Hallo, ik ben laverne niet

26-08-2015 18:12 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom net op het Viva forum via mijn telefoon, en ik zie dat al 'mijn berichten' heel anders zijn. Ben ik ingelogd onder een hele andere naam!

Vaag, want vanochtend nog onder mijn eigen naam en was de hele dag alleen thuis.

Is dus door het forum zelf gebeurd???? Andere mensen ook last van gehad?
Alle reacties Link kopieren
quote:zomaardus schreef op 26 augustus 2015 @ 18:34:

Ha, dan weten we ook waar het 'niets te verbergen' vandaan komt.Hahaha goeie
Alle reacties Link kopieren
@ laverne: ik heb alleen je forum start gezien (dus de 4 actieve topics), daardoor had ik door dat ik niet mezelf was, verder niets gezien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 26 augustus 2015 @ 18:44:

[...]





Guttegut wat een empathie.Jij had deze gewild hè van de CM:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 26 augustus 2015 @ 20:17:

[...]





Jij had deze gewild hè van de CM: [afbeelding]hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 26 augustus 2015 @ 18:31:

Als de Guru maar niet weer opduikt ... Stil nou!!!!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 26 augustus 2015 @ 18:51:

Ik wacht op de eerste gele helm..



Jullie roepen hem wakker op deze manier....



Slaap guru slaap,

Doe maar lekker gaap.

Je vader heeft een gele helm,

Vandaar dat ik je nu bedwelm.

Slaap guru slaap
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Bij de voorlaatste update waren er een aantal forummers die wanneer ze inlogte op mijn profiel uit kwamen. Blijkbaar zit er nog steeds een bug ergens, slordig hoor.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
@allen:

De TD is hard aan het werk om de technische oorzaak van dit probleem te achterhalen. Dit heeft uiteraard onze hoogste prioriteit. Vooralsnog lijkt het bij een gebruiker voor te zijn gekomen. Mochten er andere gebruikers onverhoopt toch hetzelfde probleem ervaren, dan willen we je vriendelijk verzoeken een mail te sturen naar forum@viva.nl zodat we dit z.s.m. op kunnen pakken.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Nouschi schreef op 26 augustus 2015 @ 20:17:

[...]





Jij had deze gewild hè van de CM: [afbeelding]Precies. Of een facepalm richting de technische dienst.
Alle reacties Link kopieren
Maak je geen zorgen, dis begint al normaal te worden op het forum.



Dit soort dingen moet je ook via de mail melden anders weten andere bezoekers ook dat het inlog systeem nog steeds zo lek is als een mandje.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Doornroosje777 schreef op 26 augustus 2015 @ 20:12:

@ laverne: ik heb alleen je forum start gezien (dus de 4 actieve topics), daardoor had ik door dat ik niet mezelf was, verder niets gezien.Ah, dat is een geruststelling. Sommige van mijn forumvriendjes waren al bang dat ze openbaar aan mij gelinkt zouden worden (en andersom)
quote:laverne schreef op 27 augustus 2015 @ 00:21:

Sommige van mijn forumvriendjes waren al bang dat ze openbaar aan mij gelinkt zouden worden (en andersom) Tenzij jouw naam Ashley Madison is zal dat wel meevallen, toch?
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Ik zou nog bij jullie terug komen met een update m.b.t. het probleem dat gisteren plaats heeft gevonden. Allereerst wil ik benadrukken dat we de situatie zeer serieus nemen, de TD heeft daarom gisteravond en vandaag lang en uitgebreid onderzoek gedaan naar de oorzaak. Daaruit is het volgende geconcludeerd:



Doornroosje777 is nooit daadwerkelijk ‘ingelogd’ geweest als laverne, maar heeft zo’n 10 seconden lang het start scherm van laverne kunnen zien, zonder daarbij acties uit te kunnen voeren onder het account van laverne. Hoe dit mogelijk is, is een ingewikkeld technisch verhaal. Het gaat hier in ieder geval niet om een oude bug die terug is gekeerd, zoals sommigen dachten. De TD zal de nodige maatregelen treffen om een dergelijk issue in de toekomst te voorkomen.



Groeten,

Sanne

Community Manager VIVA
Alle reacties Link kopieren
Alsnog hetzelfde als de vorige keer lijkt mij? Toen kwamen jullie met hetzelfde soort verhaal, alleen hadden toen meerdere forummers er last van en nu maar een.
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 27 augustus 2015 @ 16:42:

Alsnog hetzelfde als de vorige keer lijkt mij? Toen kwamen jullie met hetzelfde soort verhaal, alleen hadden toen meerdere forummers er last van en nu maar een.



Ik begrijp dat dit zo lijkt, maar dit heeft niet dezelfde oorzaak. Het is zoals ik aangaf moeilijk uit te leggen, maar wat er gisteren is gebeurd is een unieke samenloop van vele processen, waarvan de kans zeer minimaal is dat deze voorkomt. Uiteraard pakt de TD dit probleem aan, zodat deze 'kortsluiting' zoals ik het maar even zal noemen, niet meer voor zal komen.



Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
Sorry hoor, hier moet ik echt heel hard om pryppen.
quote:Wompie schreef op 27 augustus 2015 @ 17:13:

Sorry hoor, hier moet ik echt heel hard om pryppen.Geeft niet, hoor. Ik had dat ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven