Werk & Studie alle pijlers

Joepie

26-08-2015 10:06 40 berichten
Privé mag het klote gaan, zakelijk stuiter ik van blijheid. We hebben een uitermate belangrijk contract binnen gehaald, waardoor we weer mensen kunnen (moeten!) aannemen. Jarenlang hard aan gewerkt, en nu dan een prachtig resultaat. We zijn op veel fronten langs de rand van de afgrond gegaan, maar het lijkt er op dat het allemaal de moeite waard was.



Rijk gaan we er overigens niet van worden, maar we gaan wel het UWV een beetje helpen hun bestand te verkleinen



Als alles uitpakt zoals we hopen, gaan jullie nog van ons horen



(oh en nee, ik wil verder niks met dit topic, ben gewoon blij en wil dat delen met wie het leuk vindt)
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 26 augustus 2015 @ 12:19:

[...]



ik ben mede-eigenaar van een onderneming, en we gaan het UWV helpen doordat we mensen gaan aannemen die nu dus in de WW zitten. Verder heb ik met het UWV niets te makenNee dan kunnen we niets voor elkaar betekenen. Wat goed dat je dit doet! Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Jolly Jumper, wees maar lekker jolly vandaaaag
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 26 augustus 2015 @ 12:19:

[...]



ik ben mede-eigenaar van een onderneming, en we gaan het UWV helpen doordat we mensen gaan aannemen die nu dus in de WW zitten. Verder heb ik met het UWV niets te makenGoed nieuws. Ik ben werkzoekend. Misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen.....
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn voor jullie!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:pipi23 schreef op 26 augustus 2015 @ 13:50:

[...]





Goed nieuws. Ik ben werkzoekend. Misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen..... wat kan je!
Top! Gefeliciteerd.
Ken ook een werkzoekende. Administratie/archief, vrijwillig taal- en budgetcoach/boekhoudhulp.
en natuurlijk
Zo, en nu moetwen wij eens daten KW!
JA! Leuk!

Mail komt eraan.
Mooi! Zin in!
Welke regio en branche Jolly?
Wat een super nieuws! Gefeliciteerd man
quote:ikbenmeereentje schreef op 28 augustus 2015 @ 16:17:

Welke regio en branche Jolly?Nederland & Financial Services

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven