gezellige meiden gezocht omgeving Winschoten/ Groningen

14-08-2015 19:00 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



ik ben Mellanie en ik ben 22 jaar.

Mijn vrienden hebben allemaal serieuze relaties en hebben weinig tijd om iets spontaans te doen.

Ik ben op zoek naar een gezellige meid of gezellige meiden in de omgeving Winschoten/ Groningen.

Ik hou van shoppen, leuke dagjes weg en een avond stappen.

Als dit jou aanspreekt stuur dan een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Top!! Snel maar een nieuwe datum plannen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Het lijkt mij ook wel leuk om een keertje mee te gaan! Ik ben zelf 25 jaar en ik woon alweer 7 jaar in Groningen. Er zijn inmiddels alweer aardig veel van mijn vriendinnen afgestudeerd en vertrokken naar andere plaatsen in het land. Dus wat nieuwe sociale contacten zijn altijd welkom! Misschien een goed idee om een facebookgroep aan te maken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi papnad!



Leuk idee, zo heb je er ook gelijk een gezicht bij. Ik sluit me graag aan, de rest ook?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden! Ik voeg mij ook graag bij jullie! Kunnen jullie op een vrijdag avond ?
Alle reacties Link kopieren
Hoii gezellig;-)
leef het leven
Alle reacties Link kopieren
Niet altijd! Als jullie het van te voren aangeven valt er wel wat te regelen :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik loop stage en werk in de zorg dus vrijdag avond lukt bij mij ook niet altijd. Dat ligt er dus een beetje aan.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden! Is de Facebookpagina al aangemaakt? Ik ben zelf niet zo handig daarin helaas
Alle reacties Link kopieren
Als jullie mij hier een privéberichtje sturen, dan maak ik even een Facebookgroep aan en stuur ik je een uitnodiging per email. Ik heb net even geprobeerd, om een groep te maken moet ik meteen één iemand (van m'n vrienden) toevoegen, anders wil het niet. Dus als er één iemand van jullie even vriendjes met mij wordt zodat ik de groep kan maken, zou fijn zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de groep aangemaakt! Als iedereen die graag lid wil worden mij even een privéberichtje stuurt met je emailadres, stuur ik een uitnodiging!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een bericht gestuurd Papnad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven