Leuke vriendin(nen) in Utrecht gezocht!

24-11-2014 10:58 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik woon sinds een tijdje in Utrecht omdat ik een leuke baan heb gevonden in de omgeving. Mijn vrienden wonen helaas allemaal verweg. Ik zou graag een leuke vriendschap willen in de buurt om leuke dingen mee te doen. Ik vind het gezellig om een terras te pakken of samen te eten of sporten.



Verder hou ik van reizen, festivals bezoeken, series kijken, terrasje/kroeg en van gezelligheid!



Hopelijk zijn er andere meiden die ook opzoek zijn gezelligheid en vriendschap in Utrecht! Ik hoor het graag!



Groetjes Suzanne
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben ook opzoek naar gezelligheid en vriendschap in Utrecht.

Zit in het laatste jaar van mijn studie ( pabo) en ik ben 25 jaar.

Ik werk als invalkracht op een school voor moeilijk lerende kinderen als assistent.

Ben opzoek naar gezelligheid in de avonduren of weekenden.

Dit kan zijn samen eten eten/samen koken, de stad in gaan voor een borrel of naar de bios gaan of iets dergelijks.

Misschien kunnen we een whatsapp groepje oprichten en elkaar ontmoeten.



Groetjes, Jenneke
Alle reacties Link kopieren
Hoi Suzanne en Jenneke,



Net als jullie ben ik ook op zoek naar gezelligheid in en rondom Utrecht.

Vanwege mijn werk ben ik naar Utrecht verhuisd, waar ik nog niet heel veel mensen ken!

Word blij van een drankje in de kroeg/terras, feestjes/festivals, series kijken, (bord)spelletjes en sport graag.



Zou het leuk vinden om wat van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
He Jenneke en Lian,



Leuk dat jullie reageren! Zullen we binnenkort een keer afspreken? Ik heb vroege en late diensten dus ik wou evt ook een keer in de ochtend kunnen. Wat vinden jullie prettig, mail, fb of het whatsapp groepje dat jenneke noemt.



Hoor graag van jullie!



Groetjes Suzanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi Suzanne, Jenneke en Liann,