Leuke vriendin(nen) in Utrecht gezocht!

24-11-2014 10:58 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik woon sinds een tijdje in Utrecht omdat ik een leuke baan heb gevonden in de omgeving. Mijn vrienden wonen helaas allemaal verweg. Ik zou graag een leuke vriendschap willen in de buurt om leuke dingen mee te doen. Ik vind het gezellig om een terras te pakken of samen te eten of sporten.



Verder hou ik van reizen, festivals bezoeken, series kijken, terrasje/kroeg en van gezelligheid!



Hopelijk zijn er andere meiden die ook opzoek zijn gezelligheid en vriendschap in Utrecht! Ik hoor het graag!



Groetjes Suzanne
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben ook opzoek naar gezelligheid en vriendschap in Utrecht.

Zit in het laatste jaar van mijn studie ( pabo) en ik ben 25 jaar.

Ik werk als invalkracht op een school voor moeilijk lerende kinderen als assistent.

Ben opzoek naar gezelligheid in de avonduren of weekenden.

Dit kan zijn samen eten eten/samen koken, de stad in gaan voor een borrel of naar de bios gaan of iets dergelijks.

Misschien kunnen we een whatsapp groepje oprichten en elkaar ontmoeten.



Groetjes, Jenneke
Alle reacties Link kopieren
Hoi Suzanne en Jenneke,



Net als jullie ben ik ook op zoek naar gezelligheid in en rondom Utrecht.

Vanwege mijn werk ben ik naar Utrecht verhuisd, waar ik nog niet heel veel mensen ken!

Word blij van een drankje in de kroeg/terras, feestjes/festivals, series kijken, (bord)spelletjes en sport graag.



Zou het leuk vinden om wat van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
He Jenneke en Lian,



Leuk dat jullie reageren! Zullen we binnenkort een keer afspreken? Ik heb vroege en late diensten dus ik wou evt ook een keer in de ochtend kunnen. Wat vinden jullie prettig, mail, fb of het whatsapp groepje dat jenneke noemt.



Hoor graag van jullie!



Groetjes Suzanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi Suzanne, Jenneke en Liann,



Ik ben ook op zoek naar een leuke vriendschap. Ik woon zelf ook in Utrecht maar werk in de omgeving van Ede. Ik hoor graag van jullie! Lijkt mij leuk om een keer af te spreken!



Groeten,

Sanne
Alle reacties Link kopieren
Hallo Sanne! Lijkt me gezellig om eens af te spreken! Misschien kunnen we fb of mailen. Mijn adres is suuswiese@gmail.com, zou het leuk vinden iets van je te horen.



Groetjes Suzanne
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ook ik ben op zoek naar gezellige dames om leuke dingen mee te doen.

Keer een meeting?

Suus ik heb je al een mail gestuurd.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ook ik ben op zoek naar gezelligheid in Utrecht! Bijna een jaar geleden ben ik naar Utrecht verhuist voor de liefde, maar ook voor mijn werk in Amsterdam.

Het lijkt me leuk om in de avonduren gezellig te borrelen/thee te drinken/samen te eten/spelletjes te spelen, maar ook om in het weekend te lunchen oid!

Ik hoor graag van jullie!



Groetjes, Sarah
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je gemaild!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Hier 31 jaar en wil ook graag nieuwe mensen leren kennen in omg Utrecht. Wil me dus graag aansluiten! Hoop wat van jullie te horen, gezellig
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ben op zoek naar vriendinnen van rond de 50 jaar omgeving Bilthoven.
Hoi,



al wel een ouder topic zie ik maar ik probeer het gewoon. Ik ben 27 jaar, heb een kind van 1,5 en werk in het onderwijs. Kan ik mij nog aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Suzanne,



Jouw berichtje spreekt mij wel aan!

Ik zie alleen dat het al een tijdje terug is..

Ik woon sinds een kleine 2 jaar in Utrecht. Ik heb altijd in Nijmegen gewoond. Vanwege werk ben ik verhuisd naar Utrecht. Ik zou graag meer leuke mensen willen ontmoeten in Utrecht. Ik houd van socializen, wijntjes drinken, fashion, arthouse films en festivalletjes.

Het lijkt me namelijk leuk om elkaar beter te leren kennen.

Heb je daar (alsnog) interesse in?
Hoi allemaal,



Ook ik woon sinds kort in Utrecht en wil ook graag nieuwe vriendinnen leren kennen.

Ik houd van borrelen, koken, uitgaan, sporten en gezelligheid.



Misschien kunnen wij zelf iets otganiseren als TO niet reageert?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik doe graag mee :-) ik woon sinds 3 maanden Hilversum maar werk 40 uur in Utrecht, dus ik ben 5 van de 7 dagen in Utrecht te vinden en vind deze stad ook leuker om uit te gaan, shoppen, terras etc. Omdat ik recent ben verhuisd ken ik nog niet zoveel mensen uit deze omgeving. jullie kunnen een mailtje sturen naar me.mellyse@gmail.com als ik alle e-mail adressen heb kunnen we gezamenlijk mailen naar elkaar en op een avond of in het weekend afspreken als jullie dit leuk lijkt! ik zie de mailtjes wel voorbij komen die aan willen sluiten. Gr
Alle reacties Link kopieren
Ik ben btw 28 jaar oud en single en zou graag in contact komen met dames rond deze leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:mellyse schreef op 24 augustus 2015 @ 20:51:

Ik ben btw 28 jaar oud en single en zou graag in contact komen met dames rond deze leeftijd.



Hoi Mellyse,



Sorry, dat ik inbreek op dit gesprek maar ik lees dat je in Hilversum woont. Nu heb ik toevallig gisteren een oproep geplaatst om leuke meiden te leren kennen in Hilversum. Mijn vrienden zitten verspreid door de rest van het land en ik mis juist de spontane avondjes met vrienden. Daarom zou ik dus graag meiden in Hilversum willen leren kennen.



Ik ben 29 jaar oud, werkzaam in de media en ben gek op live bandjes bekijken, terrasjes pakken, wandelen, lezen, films kijken en kneuterige duinen als koekjes bakken en knutselen (tassen, sieraden en knuffels maken e.d.). Ik weet niet of je ook nog behoefte hebt aan nieuwe contacten in Hilversum, maar zo ja, wellicht kunnen wij dan eens ergens een drankje pakken.
Alle reacties Link kopieren
Mellyse en LauraJV, is alweer even geleden, maar zijn jullie nog steeds 'op zoek' naar meer contacten in Hilversum??

Woon hier ook sinds kort en lijkt me leuk meer mensen te leren kennen

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven