Hoe voelt anale seks?

08-05-2015 22:09 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op wat voor manier voelt anale seks voor een man/vrouw anders dan gewone seks? Mijn vriendin en ik willen ermee gaan experimenteren.
Ik vind anale seks heerlijk!

Ik had het nooit verwacht. Pas sinds kort hebben we anale seks in het kader van onze " seksuele revolutie".(31 jaar samen,tot voor 1 jaar slechte seks).



Ik heb het min of meer gedaan voor mijn man.

Zelf heb ik nooit gefantaseerd over anale seks. Het viel bij mij onder de noemer " homoseks".

Maar goed, manlief fantaseerde wel, dus:

Voor mijn man voelt het heerlijk strak...en hij vindt het geil, omdat het een beetje" verboden" is.

Het doet altijd bij mij een héél klein beetje pijn...dus ik geef aan door te duwen met mijn onderlijf, met welke snelheid hij er in mag...

Eerst vaseline...daar overheen nog glijmiddel....

Eenmaal er in...langzaam er helemaal in...dan pas gaat hij bewegen...

Dan pas sneller...

Ik heb zo een anaal orgasme gehad...

Ja...wist niet dat dat bestond. Ben het daarna gaan Google en ...

Ik kom overigens nooit vaginaal klaar...



Dus voor mij nooit meer zonder...



Is erg expliciet, dit bericht...mss wordt het eruit gehaald, maar goed.

Sorry voor diegene die er aanstoot aan nemen...

Ik wilde even een duidelijke positieve reactie geven....
Alle reacties Link kopieren
Niks mis mee, toch? Schrijven over hoe leuk (anale) seks voor je is, moet toch kunnen op een seksforum. :-)
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
quote:Tinkerbell69 schreef op 10 mei 2015 @ 11:45:

Ik vind anale seks heerlijk!

Ik had het nooit verwacht. Pas sinds kort hebben we anale seks in het kader van onze " seksuele revolutie".(31 jaar samen,tot voor 1 jaar slechte seks).



Ik heb het min of meer gedaan voor mijn man.

Zelf heb ik nooit gefantaseerd over anale seks. Het viel bij mij onder de noemer " homoseks".

....

Sorry voor deze korte interruptie:

Tinks, ten eerste wat geweldig dat jullie het vuur samen hebben gevonden. Was de seks echt 30 jaar slecht en het laatste jaar super? Ik zou heel graag je verhaal willen horen, wat heeft bijgedragen tot de ommekeer?



on-topic: wij hebben zelden nog seks, maar van de keren dat we het doen komt het ook wel eens voor dat we het anaal doen. Mijn vrouw vind het heel fijn en komt dan zelfs veel sneller klaar. maar dan moet ze wel heel erg zin hebben en heel ontspannen zijn. Dus zij geeft aan of het gebeurt of niet.
quote:1ntern3t schreef op 10 mei 2015 @ 18:38:

[...]



Sorry voor deze korte interruptie:

Tinks, ten eerste wat geweldig dat jullie het vuur samen hebben gevonden. Was de seks echt 30 jaar slecht en het laatste jaar super? Ik zou heel graag je verhaal willen horen, wat heeft bijgedragen tot de ommekeer?



on-topic: wij hebben zelden nog seks, maar van de keren dat we het doen komt het ook wel eens voor dat we het anaal doen. Mijn vrouw vind het heel fijn en komt dan zelfs veel sneller klaar. maar dan moet ze wel heel erg zin hebben en heel ontspannen zijn. Dus zij geeft aan of het gebeurt of niet.Ja...ons seksleven was slecht. Wil best uitleg geven of vragen beantwoorden, maar dat hoort niet op deze topic. Anders PB.. Stel maar je vraag daar. Geef ik antwoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:pommiaan schreef op 08 mei 2015 @ 22:14:

Voor mij voelde het heel apart. Als hij erin ging (langzaam!!) voelde het ergens wel fijn, maar als hij terugtrok voelde het een beetje alsof je je behoefte aan het doen was . Ja dit herken ik wel. Als er iets naar binnen gaat, vind ik dat fijn, mits er voorzichtig gedaan wordt, dus ik vind anale seks lekker, tot het moment dat het er helemaal uitgaat. Dan voelt het echt even alsof je net hebt zitten poepen. Niet sexy.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier een positief verhaal.

Wij doen al vele jaren tot mijn grote genot aan anale seks.

Ik kom op die manier veel intenser klaar dan op een ander manier.

Het is wel iets waar je rustig de tijd voor moet nemen.

Ik vind doggystyle het prettigst om te doen bij anaal maar ook gewoon on top is prettig.
Denk dat het voor iedereen anders is, kwestie van ervaren!



Mijn vriend en ik hebben het 1x gedaan en ik vond het echt heerlijk. Het gevoel van volledige overgave en kreeg binnen no time een heel intens orgasme. Het is bij 1x'tje gekregen, want m'n vriend vindt het idee vies.
quote:meldepel schreef op 27 augustus 2015 @ 16:34:

Denk dat het voor iedereen anders is, kwestie van ervaren!



Mijn vriend en ik hebben het 1x gedaan en ik vond het echt heerlijk. Het gevoel van volledige overgave en kreeg binnen no time een heel intens orgasme. Het is bij 1x'tje gekregen, want m'n vriend vindt het idee vies. als je op de to antwoordt; dit is een oud topic
Ah nee!! Niet alweer Ik leer het ook nooit om eerst ff naar de datum van de OP te kijken...
Alle reacties Link kopieren
Idd meldepel het gevoel van volledige overgave ,heerlijk.

Mijn man vindt het gelukkig geen vies idee.
Alle reacties Link kopieren
Het blijft persoonlijke voorkeur... Mijn vrouw vindt het heerlijk af en toe. En als je het van te voren spoelt is er niets vies aan hoor.



Voor mij voelt het strak aan, maar de binnenkant voel je bijna niet. Het is meer zoals een ring om je ding.



Maar er zitten daar heel veel zenuwen, dus voor de ontvanger (ben ik zelf ook regelmatig) is het wel erg prettig hoor. Even de eerste seconde doorbijten en daarna genieten.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Sinds vijf maanden relatie nu. En we zijn lekker aan het experimenteren. Heerlijk..dat heb ik in jaren ervoor nooit gekund/nietvooropen/noemoorzaakop. en wel eens toen geprobeerd anale sex omdat ex dat graag wilde proberen en ik ook wel maar zo zonder enige iets ram. dus hoppa nee.



Nu met nieuwe vriend vanaf begin al heerlijk overal over kunnen praten enzo en hij vindt anale sex heerlijk maar alleen als beide dat vinden ander wil hij ook niet en samen hebben lekker opgerekt en hij zegt ook veel glijmiddel en geen pijn gehad en zelfs heerlijk..



Nu experimenteren met dubbele penetratie (voorbind dildo vaginaal en zijn penis anaal).maar hier dus gewoon naders mee omgaan en gewoon lekker ontspannen mee bezig gaan.
I love you,because you join on my weirdness
Alle reacties Link kopieren
Dat met die dubbele penetratie met de strapon is hier ook erg populair :-) .



Maar als mijn vrouw de strapon gebruikt is klaag ik daar ook niet over hoor.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Ooit wel een geprobeerd om mijn man anaal te verwennen maar hij vindt een vinger in zijn gaatje al teveel. Een combi van een vibrator in mijn ene gaatje en een penis in mijn andere is idd goddelijk. Daar genieten man en ik allebei heel erg van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 08 mei 2015 @ 22:14:

Het maakt qua gevoel echt geen reet uit. Voor mij dan.Leuke woordspeling
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin wil juist vooral anaal, keuzes verschillen nu eenmaal. Wel flink wat glijmiddel gebruiken, anders wordt het voor de dames na een heftige anale vrijpartij pijnlijk. 😁
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
Zonder glijmiddel of met te weinig is het sowieso nooit prettig. Dan is het drie dagen later nog pijnlijk. En niet alleen voor de vrouwen denk ik hoor .
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, geen reacties gelezen. Zijn er alweer te veel.



Tja, hoe voelt het voor een vrouw? Ik neem aan, hetzelfde als voor een man. Dus wil je als man weten hoe het voelt, ga experimenteren zou ik zeggen.



Hoe voelt het voor een man? Mijn idee is dat het vooral een mentale aangelegenheid is. Maar spreek dan nu voor mezelf. Heb, vooral in mijn jongere jaren, een sterke voorkeur voor anaal gehad. Waarschijnlijk aangewakkerd omdat ik destijds bij mezelf wel eens experimenteerde met het een en ander. Later, toen ik eenmaal een paar keer anaal geneukt had en zeker nu het met mijn huidige vrouw vast onderdeel is geworden met sex, is de drang vanzelf minder geworden.



Maar goed, vooral mentaal dus. Want puur fysiek, voelt een kut gewoon lekkerder aan dan een anus. Veel voller, vooral warmer en het omvat de hele stijve piemel. Het is er echt voor gemaakt, lijkt wel (duhhhhh) en het glijdt lekker. Een anus voelt alleen het eerste stukje strak aan, als een soort ring (ook duhhhhhh, immers sluitspier, 2 stuks). Daarna voel je duidelijk aan je pik dat je in een 'holle ruimte' zit te pompen (sorry, vergeef me het taalgebruik, ik bedoel het goed). En met veel glijmiddel, glijdt het ook prima. Wij gebruiken gewoon vaginaal glijmiddel, van Sensilube meen ik. Heel dun, bijna waterig spul.



Maar dan de kick! Kontneuken voelt gewoon heel spannend en als een soort 'hoort niet'. Zeker als je partner er bijna om smeekt en je diep in elkaars ogen kijkt tijdens het neuken, is het iets goddelijks. In ieder geval is het bij ons zeker 3/4 van alle vrijpartijen zeker vast onderdeel. Kan voor het 'gewone' neuken zijn, of er na. Uiteraard zijn we op de hoogte van hygiëne maatregelen.



Zo dus ...
.
Alle reacties Link kopieren
Haha, Manlief, je hebt het zo goed beschreven dat toen ik gisteren mijn vrouw in haar achterste nam, ik ineens aan holle ruimtes en ringen moest denken

!
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Hoe anale seks voelt?

Het voelt alsof je in je kont wordt genomen.
Als de belastingdienst maar dan met glijmiddel
Alle reacties Link kopieren
ten eerste....wat een geweldige woordspelingen van sommige hier!



@manlief.....nu weten we ook duidelijk hoe het voor de man voelt.



Ik ben ook fan van anale seks....dp geeft de voorkeur.



Nu mijn partner een prins Albert piercing heeft houdt het mij tegen. Iemand hier ervaring met anaal en een piercing?
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met piercing en anaal.

Maar het lijkt mij niet echt fijn als ik eerlijk ben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook een prins albert piercing. En mijn vrouw vindt de piercing geweldig, maar met anaal wil ze hem er meestal wel uit hebben want ze voelt hem dan erg zitten.



Nu is dat ding er binnen 3 seconden uit en binnen 12 seconden weer in, dus ik dat ook geen probleem.



Als ze echt heel geil is moet hij er wel in blijven zitten.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook geen fan van een PA piercing bij anaal. Heb het een paar keer meegemaakt. Dat varieerde van oké geen probleem. Tot nee nee.



Daar komt bij, ik ben altijd bang dat zo'n piercing daar binnen de boel kan beschadigen, zeker wanneer het er wat steviger aan toe gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven