welke smartfoon voor 70 plusser?

25-08-2015 20:27 15 berichten
Welke smartfoon zouden jullie aanraden voor een 70 plusser die er nog nooit een gehad heeft?



Eisen

-makkelijk te bedienen

-niet te klein scherm (slecht zicht)

-redelijk geprijsd

-gaat wss vnl voor whatsapp gebruikt worden
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd naar de reacties, hier nog zo'n persoon
het is nooit te laat om te leven
https://www.youtube.com/watch?v=eIIPSSGG3DI
mijn oma van 87 heet de young 2.

die is wel wat klein maar ik denk groot genoeg om goed te kunnen zien

hij is wel wat trager dan mijn eigen maar voor oma prima en snel zat

ze kan nu erop kijken en weeronline

whatsapp kan er ook op
De wolfgang van de Aldi
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonmoeder van 83 heeft net een nieuwe Samsung. Ze had eerst zo'n senioren ding van de KPN maar die was niet hip genoeg 😂. Ze kan er alls goed op zien en al gooit ze wel af en toe e,a door elkaar omdat ze nog niet precies weet hoe alles werkt. Maar goed dat scheelt ook weer ruim 13 jaar met een 70 jarige natuurlijk
Mijn buurvrouw krijgt gewoon de oude van de kleinkinderen. En wij leggen uit hoe het werkt.
Alle reacties Link kopieren
iPhone. Heel inituitief
quote:love2dance schreef op 25 augustus 2015 @ 20:39:

Mijn schoonmoeder van 83 heeft net een nieuwe Samsung. Ze had eerst zo'n senioren ding van de KPN maar die was niet hip genoeg 😂. Ze kan er alls goed op zien en al gooit ze wel af en toe e,a door elkaar omdat ze nog niet precies weet hoe alles werkt. Maar goed dat scheelt ook weer ruim 13 jaar met een 70 jarige natuurlijkEen nwe samsung is wel heel aspecifiek...
Alle reacties Link kopieren
Er zijn smartphones speciaal ontwikkeld voor ouderen. Als je googelt op "smartphone ouderen" dan zie je genoeg resultaten. Scherm en bediening is groter en ze zijn niet al te duur. Ik zag er al eentje rond de 75,-

Wel opletten of er whatsapp op geïnstalleerd kan worden. Over het algemeen kan dit op een Android besturingssysteem.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
quote:Bromelia schreef op 25 augustus 2015 @ 20:35:

De wolfgang van de AldiIs inderdaad een prima apparaat.
Alle reacties Link kopieren
Sorry 😄 Samsung galaxy young 2
quote:theamuts schreef op 25 augustus 2015 @ 20:52:

[...]





Is inderdaad een prima apparaat.Heel simpel en makkelijk, niet al te duur. volgens mij kwam hij een tijdje terug goed uit de consumentenbond test.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn toch brillen tegen slechtziendheid?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 25 augustus 2015 @ 20:58:

Er zijn toch brillen tegen slechtziendheid?Het is helaas geen slechtziendheid. Een bril helpt dus niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven