Meiden gezocht Groningen

18-04-2015 20:48 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
hallo missyt:) ik ben dit weekend naar Groningen verhuisd:) jouw vrijetijdsbestedingen spreken mij ook aan:) je mag me wel toevoegen op Facebook . Je kan me vinden onder de naam.marleen geut:) Ik ben trouwens 31 groetjes marleen
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
mijn mailadres is marleengeut@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi MissyT,



Leuk dat je naar Groningen verhuist. Ik woon zelf in Assen ( vlakbij toch? ), ben 30 jaar, single, en hou ook van een terrasje pakken, live muziek, bioscoop, wandelen, muziek maken, maar ook gewoon bij iemand thuis afspreken.

Het lijkt me leuk om in contact te komen!
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Mijn mailadres is kj25.ors@gmail.com

Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Het lijkt mij ook leuk om nieuwe contacten te maken.

Ik woon binnenkort ook weer in groningen.



Ben 32 jaar en alleenstaande moeder.

Terrasje pakken is altijd lekker. Musicals vind ik erg leuk. Helaas heb ik nooit iemand die mee wil.





Zou leuk zijn om in contact te komen en zo wellicht een nieuwe vriendinnen groepje te hebben
Alle reacties Link kopieren
hey meiden,



Wat leuk dat jullie ook op zoek zijn naar nieuwe vriendschappen/contacten! Ik woon al jaren in Groningen, maar vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten om de stad in te gaan voor een hapje of een borrel, of een avondje sauna, sporten of bios. Gezellig
Alle reacties Link kopieren
Misty,



Ik zal je een mail sturen.



Renee. Leuk als je ook je mailadres doorgeeft. Misschien kunnen we dan een groepsmail aanmaken.



Of misschien een groepapp. Dat we wat meer contacten kunnen leggen en eens kunnen afspreken.



Lijkt mij erg gezellig.
Welkom nieuwe stadjer! :D Lijkt mij leuk om eens af te spreken. Ik ben 31, single, werk in het onderwijs en altijd te porren voor allerlei leuke dingen/ondernemingen! Ik zie dat ik jou geen privéberichtje kan sturen, misschien even mailadressen uitwisselen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi fenb 83 je mag me wel een mail sturen op marleengeut@gmail.com ik ben marleen 32 en doe creatief vrijwilligers werk en woon samen in de stad.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Na lang twijfelen ben ik ook eens op het internet gaan kijken of er gezellige meiden zijn die het leuk vinden om gezellige dingen te doen, zoals bios, terrasje, zonnen/zwemmen, borreltje doen in de stad.



Ik ben 28 jaar oud woon al heel mijn leven in Groningen.

Het punt is niet dat ik geen vriendinnen heb, integendeel zelfs. Alleen zijn de meesten inmiddels gesetteld en hebben daarom minder tijd om spontaan iets af te spreken.



Lijkt me leuk om eens in de stad af te spreken met een aantal meiden en te kijken of het klikt!
Alle reacties Link kopieren
Hee dorien ik wou je een priveberichtje sturen maar je hebt dat uitgevinkt!



Ik zou ook graag wat nieuwe mensen leren kennen :-) Misschien kunnen we fb op de chat wat kletsen?

Wil je me anders een pb'tje sturen met je naam dan zoek ik je op :-)



Groetjes Desiree!
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden!!!



Lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Zal me effe voorstellen;

Wordt deze maand 28, werk als verpleegkundige en woon samen met mijn vriend

Woon op kwartiertje rijden van Groningen

Ben graag wat creatief bezig in en om het huis.. Gezellig hapje eten en borrelen met vriendinnen is altijd goed 😃

Liefs xx
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leul om je te leren kennen marjanne ik ben 32 en net getransplanteerd
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Is er inmiddels al een groepsapp gemaakt of zij ln er al groepsactiviteiten geweest? Ik zou graag aansluiten om iedereen te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
@ desiree. Hij geeft bij mij ook steeds een foutmelding als ik een pb wil sturen.

Heb je anders een mailadres voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic! Ik verhuis waarschijnlijk ook naar Groningen tussen nu en een paar maanden, dus ik zet hier graag een stipje!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 44 jaar, maar misschien dat er iemand dit leest, met een beetje dezelfde leeftijd?

Of iemand die het niet erg vind dat ik veertigplusser ben ?

Ik ben single, no kids (helaas)

Interesses zijn wandelen (in natuur), koken, kletsen, lezen, psychologie.Geen late feestjes mens.

Heb je interesse, pb me dan
Alle reacties Link kopieren
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven