Hulp nodig

28-08-2015 16:06 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit verwikkeld in een pestprobleem. Kan iemand mij helpen dmv een brief te schrijven en deze ook zou willen posten?
Alle reacties Link kopieren
Dus je mag gepest worden en daardoor uit het team worden gezet. Zo komt het bij mij over iig.
quote:blackriver schreef op 28 augustus 2015 @ 16:34:

Dus je mag gepest worden en daardoor uit het team worden gezet. Zo komt het bij mij over iig.Welnee, natuurlijk niet. Om wat voor sportteam gaat het? Is daar dan niet een coach/trainer aanwezig? Dát is nl. de aangewezen persoon om in te grijpen, die zou je dus moeten aanspreken.
quote:blackriver schreef op 28 augustus 2015 @ 16:34:

Dus je mag gepest worden en daardoor uit het team worden gezet. Zo komt het bij mij over iig.Bijzonder dat je dit eruit haalt. Als je er echt mee zit, dan trek je maar je mond open in plaats van onbekenden te vragen om een brief te schrijven. Hoe oud ben je eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:blackriver schreef op 28 augustus 2015 @ 16:34:

Dus je mag gepest worden en daardoor uit het team worden gezet. Zo komt het bij mij over iig.Waar lees je dat precies? Dat zegt namelijk niemand. Wel heeft het - buiten in speelfilms - doorgaans weinig zin anonieme brieven te gaan sturen om iets aan de zaak te veranderen. Jouw voorstel is nog veel raarder, want je wilt dat iemand die de situatie noch de mensen kent die brief gaat schrijven. Dat is toch gewoon echt best wel een rare vraag? Ik vind het echt vrij opmerkelijk dat je dat zelf niet ziet. Er staan aardig wat tips inmiddels hier over wat je wel kan doen. Dat jij daar 'je mag dus gepest worden' van maakt: bijzonder.
quote:blackriver schreef op 28 augustus 2015 @ 16:34:

Dus je mag gepest worden en daardoor uit het team worden gezet. Zo komt het bij mij over iig.

Wie heeft iemand uit het team gezet? De pester? Is de pester de coach? Of een mede teamgenoot?

Iets langere uitleg dan 1 zin per keer zou erg welkom zijn, ik hou niet zo van raden en 100 vragen stellen.
quote:blackriver schreef op 28 augustus 2015 @ 16:28:

Wat heb ik aan een thema-uurtje als een van hun er al uit is gegooit?Tja, waarschijnlijk meer dan aan een brief van een volslagen onbekende?
Je bent een lieffie Doreia. TO doet spannend en jij bent geduldig
Alle reacties Link kopieren
never mind
Alle reacties Link kopieren
Wat klinkt dat allemaal kinderachtig joh. Waarom worden er vandaag zoveel debiele topics gescheten? Waarom?
De pester is niet bekend. En jij hebt een vermoeden wie het is. Maar je wil nu pas iets van een soort actie ondernemen. Ook weer volslagen anoniem.



Lekkere bende op jullie vereniging zeg! Ik denk maar zo dat dit niet het hele verhaal is, want een volwassene zal een gepeste niet zomaar uit een team zetten....
"Hoi Coach van Blackriver,



Blackriver heeft wat vragen bij het vertrek van persoon A. Zij vermoed dat A en B door C gepest worden. Ze weet het niet 100% zeker. Nu A het team verlaten heeft, lijkt het voor haar alsof de pester zijn zin heeft gekregen. Blackriver is van mening dat C uit het team gezet moet worden, en niet A.



Vanuit het Viva-forum (staat altijd voor iedereen klaar) adviseren we een thema uurtje over pesten op de sportschool, digitale pesterij en stalking. Daarnaast raden wij u ernstig aan om wat aan teambuilding te gaan doen met dit team, aangezien de teamgeest ver te zoeken is.



Met vriendelijke groet,

De dames en enkele heer van het Viva-forum."



Zo, als jij die nou eens even overschrijft en zelf anoniem op de post doet, dan kan dit topic gesloten worden.
Blueeyes for president!
Alle reacties Link kopieren
Prima, het topic kan bij deze gesloten worden.
quote:blackriver schreef op 28 augustus 2015 @ 17:18:

Prima, het topic kan bij deze gesloten worden.

Graag gedaan hee! Jij ook een hele zonnige dag vandaag toegewenst!

Ik ga nu lekker ergens eten in de stad en naar het vuurwerk, het is vandaag bommenberend!
quote:ikeaverslaafde schreef op 28 augustus 2015 @ 17:07:

Blueeyes for president! Dankjewel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven