Aangeboden: leuke vriendin in Groningen

25-08-2015 11:44 23 berichten
Ken je dat...? Boordevol ideeën en energie, maar niet echt iemand om het mee te delen. Als ik (spontaan) iets leuks wil doen, moeten de meeste van m'n vriendinnen het eerst overleggen met hun vriendje of ze hebben het te druk met werk.



Dus hierbij bied ik een leuke vriendin aan! ;) Ik ben 31, woon in een appartementje en werk in het onderwijs. Ik ga graag ergens een terrasje pakken (of nu op Noorderzon), shoppen, naar de bios, stappen en dansen, luieren in het park of aan de Hoornse Plas. En nog veel meer!



Ben benieuwd naar jullie reacties
ja hoor dat ken ik wel. Maar Groningen.... tja niet echt op de route/in de bewoonde wereld he?
Grunn rulez!
leuk verfrissend, vriendin AANGEBODEN ipv gevraagd :o)

verder niets zinnigs hoor, Grunn is heul ver van mij vandaan

succes en veel toekomstig plezier gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Hebben we hier een 'match'..? Of wordt het een dilemma dat ik uit het bouwjaar '73 stam ipv '83..?



Je oproep spreekt mij wel aan, Fenb. Ik woon zelf ook in Groningen en zoals bovenstaande reacties al zeggen: Grunn rules, yeah! Al ben ik geen stadjer, hoor, maar woon hier al een jaar of 7. Maarreh, het lijkt mij leuk om met je in contact te komen. Dat klinkt misschien wat formeel, haha, maar je moet toch ergens beginnen, he..?!



Kortom, kijk maar even of het je wat lijkt
Haha! Nou Sharon-Viva, dat onbewoonde valt wel wat mee hoor. Wiki: De gemeente Groningen had per 31 maart 2015 200.210 inwoners (bron: CBS) en is daarmee veruit de grootste stad van noordelijk Nederland en de op zes na grootste van Nederland.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sharon-Viva schreef op 25 augustus 2015 @ 11:49:

ja hoor dat ken ik wel. Maar Groningen.... tja niet echt op de route/in de bewoonde wereld he?







Leuk topic en topictitel TO. Succes.
.
Alle reacties Link kopieren
Groningen is echt leuk! Succes TO.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een Groninger. Lijkt me leuk om es een terrasje te pakken oid.

Ben 24 jr. Zoon van 4 en student
Groningen is zo kut! wil er nog niet dood gevonden worden !
Alle reacties Link kopieren
mwa, met zo'n houding hebben we ook liever dat je wegblijft
Alle reacties Link kopieren
quote:fenb83 schreef op 25 augustus 2015 @ 12:33:

Haha! Nou Sharon-Viva, dat onbewoonde valt wel wat mee hoor. Wiki: De gemeente Groningen had per 31 maart 2015 200.210 inwoners (bron: CBS) en is daarmee veruit de grootste stad van noordelijk Nederland en de op zes na grootste van Nederland.En de mooiste en de gezelligste stad van Nederland
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Groningen/Friesland etc zijn mooie mooie plekken te vinden,maar ik versta dat volk niet,en als je dat zegt dan zeggen ze doodleuk dat je daar dan niet moet komen,maar dat is in de achterhoek hetzelfde liedje.Het ligt niet aan de plek maar aan het volk,want soms verrekken ze het om gewoon Nederlands te praten (wat ze op school leren)maar nee die eigenwijze unit,s praten in de streektaal,waar geen touw aan vast te knopen is,het lijkt totaal niet op het a.b.n. vind al die extreme dialecten gewoon verkrachting van de Nederlandse taal.
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
quote:madras schreef op 25 augustus 2015 @ 16:26:

Groningen/Friesland etc zijn mooie mooie plekken te vinden,maar ik versta dat volk niet,en als je dat zegt dan zeggen ze doodleuk dat je daar dan niet moet komen,maar dat is in de achterhoek hetzelfde liedje.Het ligt niet aan de plek maar aan het volk,want soms verrekken ze het om gewoon Nederlands te praten (wat ze op school leren)maar nee die eigenwijze unit,s praten in de streektaal,waar geen touw aan vast te knopen is,het lijkt totaal niet op het a.b.n. vind al die extreme dialecten gewoon verkrachting van de Nederlandse taal.



Ik ben een A'damse woon hier al decennia lang.

In de stad spreekt men gewoon Nederlands hoor.

We staan hier niet allemaal met onze enkels in het veen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
.
Toen ik zei dat ik benieuwd zou zijn naar jullie reacties bedoelde ik reacties op m'n "oproepje".

Als jullie liever discussieren over Friesland/Groningen vs de rest van NL en de daarbij behorende dialecten/volk/gewoontes ed, dan kunnen jullie beter een nieuwe topic aanmaken en daar verder discussieren
quote:Eindeloos schreef op 25 augustus 2015 @ 16:20:

[...]





En de mooiste en de gezelligste stad van Nederland Haha! Bedankt voor de aanvulling! Raar dat Wiki dat stukje is vergeten... ;)
quote:Neurogenesis schreef op 25 augustus 2015 @ 16:15:

mwa, met zo'n houding hebben we ook liever dat je wegblijft
Alle reacties Link kopieren
quote:Neurogenesis schreef op 25 augustus 2015 @ 16:15:

mwa, met zo'n houding hebben we ook liever dat je wegblijft
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Eindeloos schreef op 25 augustus 2015 @ 16:20:

[...]





En de mooiste en de gezelligste stad van Nederland ok
Alle reacties Link kopieren
Haha madras. Ik versta t zelf ook niet. Maar denk toch dat je mening over klein deel van de Groningers gaat. Ik woon hier en praat vrijwel nooit met mensen in dialect
Alle reacties Link kopieren
Heb je in ander topic al gereageerd op je oproep maar bij deze wil graag met je in contact komen:)
Alle reacties Link kopieren
Je stukje spreekt mij aan en is erg herkenbaar! Bied je nog steeds een leuke vriendin aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven