vriendinnen (clubje) omg Betuwe, Arnhem, Nijmegen

28-07-2015 21:08 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben een getrouwde moeder van 38. Het lijkt me erg leuk om nieuwe vriendinnen te ontmoeten.

De afgelopen jaren zijn vriendschappen verwaterd of ben ik erg teleurgesteld. Ik heb een leuk leven, maar mis echt fijne en leuke vriendschappen. Ik heb zelf een breede interesse, hou van een goed gesprek, film, theater, terasje, lezen, winkelen, woonwinkels, natuur.

Ik vind in een vriendschap belangrijk om er voor elkaar te zijn en daar ook regelmatig tijd voor te maken.

Het lijkt me ook erg leuk om een soort van vriendinnenclubje op te zetten, en dan eens in de zoveel tijd samen iets leuks te gaan doen, en misschien ontstaan daar dan wel hele leuke vriendschappen uit.Nu ben ik zelf niet iemand die graag op de voorgrond treed, maar ik denk zeker dat er meer vrouwen zijn die het ook leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen, en zich soms ook best eenzaam voelen.Misschien is er iemand die het leuk vind om dit samen te doen?

Dus herken je iets in mijn verhaal, reageer!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je geen PB sturen. Ligt dat aan mij?
Alle reacties Link kopieren
Oh dat lijkt me leuk, ik ga komend/ volgend jaar in Lent/ Nijmegen/ Nijmegen Oosterhout wonen en ik leer graag nieuwe mensen kennen.
Alle reacties Link kopieren
Hou

Ik ken dit.



Ik woon zelf in Nijmegen en heb in het buitenland gewoond..woon hier sinds okt 2013 dus ken niemand hier echt..maar ik wil heel graag vrieninnen maaken!.



Wat ik leuk vind om te doen: koken, zwemmen, engles boeken lezen, films kijken, terrasjes paaken, winkelen, uitgaan en andere dinging.



Om een vriendinnenclubje te doen..lijkt mij een prima idee ;) ik wilde ook een doen voor koken of zwemmen maar ook andere dinging is goed.



Ik ook niet want ben verlegen als ik mensen niet ken maar als ik ken de person beter dan ik ben niet zo stil haha



Ja ja ik voel mij heel erg eenzaam op dit momemt ja ik heb familie hier maar geen vriendinnen helaas :( ..ik zal het fijn vinden om iets te doen en te masken vriendinnen.



Groetjes,

Zoe





*oh ja en ik ben 26 jaar..hope leeftijd is geen probleem? 😁
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een PB gestuurd, leuk om van je te horen.



Groeten, Nicole
Alle reacties Link kopieren
hoi,



ik heb je een pb gestuurd!



Groeten,Moniek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven