jullie.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hai Hai,



Stuur me anders even een prive bericht met je gegevens of FB-account. Kunnen we contacten!



Groetjes!



quote:monastir schreef op 23 augustus 2015 @ 20:24:

Hallo,

Is dit oproepje nog steeds actueel? Ik zoek leuke nieuwe meiden in de omgeving Hilversum om leuke dingen mee te doen, zoals terrasje pakken. Ik ben 34, woon sinds een jaar samen. Heb sterk de behoefte aan leuke gezellige contacten.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Heb je een pb gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven