Wat ik me nou al jaren afvraag over aftrekken

25-08-2015 21:29 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ivm herkenbaarheid even een nieuwe nick aangemaakt. Ik heb namelijk een (vind ik zelf) nogal gekke vraag :-)

Ik ben al jaren seksueel actief maar er is toch 1 ding wat ik me eigenlijk al heel lang afvraag hoe andere dat nu doen.



Als een vrouw gevingerd wordt is haar vagina (als het goed is ) vanzelf nat. Dat maakt het vingeren natuurlijk wel zo prettig.

Maar hoe zorgen jullie ervoor dat de penis van de man vochtig/nat is bij het aftrekken? Want het lijkt me voor de man toch ook prettiger als de penis vochtig is, dat glijdt natuurlijk wat beter. Zelf ga ik meestal gewoon heel snel over tot pijpen. Dat doet ik graag en is voor dit 'probleem' een effectieve oplossing, maar soms is aftrekken ook gewoon leuk, zeker op het begin tijdens het zoenen. Soms doe ik ook wel eens wat spuug op mijn hand, maar dat ziet er toch niet heel charmant uit en voelt toch altijd een beetje awkward. Heel af en toe zou ik er wel eens glijmiddel bij pakken, maar ook dat is weer zo'n oncharmante onderbreking (zeker ook hier weer in het beginstadium terwijl je nog ligt te zoenen en een beetje met de penis van je lief wilt spelen).
Alle reacties Link kopieren
quote:viva400 schreef op 27 augustus 2015 @ 16:42:

wow goed topic, dingetjes geleerd haha



*weetjes opslaat*

De samenvatting inclusief instructieve DVD,is binnenkort te bestellen bij mij

prijs 9.95

In de betere boekhandel is de prijs 12.95
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfernerd schreef op 27 augustus 2015 @ 17:22:

[...]



De samenvatting inclusief instructieve DVD,is binnenkort te bestellen bij mij

prijs 9.95

In de betere boekhandel is de prijs 12.95





Alle reacties Link kopieren
Hoop complexiteit....gewoon zeggen wat wel en niet lekker is tegen elkaar....werkt beste ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:OlafK1972 schreef op 27 augustus 2015 @ 18:26:

Hoop complexiteit....gewoon zeggen wat wel en niet lekker is tegen elkaar....werkt beste ;)
Alle reacties Link kopieren
Naast elkaar " het " bij jezelf doen. Zeer opwindend vinden wij dan...
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
quote:rosaaa schreef op 26 augustus 2015 @ 01:02:

[...]



En werkt dat? Ik lees het vaker, maar daar krijg ik infecties van (wanneer ik het gebruik als glijmiddelVoor ons werkt het, al 4 jaar en ook als glijmiddel. Gelukkig nog nooit infecties gehad.
Alle reacties Link kopieren
En als je nou start met een massage en dan olie erbij gebruikt, voorkom je ook een "vreemd moment". Wij gebruiken babyolie. Dat is zoooo zacht en antialergeen. Kan geen kwaad om dit in je te krijgen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Weer allemaal nieuwe dingen bijgeleerd



Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat droog normaal is, en af en toe met glijmiddel of massage-/babyolie voor de afwisseling. Nooit klachten gehad iig Volgens mij doet mijn vriend het zelf ook droog, zal hem eens vragen.
quote:Chiefseattle schreef op 25 augustus 2015 @ 22:06:

Ik heb nu durex play, de rooie, met ylang ylang. Ruikt heerlijk!Die vind ik dus echt vreselijk, je ruikt het na 3 keer handen wassen nog. De verpakking daarentegen kan wel multifunctioneel gebruikt worden
Alle reacties Link kopieren
lijkt me nooit goed om allerlei zooi op zo'n piemel te smeren, zeker neit als het de bedoeling is dat die piem ook nog ergens ingestoken moet gaan worden. Uiteraard kan je,in geval van een langdurige duurzame relatie goed van elkaar weten waar je lichaam wel en niet van in de irritatie schiet, maar toch....



Belangrijkste is toch wel de vaststelling dat geen 2 mannen het zelfde zijn, en het kunstje waarvan de ene gillend klaarkomt als een dijkdoorbraak doet bij de ander de piemel krimpen tot micro-formaat.



Proefondervindelijk bewezen:



De eerste 2/3 minuten "dingetjes uit proberen" en kijken/voelen/horen hoe de betreffende man en bijbehorende erectie hierop reageert. Die opgedane kennis vervolgens verder verwerken in de voortzetting. En soms zijn die 2/3 minuten al voldoende en pak je een doekje......
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
TO, wat ik me dan afvraag.. Als jij al jaren met die vraag zit.. Waarom vraag je het dan niet gewoon aan je vriend?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat de meeste mannen wel genoeg voorvocht produceren om het aftrekken soepel te laten verlopen. Zo niet, dan neem ik zijn penis even in mijn mond, even een rondje met mijn tong om zijn eikel en gaan met die banaan. Soms ook (als ik al nat genoeg ben) even met mijn vingers bij mezelf naar binnen en dan trekken. Drives them crazy!
Alle reacties Link kopieren
TO als je begint dan speel je er toch een beetje mee.

Dan begin je toch niet gelijk als een gek te trekken.

Daarna komt er vanzelf wat voorvocht en de andere keer pijp ik hem ook.



Heb het hem wel eens gevraagd hoe het voelt, maar zolang ik niet hard trek kan het makkelijk zonder vocht.

Als hij zichzelf aftrekt doet hij er meer spuug op maar dan is hij wel wat langer achterelkaar aan het trekken.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik je eigen vocht. Handig en giga opwindend voor een man
Alle reacties Link kopieren
Voorvocht lieve schat.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 25 augustus 2015 @ 22:12:

Maar, heren, ik dacht dat het 'nat' juist prettiger is omdat de voorhuid anders zo over de eikel 'schuurt'... Is dat niet zo?



Hoeft helemaal niet, maar ieder z'n voorkeur als het te vochtig is dmv. glijmiddel wordt het gevoel ook minder.



Daarnaast wat ook belangrijk is hoe gevoelig de eikel van de man is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven