Het ergste wat je ooit gedaan hebt...

26-08-2015 22:16 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu jaren later spijt van hebt.



To trapt af natuurlijk.



Ik heb vroeger met een vriendin 50 gulden uit de portemonnee van een juffrouw gestolen en daar alleen maar snoep van gekocht. We hebben er nooit meer iets over gehoord maar toch denk ik er nog weleens aan en heb er nu toch wel spijt van. Maar ja nu kan ik er niks meer mee.



Ben benieuwd of jullie ook zulke dingen hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:tinypotato schreef op 27 augustus 2015 @ 08:27:



Nouja, het was niet aardig van je (maar ik kan me goed voorstellen hoe het ging in je puberbrein) maar ik denk niet dat alles anders was geweest zonder jouw uitval. Je kan je ook afvragen waarop zij jou pestte in de eerste plaats, waarschijnlijk ging het al niet goed met haar. Wel sneu.Sterker nog, ik vind het niet eens zozeer "niet aardig", eerder wel begrijpelijk, zeker voor een tiener, dat je terug uithaalt als je stelselmatig met de grond gelijk wordt gemaakt vanwege je lichaamsbouw en dat je dat vaker doet als je merkt dat het werkt en dat haar gepest daardoor stopt. Ik denk ook niet dat het anders was geweest, denk dat er al flink wat scheef zat bij haar. Anders voel je ook niet de behoefte om zomaar uit het niets iemand te vertellen dat ze het niet waard is om op deze wereld rond te lopen omdat ze klein en dun is.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader laten arresteren (het was eigenlijk niet echt echt nodig)
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Tinypotato en Susan. Omdat ik dit nog nooit had verteld kon ik ook niet mijn eigen gevoel te toetsen.



Na drie jaar pesten kon ik me niet meer afvragen waarom iemand het deed omdat ik te druk bezig was met waarom ze juist mij moesten hebben.



Misschien was het anders als ik gelijk van me afgebeten had. Daar zullen we nooit achter komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb als tiener heel veel gelogen, het werd een soort reflex, ook als het totaal niet nodig was. Heeft me nog best wat moeite gekost om af te leren. Ook stal ik regelmatig snoep, koek of chips oid uit de supermarkt.



En ik heb een lange vriendschap beëindigd per email. Ik sta er nog steeds achter dat ik er een streep onder heb gezet, maar gezien ons verleden had ik dat face to face moeten doen. Daar heb ik wel spijt van. Werd me ook niet in dank afgenomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit in een kwade opwelling/bui de surpriseparty voor een vriendin verraden. Heb ik me ook wel even lullig over gevoeld
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 27 augustus 2015 @ 09:16:



Waarom? Zouden de mods niets beters te doen hebben?

In die tijd waren de Angels er nog, en die gingen niet allemaal even integer met hun 'macht' om.

Het biechttopic werd een aantal keer gebruikt om zelfmoordwensen/-aankondigingen te uiten, en dat zorgde voor veel onrust.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 27 augustus 2015 @ 09:32:

[...]



Mijn gewiste antwoord wel te verstaan
quote:Moondancer schreef op 27 augustus 2015 @ 10:55:

Ik heb als tiener heel veel gelogen, het werd een soort reflex, ook als het totaal niet nodig was. Heeft me nog best wat moeite gekost om af te leren. Ook stal ik regelmatig snoep, koek of chips oid uit de supermarkt.



En ik heb een lange vriendschap beëindigd per email. Ik sta er nog steeds achter dat ik er een streep onder heb gezet, maar gezien ons verleden had ik dat face to face moeten doen. Daar heb ik wel spijt van. Werd me ook niet in dank afgenomen.



Dat liegen heb ik ook erg veel gedaan, maar mijn ouders waren dan ook erg streng tegenover de ouders van mijn vriendinnen .



Heeft er wel voor gezorgd dat ik goed kan liegen, maar heb er gelukkig nooit moeite mee gehad om gewoon de waarheid te vertellen als ik dat wilde.
quote:redbuIIetje schreef op 27 augustus 2015 @ 07:36:

Bij fruit of noten zelf afwegen deed ik ook wel 'ns bij bijna vol het prijsje al printen en daarna er nog iets bij. Gewoon omdat het kon



haha jah al die truukjes deed ik ook, in je kinder/tiener brein is het dan niet echt stelen?



of als ik ergens was waar het een lopend buffet was (zoals in ikea ofzo) dan vulde ik mijn beker met frisdrank en dronk het leeg onderweg naar de kassa, en dan snel nog een keer gratis bijvullen.



En k kreeg een x een rol met 35% korting stikkers in de plaatselijke supermarket te pakken...vond ik reuze handig, haha.



Het ergste was vond ik, toen ik een bijbaantje had. Ik werkte met slechts een ander meisje in een bakkerij en aan het eind van de middag gingen we omstebeurten een klant helpen dus dan stond je alleen in de winkel, als een klant dan een gepast bedrag had voor een artikel sloeg ik het niet aan op de kassa maar stopte het in mijn zak.

Toen vond ik dat best ok want ik verdiende immers 'maar' 2.27 per uur dus minder dan 25 euro op een zaterdag van 7 tot 5 dus een extra 10 euro was een fortuin voor mij.



slecht :(
Twee dingen waar ik me voor schaam.

Een lippenstift stelen om hem vervolgens aan mijn moeder cadeau te doen voor haar verjaardag.

Samen met een vriendin de auto van een man bewerken met kapotte bierflesjes omdat hij haar niet netjes had behandeld.
Alle reacties Link kopieren
Het ergste wat ik ooit heb gedaan is vertellen aan een jongen dat ik zwanger was, terwijl dit helemaal niet klopte. Ik was toen 16jaar en was verliefd op hem, de relatie was uit en probeerde op deze manier hem bij te houden... Super stom! Ik schaam me (nu ook nog) verschrikkelijk. Hoe heb ik ooit zoiets kunnen verzinnen??? Ik heb 2 jaar hiermee rondgelopen en daarna het aan hem verteld, hij was gelukkig helemaal niet boos.
Alle reacties Link kopieren
quote:Meauve01 schreef op 27 augustus 2015 @ 10:59:

Ik heb ooit in een kwade opwelling/bui de surpriseparty voor een vriendin verraden. Heb ik me ook wel even lullig over gevoeld En wie weet hoe blij die vriendin stiekem was, dat ze niet onvoorbereid voor de leeuwen werd geworpen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit, toen ik een jaar of 14/15 was, aardappels gestolen. Ik fietste met mijn beste vriendin door het bos en ineens komen we midden in het bos een aardappelveld tegen. Ik weet nog steeds niet waarom, maar we hebben onze fietstassen volgeladen en toen kwamen we thuis en wisten we niet wat we met die aardappels moesten

De oma van mijn vriendin woonde naast haar en die was erg kwaad, maar heeft wel al die aardappels geschild en er friet van gemaakt.
quote:kd121113 schreef op 27 augustus 2015 @ 00:08:

Had altijd een hele goede band met mijn oma. Ze was als een 2e moeder voor mij.



Toen kwam ik in een slechte relatie terecht en heb haar min of meer laten vallen. Ik raakte zwanger en toen mijn kind 4 maand was eindelijk bij mijn ex weg gegaan. Mijn kind is nu anderhalf jaar en mijn oma is een paar maand geleden overleden.



Pff, tranen schieten me nu alweer in de ogen. Heb zo'n spijt dat ik nooit meer naar haar toe ben gegaan en dat ze mijn zoon nooit heeft leren kennen. Ik heb haar niet expres laten vallen, het kwam deels door die relatie. Ik had het goed kunnen maken toen ik eindelijk bij die man weg was. Maar ik durfde niet, schaamde me. En nu wou ik dat ik me daar over heen had gezet.. en
quote:minnimouse schreef op 28 augustus 2015 @ 23:19:

Ik heb ooit, toen ik een jaar of 14/15 was, aardappels gestolen. Ik fietste met mijn beste vriendin door het bos en ineens komen we midden in het bos een aardappelveld tegen. Ik weet nog steeds niet waarom, maar we hebben onze fietstassen volgeladen en toen kwamen we thuis en wisten we niet wat we met die aardappels moesten

De oma van mijn vriendin woonde naast haar en die was erg kwaad, maar heeft wel al die aardappels geschild en er friet van gemaakt.Tsjah.. 'tis sund om weg te gooie...' (zo zou mijn oma het gezegd hebben!
quote:lboompje schreef op 28 augustus 2015 @ 22:55:

Het ergste wat ik ooit heb gedaan is vertellen aan een jongen dat ik zwanger was, terwijl dit helemaal niet klopte. Ik was toen 16jaar en was verliefd op hem, de relatie was uit en probeerde op deze manier hem bij te houden... Super stom! Ik schaam me (nu ook nog) verschrikkelijk. Hoe heb ik ooit zoiets kunnen verzinnen??? Ik heb 2 jaar hiermee rondgelopen en daarna het aan hem verteld, hij was gelukkig helemaal niet boos.Weet hij niet dat een zwangerschap 9 maanden duurt?
Ik had een blind date met een man die ik via een datingsite had leren kennen. Was nog aan het uittesten hoe dat allemaal werkte. Dus met hem had ik pas twee berichtjes uitgewisseld en meteen afgesproken om een kop koffie te gaan drinken. Op de drukste zaterdag van het jaar hadden we midden in de stad afgesproken, en onderweg naar de afspraakplek was al een paar bekenden tegen gekomen. Ik zag hem al van ver staan. Boomlang, overduidelijk niet mijn type en met een rode roos in cellofaan in zijn handen..... En ik zag mezelf al met die niet-passende kerel door de stad lopen, overduidelijk op blind date (want rode roos) terwijl het wemelde van de vrienden/kennisen/vage bekenden.... Dus ik heb me omgedraaid en ben naar huis gegaan. Achteraf heb ik hem nog wel per mail bekend dat ik hem zag en ben omgedraaid. Hij was laaiend...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven