Vodafone thuis annuleren

24-08-2015 16:23 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
op 1 augustus heb ik via internet Vodafone thuis besteld .

Tijdens het bestellen gaf Vodafone aan dat installeren vanaf 21 augustus mogelijk zou zijn .

Ik heb zelf de wensdatum van 1 september opgegeven .

Afgelopen zaterdag kreeg ik een telefoontje van ze .

Ze zaten vol en konden pas 3 sept installeren .

Oke geen onvoorziene ramp .

Een uur later werd ik terug gebeld ,

En nu kan het niet eerder als 7 september .

We zitten nu dus een week zonder internet en tv .

Ik ben nu over de termijn dat ik nog kan annuleren ,

Doe ik dat toch kost het een boete van 300 euro .

Flink balen dus,iemand tips ?
Doorgaan met ademhalen, is dat een optie?
Alle reacties Link kopieren
Je vraagt om tips, wil je dan tips hoe je eerder internet krijgt, hoe je kunt opzeggen of hoe je die week toch leuk kunt besteden zonder tv en internet? Als je tevreden bent met de voorwaarden van je nieuwe abonnement, zou ik deze houden en even een week wat meer focussen op andere dingen ipv online zijn.
Ik zou bellen om te vragen of je het op deze gronden alsnog mag annuleren, ze komen hun verplichting niet na.

Maar houd er rekening mee, dat als je je weer bij een ander aanmeldt, je ook hier waarschijnlijk weer op moet wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag annuleren maar dat kost dan 300 euro.

Als ze me binnen 2 weken er van op de hoogte hadden gebracht dat ze niet op tijd konden leveren,

Had ik kosteloos kunnen annuleren.

Jammer maar helaas.

Ik zal proberen of blijven ademen nog lukt.

Maar ik vrees het ergste whaha

Bedankt voor jullie reactie
quote:gismo72 schreef op 24 augustus 2015 @ 16:35:

Ik zou bellen om te vragen of je het op deze gronden alsnog mag annuleren, ze komen hun verplichting niet na.

Maar houd er rekening mee, dat als je je weer bij een ander aanmeldt, je ook hier waarschijnlijk weer op moet wachten.

Vodafone gaf zelf aan: installeren vanaf 21 augustus, maar heeft als ik de OP goed lees geen exacte datum opgegeven. Wensdatum TO is 1 september, bevestigde datum is 3 september. Ik zie het probleem niet zo, lijkt er namelijk best wel op dat TO zelf te laat is geweest met aanvragen installatie/verhuizing.



Dus TO, wat wil je? Advies hoe je datum 1-9 gaat halen bij Vodafone? Kansloos.... Andere provider: kan best, maar dan wel met boete betaling Vodafone, en waarschijnlijk pas installatie per 1-10.



Wat jij wil hoor
Alle reacties Link kopieren
Heb je je huidige provider al opgezegd dan?
Je bent zelf een theepot
Kom je bij ziggo vandaan? grote kans dat een tijdje alles gewoon dubbel doorloopt. Hier ging overstappen prima, en ziggo sloot pas een paar dagen later af. Mail loopt nog gewoon door van ziggo, ( wel ontvangen, niet versturen) Vodafone thuis bevalt ons prima!
Alle reacties Link kopieren
maak gebruik van hun overstap service... dan zeggen zij alles voor je op en kom je geen dag zonder internet/tv te zitten.



heb het onlangs ook zo gedaan en werkte perfect. Kijk wel uit met evt. dubbele kosten en spreek met Vodafone af hoe hiermee om te gaan
Alle reacties Link kopieren
Ik was dus idd te laat met aanvragen/bestellen van het abonnement.

Ik dacht dat 1 maand wel goed zou zijn.

Vooral ook omdat op hun website stond dat ze 3 weken na aanvraag konden aansluiten.

Goed om te horen dat Vodafone thuis wel goed bevalt.

Dan wachten we maar een paar dagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:irene35 schreef op 24 augustus 2015 @ 18:32:

Ik was dus idd te laat met aanvragen/bestellen van het abonnement.

Je had beter vodafone kunnen vragen de omzetting te doen. Maar goed, dat is achteraf natuurlijk. Wellicht voor de volgende keer
Je bent zelf een theepot
gewoon zelf de boel installeren. Wij hadden alles op tijd aangevraagd maar ze konden pas na een maand langskomen om te installeren. Dus gewoon zelf gedaan. Maand gratis internet gehad.
quote:Starshine schreef op 25 augustus 2015 @ 00:47:

gewoon zelf de boel installeren. Wij hadden alles op tijd aangevraagd maar ze konden pas na een maand langskomen om te installeren. Dus gewoon zelf gedaan. Maand gratis internet gehad.dat mag niet van vodafone
Wat willen ze doen? Je contract ontbinden?
Ik vind het schofterig dat ik, ondanks ruim op tijd bestellen, een maand geen internet zou hebben. Ik heb internet nodig, voor werk, opleiding en dagelijks leven. Een week red ik wel, een maand niet. Of gaat Vodafone dan ook de aanmaningskosten betalen van rekeningen die ik niet heb kunnen betalen omdat ik geen toegang had tot internetbankieren?



Waarom dan niet zelf het contract opgezegd? Omdat ik alleen internet wilde tegen een normale prijs. Als ik bij KPN alleen internet wil, ben ik net zoveel kwijt als een 3 in 1 pakket, en ik wilde juist besparen.

Nu betaal ik minder dan de helft van wat ik eerst betaalde en heb een hogere snelheid.



Ik ben tevreden, behalve dan over dat hele installatieverhaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven