Inbraak schade verzekering

15-02-2014 03:00 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eergister was er helaas bij mij ingebroken, nu ben ik verzekerd bij Interpolis en over paar weken komt de expert langs om de schade vast te stellen. Nu vraag ik me af tot in hoeverre de schade vergoed zou kunnen worden en heb je per se bonnetjes nodig? Aangezien ik van veel dingen geen bon meer heb. Heeft iemand ervaring (met interpolis wellicht)?

Ik ben een student en ben een macbook kwijt en een paar vrij dure tassen waar ik niet meer allemaal een bon van heb, wel foto met mij en tas.
Bij mij vergoedde Interpolis niets na inbraak in mijn studentenhuis. Ik ben toen overgestapt naar een andere verzekeraar.



Sterkte, ik hoop dat het jou beter vergaat.
Alle reacties Link kopieren
Een foto van jou met dure tas is natuurlijk niet 'een bonnetje'. Je kunt de tas wel geleend hebben, of hij was van een vriendin en jij wilde er mee op de foto.



Heb je de tas met je pinpas betaald? Misschien kun je dat nog als bewijs gebruiken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En waarom komt de expert pas over een paar weken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Oh jee Interpolis, ga er maar vanuit dat je niets tot weinig uitgekeerd krijgt. Staan ze om bekend.
Alle reacties Link kopieren
Meestal komt de schade expert snel na de inbraak. Waarom duurt het weken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog nooit iets uitgekeerd gekregen (bij FBTO). Er was altijd een reden voor ze om dat niet te doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Kun je met pinbetalingen/overschrijvingen aantonen dat je die tassen en macbook hebt gekocht?

Is de politie langs geweest? Is er braakschade?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren