Puberzoons en onverwachts zwanger van een tweeling.

28-08-2015 15:46 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms vraag ik mij wel eens af waar ging het mis. Waarom zijn die 3 kleine schattige jongetjes met hun prachtige blauwe ogen en blonde haren veranderd in vloekende-rokende-stinkende pubers veranderd? Begrijp mij niet verkeerd hou ontzettend van ze.

Alleen het zou geen straf zijn als ze straks het huis uit gaan.

Alle 3 eten ze voor 2, ze roken voor 2 ,gebruiken deodorant voor 2 en vloeken voor 2.



Het zijn monsters! Vroeger heb ik nog niet eens de helft gedaan van wat zij doen!

Oudste en jongste hebben ADHD, middelste is een brokenpiloot. We mogen blij zijn als hij een jaar niets breekt of scheurt. Dit jaar al 2x!



Ach het zijn mijn monsters. Ze zijn wel lief hoor.



Vriend en ik hebben samen besloten dat we compleet zijn. Vriend is overigens niet de vader van de jongens. Hij wil zich later steriliseren. Hij is doorverwezen en half september zal het zover wezen.



Ben een keer aan mijn schouder geopereerd. Sindsdien heb ik geregeld last van de schouder. Is ook geregeld ontstoken zoals nu. Ik dus weer naar de dokter. Wil er nu wel eens vanaf en vroeg dus ook om veder onderzoek.

Eerst maar eens bloedonderzoek. Dag later een telefoontje van de dokter.

Kreeg ik een heel medisch verhaal. Dat die en die waarde verhoogd was. Ik stel de vraag wat betekend dat dokter? Nou mevrouw ik denk dat ik u moet feliciteren. U bent zwanger. WAT!



Heb een echo gehad. 10 weken en het was er niet 1 maar 2.

Vriend is er blij mee. Ik ook wel. Maar heb er al 3! Zijn al een geruime tijd uit de luiers en straks komen we dus weer dubbel in de luiers.



Heb het na de echo aan mijn zoons verteld. Die barste alle 3 in lachen uit. Ze dachten dat het een grapje was. Toen ik de echo liet zien werden ze wat serieuzer. Veder dan een felicitatie kwamen ze niet. Ze vonden het ons leven dus onze keus.



Kan mij echt niet voorstellen weer in de kleine kinderen te zitten.
Straks geloof ik niet één topic meer door deze TO.
Omg dat jullie letten op dat soort details :-)



Maar goed, hier ook de tent vol pubers/jong volwassene, en no f*cking way dat er gerookt en gevloekt en gestampt wordt hier in huis.



Maar ik hoef ook ECHT geen baby's meer. De horror.

Ik wacht wel tot ik oma word
quote:milouda schreef op 28 augustus 2015 @ 16:10:

Voor het evenwicht, hoop ik dat je twee meisjes krijgt.Ja, en dan twee van die hele brave meisjes die anti roken en vloeken zijn, de kamers netjes opruimen en met twee woorden spreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yraatje schreef op 28 augustus 2015 @ 16:19:

[...]



Hij is toch niet degene die jouw zwangerschap veroorzaakt zou hebben in dat geval? Dus wat nou knal voor z'n hersens???

En feliciteren in een dergelijke situatie is altijd nog beter geaccepteerd dan een andere reactie. En aangezien hij toch wel IETS moet zeggen....Ik zou 'n 'Ik heb wellicht slecht nieuws voor u' mededeling beter op z'n plaats vinden als je weet dat je patient al op middelbare leeftijd met bijna volwassen kinderen. Tenzij mensen ooit hebben aangegeven bezig te zijn zwanger te worden aan hun arts, vind ik 'n felicitatie wel erg op de zaken vooruit lopen en zwaar ongepast als het ongewenst is bij 'n kindvrije als ik bijv of bij iemand wiens gezin allang compleet is (en waarvan de man wellicht bij hem z'n doorverwijzing voor sterilisatie heeft gehaald)
Shoot first, ask questions later!
quote:pearle schreef op 28 augustus 2015 @ 16:10:

Nu ik het bedenk, mijn zoons waren ook zeer kwistig met de Axe

Eerst onder de oksels, dan nog even langs het bovenlichaam, en als ze hun shirt aan hadden ook nog even daarover heen

Beter dan puberzweet, toch?



(BTW: I jouw motto en bijpassende avatar! )
quote:Velma schreef op 28 augustus 2015 @ 16:34:

[...]





Ja, en dan twee van die hele brave meisjes die anti roken en vloeken zijn, de kamers netjes opruimen en met twee woorden spreken.

Kan ik mijn puberella sturen voor een half jaartje ofzo?

Vloeken en roken doet ze niet maar verder...
quote:redbuIIetje schreef op 28 augustus 2015 @ 16:42:

[...]



Ik zou 'n 'Ik heb wellicht slecht nieuws voor u' mededeling beter op z'n plaats vinden als je weet dat je patient al op middelbare leeftijd met bijna volwassen kinderen. Tenzij mensen ooit hebben aangegeven bezig te zijn zwanger te worden aan hun arts, vind ik 'n felicitatie wel erg op de zaken vooruit lopen en zwaar ongepast als het ongewenst is bij 'n kindvrije als ik bijv of bij iemand wiens gezin allang compleet is (en waarvan de man wellicht bij hem z'n doorverwijzing voor sterilisatie heeft gehaald)Precies, eigenlijk zou een arts bij een dergelijke mededeling direct de abortusfoldertjes moeten overhandigen en er met een meelevend gezicht "geen zorgen, u kunt er nog vanaf hoor mevrouw" bij moeten zeggen.
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 augustus 2015 @ 17:18:

[...]



Precies, eigenlijk zou een arts bij een dergelijke mededeling direct de abortusfoldertjes moeten overhandigen en er met een meelevend gezicht "geen zorgen, u kunt er nog vanaf hoor mevrouw" bij moeten zeggen.Welnee, de arts moet gewoon zeggen: Gaat u maar liggen mevrouw, maak het u gemakkelijk. Nee hoor, nadenken is nergens voor nodig, het is zo gepiept.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je in nou weer zwanger? Heb je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt? Of is dit weer zo'n geval van door de pil, spiraal en condoom heen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 augustus 2015 @ 17:18:

[...]



Precies, eigenlijk zou een arts bij een dergelijke mededeling direct de abortusfoldertjes moeten overhandigen en er met een meelevend gezicht "geen zorgen, u kunt er nog vanaf hoor mevrouw" bij moeten zeggen.Haha, wat mij betreft wel ja!
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Goh TO, dat zal me een omschakeling zijn! Maar hé zolang ze thuis wonen kun je ze laten stofzuigen, boodschappen laten doen en even op laten passen als je een dutje wil doen.

Je hebt er straks ook drie die de kleintjes naar het kdv kunnen brengen en naar school.

Gewoon aan het werk zetten dus

En wie weet hoe leuk ze het straks vinden die kleine broertjes en of zusjes.

Gefeliciteerd en sterkte met het wennen aan het idee.
Alle reacties Link kopieren
Oh dit topic is niet echt! Stomme verveelde sufferds ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 augustus 2015 @ 16:20:

Wel bijzonder ook, 10 weken zwanger van een tweeling en nog helemaal niets merken. Detail natuurlijk.Dit kan hoor, ik wist tot 11 weken ook niets.
quote:pearle schreef op 28 augustus 2015 @ 16:10:

Nu ik het bedenk, mijn zoons waren ook zeer kwistig met de Axe

Eerst onder de oksels, dan nog even langs het bovenlichaam, en als ze hun shirt aan hadden ook nog even daarover heen Logisch ook, zo krijgen ze het geleerd door de reclamespotjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 28 augustus 2015 @ 15:50:

Lijkt me horror. Gelukkig ben je er zo vroeg achter gekomen, zodat er nog maatregelen mogelijk zijn.Treurige reactie zeg!
rezes wijzigde dit bericht op 28-08-2015 22:15
Reden: te confronterend voor RB
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kinderen zetten zich uiteindelijk toch wel naar eigen hand lijkt me. Ze hebben toch en eigen wil en mening.



Dus ja dat ze van vloeken en shit houden in kut maar misschien veranderd dat nog als ze later ouder worden en volwassen
Alle reacties Link kopieren
En gefeliciteerd een tweeling.



geniet er van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven