Spel met een poesje?

28-08-2015 14:36 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn kind, die binnenkort jarig is, wil heel graag een telefoon of tablet. En dan gaat het eigenlijk om een specifiek spel, ik heb echter geen flauw idee wat ze bedoeld, misschien hier een ouder die de naam weet?

Het gaat om een poesje wat je moet verzorgen, daar moet je eten voor kopen door spelletjes te doen, soms moet dat poesje ook slapen en dan kan je even niets. En als ze genoeg geslapen heeft dan is een rondje vol met een kleurtje en dan zie je wat er met dat beest moet, naar een badkamer oid.



Hopelijk zo duidelijk?

Iemand weet wat het is?



Ik twijfel of ik ook een tablet koop, als het een betaalde app is zou ik die ook kunnen kopen en op de gezinscomputer zetten als verjaardagscadeau.

Ze is niet snel beeldschermverslaafd en kan dingen makkelijk wegleggen, maar ze wordt pas 6.

Iemand een tip voor een specifieke kindertablet die goed bevalt?
Ik dacht echt even dat ik op de sekspijler zou komen bij het lezen van de titel
Alle reacties Link kopieren
Klinkt eigenlijk als een tamagotchi.

Maar die zal er vast ook zijn voor op de tablet/telefoon.

Al gezocht op woorden als tamagotchi / pets etc?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn legio van zulke spelletjes voor de tablet. Bedoelt ze misschien Talking Tom of 1 van zijn spin-offs (Talking Ginger, Talking Ben, Talking Angela)?
Klinkt als het aloude Tamagotchi. Maar dat was een soort van beestje/hangertje achtig iets, niet op een tablet ofzo.
Pou is ook zo'n spel, maar dat is geen poes.
Alle reacties Link kopieren
My Boo?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is talking Tom. Hier ook op de tablet en de kids vinden het geweldig. Maar om daarvoor nou een tablet aan te schaffen. Kunnen jullie het spel niet op de telefoon zetten?
quote:Java schreef op 28 augustus 2015 @ 14:46:

Er zijn legio van zulke spelletjes voor de tablet. Bedoelt ze misschien Talking Tom of 1 van zijn spin-offs (Talking Ginger, Talking Ben, Talking Angela)?Denk ik ook. https://play.google.com/store/apps/deta ... ingtomfree
Alle reacties Link kopieren
ok het is idd Talking Tom, heb de afbeelding gegoogled en die bedoelde ze, alleen dan een meisjevariant,



ja ik hoef daar ook niet een tablet voor aan te schaffen, maar dat is het cadeau wat ze graag voor haar verjaardag wil,

dat of een space scooter,



een goede moeder moet natuurlijk buitenspelen stimuleren ......maar ik vind die dingen zo hard gaan...
Dergelijke spellen zijn er ook voor de nintendo. Caat verzorgde paarden en honden, en later heeft ze eens een spel geruild met iemand, die had een dierenpension.
quote:Sidroht schreef op 28 augustus 2015 @ 14:39:

Ik dacht echt even dat ik op de sekspijler zou komen bij het lezen van de titel
quote:absor schreef op 28 augustus 2015 @ 15:01:

een goede moeder moet natuurlijk buitenspelen stimuleren ......maar ik vind die dingen zo hard gaan...Geef dan een gewone step. Kunnen ze uiteindelijk ook meer mee.
Alle reacties Link kopieren
zijn dat dezelfde spelletjes vroeger op de pc die toen Catz of dogz heetten?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Stokstaartjenl schreef op 28 augustus 2015 @ 15:22:

[...]





Geef dan een gewone step. Kunnen ze uiteindelijk ook meer mee.



die wil ze absoluut niet, dat weet ze zeker,

ze wil echt heel graag of een telefoon/tablet ( iets voor spelletjes ), of een space scooter
quote:absor schreef op 28 augustus 2015 @ 15:01:

ok het is idd Talking Tom, heb de afbeelding gegoogled en die bedoelde ze, alleen dan een meisjevariant,

Meisjevariant van een poesje?
Alle reacties Link kopieren
Talking tom kun je ook slaan
never a failure, always a lesson
quote:absor schreef op 28 augustus 2015 @ 15:30:

[...]





die wil ze absoluut niet, dat weet ze zeker,

ze wil echt heel graag of een telefoon/tablet ( iets voor spelletjes ), of een space scooter



Telefoon/tablet of een space scooter lijken mij beide ongeschikt voor een 6 jarige. Maar goed.

Je kan kijken naar speciale 'kindertablets', of wat meer in de spelcomputers. Je had een aantal jaren geleden Nitendogs voor de DS, wellicht heb je zoiets ook nu nog?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook meteen aan catz.

Dat speelden mijn kinderen vroeger graag op de ds en gaat precies zoals je zegt.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Pou is leuker, en die kun je een poezenpakje aantrekken
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
waarom wel een spelcomputer waar je weer dure spellen bij moet kopen en geen tablet waar heel veel leuke gratis apps voor te krijgen zijn?



Als een kind geen uren achter een scherm zit wat kan het dan voor kwaad? Ik denk dat mensen soms echt vergeten dat het 2015 is, kinderen groeien op met die dingen dus dan kan je toch veel beter het al vroeg goed begeleiden door de tijd die ze er achter mogen te beperken dan ze helemaal er bij vandaan houden. Op school zitten ze ook achter de computer, thuis kijken ze ook tv.



Als het geld geen probleem is waarom dan niet
Alle reacties Link kopieren
Talking Angela heet t.
Alle reacties Link kopieren
Dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven