Hoe hoog moet je wonen.

26-08-2015 16:40 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me al wat langer af hoe hoog je moet wonen om in de zomer gewoon een schuifpui open te kunnen zetten zonder dat er muggen naar binnen vliegen.

Is er een hoogte waar geen muggen zijn, of anders gezegd, tot hoe hoog leven er muggen.

Wie woont er bijvoorbeeld op de 30 ste verdieping en heeft geen horren nodig?



Het is gewoon iets dat ik me af vraag, ik ga niet naar een appartement verhuizen ofzo.
tis goed bedoeld
Alle reacties Link kopieren
quote:Solske schreef op 26 augustus 2015 @ 17:02:

[...]





Toen ik dit topic opende dacht ik dat dit de vraag zou zijn.

Even ingevuld.....slik: water komt hier tot 4,5 meter!

Hier 0.5 meter dus ik zit prima op 7 hoog.

Wel gewoon muggen helaas maar dat heb je als je een mooi uitzicht hebt over een groot meer.

De lusten maar ook de lasten.
Alle reacties Link kopieren
ik woon 3 hoog en heb horren.

Maar volgens mij heb je het meeste last van muggeninsluip als het donker wordt/is en je dan je lichten in huis aandoet.Doe je op dat moment de ramen weer dicht dan heb je amper last
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 26 augustus 2015 @ 17:57:

[...]

Gewát?Dat betekent dat ik hem vol heb geraakt met mijn elektrische vliegenmepper en dat hij heeft geknetterd in plaats van gezoemd. Duh...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik keek net even op die waterkaart, en ik zit hoog en droog. Maar als het ooit onderloopt, dan woon ik opeens aan het water, want de rest van mijn stad ligt lager. (En zal ik vast ook meer last krijgen van muggen!)
quote:himalaya schreef op 26 augustus 2015 @ 18:11:

[...]





Dat betekent dat ik hem vol heb geraakt met mijn elektrische vliegenmepper en dat hij heeft geknetterd in plaats van gezoemd. Duh... Nee oké..
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 26 augustus 2015 @ 18:11:

[...]





Dat betekent dat ik hem vol heb geraakt met mijn elektrische vliegenmepper en dat hij heeft geknetterd in plaats van gezoemd. Duh...



Wij hebben zo ongelofelijk veel last van muggen, dat wij de vliegenmepper allang en breed hebben omgedoopt in muggenmepper. Serieus, want geteld, makkelijk 50 muggen kadavers na half uurtje jacht! En natuurlijk vinden zij mij het lekkerste ruiken, iets van aminozuren ofzo dat ze (de vrouwtjes, mannetjes prikken niet) hun eitjes kunnen maken.



Dat ze op licht afkomen is een fabeltje. Wat hoogte betreft, kan ik niets zinnigs zeggen, de slaapverdieping is namelijk op de 2e.
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik woon 5 hoog en woon in een heuvelachtig gebied op 250m hoogte. Toch nog muggen, en vliegen, en mieren.

Maar we hebben dan ook een rivier vlakbij, denk dat die muggen daar vandaan komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:IBAOHI schreef op 26 augustus 2015 @ 18:49:

[...]





Wij hebben zo ongelofelijk veel last van muggen, dat wij de vliegenmepper allang en breed hebben omgedoopt in muggenmepper. Serieus, want geteld, makkelijk 50 muggen kadavers na half uurtje jacht! En natuurlijk vinden zij mij het lekkerste ruiken, iets van aminozuren ofzo dat ze (de vrouwtjes, mannetjes prikken niet) hun eitjes kunnen maken.



Dat ze op licht afkomen is een fabeltje. Wat hoogte betreft, kan ik niets zinnigs zeggen, de slaapverdieping is namelijk op de 2e.



Waarom investeer je niet in horren, of houd je de ramen dicht?

Ik houd alles potdicht!
tis goed bedoeld
Alle reacties Link kopieren
quote:Nobelenobody schreef op 26 augustus 2015 @ 18:54:

[...]





Waarom investeer je niet in horren, of houd je de ramen dicht?

Ik houd alles potdicht!



Wij hebben geinvesteerd in een goede klamboe, rechthoekig en dat werkt op zich heel goed. Jaren tevreden over geweest. Totdat we de TV naar boven hebben verhuisd en dat zo lastig kijken is met een klamboe voor je neus



Zit inderdaad niets anders op dan voor volgend muggenseizoen te investeren in horren! Alles dicht houden, vind ik niet fijn slapen.
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven