Facebookfoto's van mensen die ik niet ken

25-08-2015 21:37 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word gestoord van Facebook de laatste tijd. Sinds kort kan ik foto's zien van mensen die ik heel niet ken, enkel en alleen omdat vrienden erop hebben gereageerd. Weet iemand of ik dat kan uitschakelen?
't Is al met al een heel gedoe
Dit lees ik op facebook: Je profielfoto is openbaar. Als je een profielfoto toevoegt of wijzigt, wordt dit op een aantal verschillende locaties op Facebook gedeeld...



Het geldt ook voor de omslagfoto.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, profielfoto en omslagfoto zijn altijd openbaar, de rest kun je instellen
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Ik zet sowieso niks op fb wat anderen niet mogen zien.

Mijn vakantiefotos zijn geen staatsgeheimen.



90% van de likes van vrienden zijn bij mij trouwens op van die bedrijs en humor paginas. Die zijn natuurlijk altijd openbaar.
Alle reacties Link kopieren
Daarom moet je ook nadenken over wat je deelt. Facebook hoeft niet te weten waar ik naar school ging, wie mn werkgever is en wat mn 06 is, dus vul ik dat ook niet in. Ik hoef niet eens mn eigen naam op te geven als ik dat niet wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 26 augustus 2015 @ 08:11:90% van de likes van vrienden zijn bij mij trouwens op van die bedrijs en humor paginas. Die zijn natuurlijk altijd openbaar.Door die pagina's te blokken zie je de helft van dat soort updates al niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Je profielfoto kun je op vrienden zetten. Je omslagfoto niet.



Profielfoto op vrienden betekent dat hij nog steeds wel zichtbaar is voor iedere internetgebruiker, maar in het klein. Hij is dus niet aan te klikken (te vergroten) en ook de likes/reacties erop zijn niet meer voor iedereen leesbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven