Gezondheid alle pijlers

Heerst er iets??

28-08-2015 13:53 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jemig, ik voel me beroerd; moe, misselijk, hele lijf doet pijn. Als ik een virus onder de leden heb. Heerst er iets ofzo?

Heb net de zomervakantie achter de rug, dat is toch geen tijd om ziek te worden
Alle reacties Link kopieren
Ziek worden kan natuurlijk altijd. Geen idee of er iets heerst.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap in elk geval.
Volgens mij wel! Mijn vrouw denkt ook dat ze iets onder de leden heeft. Nu is ze zwanger en dus toch al 18 weken lang al misselijk, duizelig en beroerd maar ze weet niet waar het door komt. Eerst dacht ze iets fouts gegeten, daarna dacht ze iets mbt de zwangerschap en nu denkt ze toch aan een virus.
Alle reacties Link kopieren
God..ik ook al. Niet vooruit te branden...zo moe en futloos. Ook wat last van maag etc.
Alle reacties Link kopieren
Hee ik ook al! Moe, veel hangen en slapen en een zwaar gevoel op de maag. Ook beetje licht in m'n hoofd. Niet echt misselijk maar gewoon, net niet zeg maar. Kindjes hier hebben deze week ook onverklaarbare verhoging gehad zonder echt verdere klachten. Ik ging er al vanuit dat er iets heerst.
Alle reacties Link kopieren
Nergens last van
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
Alle reacties Link kopieren
Yep, slapen en niezen is het devies hier. Heb van gisteravond 19 tot vanochtend 6 geslapen en ga dat vandaag maar weer doen....
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ik wel. Ik heb steeds koortsaanvallen i.c.m. verkoudheid, hoofdpijn en spierpijn. Ik word er helemaal gek van.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook alledrie niet lekker. Vonden het ook al vreemd. Maar meer hebben er last van dus.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook!! Zat al te googelen en toen dit topic!



Ben echt supermoe, beetje spierpijn achtig en maagpijn. Duizelig zelfs van moeheid



Sterkte iedereen, ik ga d'r maar gewoon aan toegeven (ook net vakantie gehad dus vrij irritant) gelukkig weekend!
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, hier precies hetzelfde, ook nog maar 2 weken na de vakantie.. Vriend en ik zijn beiden niet fit en voelen ons beroerd. Uitzieken maar... Beterschap voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 28 augustus 2015 @ 13:57:

Volgens mij wel! Mijn vrouw denkt ook dat ze iets onder de leden heeft. Nu is ze zwanger en dus toch al 18 weken lang al misselijk, duizelig en beroerd maar ze weet niet waar het door komt. Eerst dacht ze iets fouts gegeten, daarna dacht ze iets mbt de zwangerschap en nu denkt ze toch aan een virus. Gefeliciteerd! Ik had in ander topic meegelezen over de twijfel voor wel of niet voor een tweede te gaan. Toch voor een tweede gegaan dus. Veel geluk samen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook ziek. Hoofdpijn, geen tot weinig eet lust, last van mijn darmen en erg moe. Hier thuis en in mijn omgeving hebben meer hier last van gehad, dus volgens mij heerst er idd wat.
Alsof je alleen ziek kunt worden als er iets heerst
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen zat de halve coupé te hoesten en te niesen. Ik ben niet ziek maar ook zeker niet fit. Vermoeid, pijn in m'n spieren, verstopte neus. En veel zweten
Alle reacties Link kopieren
Ja... Maar ik heb gewoon buikgriep:( heerst dat ook toevallig?
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
quote:zomersterre80 schreef op 28 augustus 2015 @ 14:22:

Hee ik ook al! Moe, veel hangen en slapen en een zwaar gevoel op de maag. Ook beetje licht in m'n hoofd. Niet echt misselijk maar gewoon, net niet zeg maar. Kindjes hier hebben deze week ook onverklaarbare verhoging gehad zonder echt verdere klachten. Ik ging er al vanuit dat er iets heerst.



Precies zo voel ik me ook.

Waarom kan zo'n virus niet gewoon wachten tot in de winter of zo

Ik heb morgen de bruiloft van mijn beste vriendin! Nou, maar een doos paracetamol mee dan.



Dat we ons allemaal snel weer fit voelen dan. Gedeelde smart is toch halve smart, dank
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook hoofdpijn en ben moe, mijn zoon spugen en buikpijn
Alle reacties Link kopieren
quote:koekske73 schreef op 28 augustus 2015 @ 17:46:

[...]





Precies zo voel ik me ook.

Waarom kan zo'n virus niet gewoon wachten tot in de winter of zo

Ik heb morgen de bruiloft van mijn beste vriendin! Nou, maar een doos paracetamol mee dan.



Dat we ons allemaal snel weer fit voelen dan. Gedeelde smart is toch halve smart, dank



Niet fijn he! Hopelijk ben je morgen weer wat fitter...

Ik voel me nu na een dagje rust weer iets beter gelukkig, hopelijk was dit het weer.
Zomergriep.
quote:MissJodiF schreef op 28 augustus 2015 @ 15:12:

[...]



Gefeliciteerd! Ik had in ander topic meegelezen over de twijfel voor wel of niet voor een tweede te gaan. Toch voor een tweede gegaan dus. Veel geluk samen.Dank je wel, MissJodiF!
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik ook ziek. Hoesten beiden ons longen uit ons lijf. Alles zit vast en gisteren had ik koorts brr
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben ook niet fit. Verkouden, hoofdpijn, keelpijn, af en toe koorts en onwijs moe
Gisteren is bij mij ook de keelpijn begonnen en ik hoorde mijn vrouw er net ook al over. Ik heb verder geen koorts of last van misselijkheid of mijn buik. Maar wel weer keelpijn dus. Al is dat denk ik altijd wel mijn zwakste plek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven