Entertainment alle pijlers

Youre back in the room

28-08-2015 21:08 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag eerste aflevering, ik vind het maar een vreemde bedoeling, denken jullie dat die mensen echt onder hypnose zijn? Kan het me haast niet voorstellen.

Ik vind het geen leuk programma, wat vinden jullie ervan?



Ik verheug me trouwens op Dance Dance Dance.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
ik zit ook te kijken maar ik ben ook sceptisch. Ik geloof helemaal niet in hypnose.
Alle reacties Link kopieren
Ergens geloof ik best in hypnose, maar vij dit programma absoluut niet!! Wat een enorm slecht programma... Ik hou wel van hersenloos vermaak, maar dit is gewoon echt achterlijk



Ik hou het ook echt niet vol. Er komt verder niks maar dan maar TLC denk ik.

Misschien dat ik dadelijk nog wel even naar Ruben en Tijl ga kijken...
Alle reacties Link kopieren
Ik zap sowieso weg als ik BvED zie, dus niet gezien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
wat een vaag programma! en ik vond het ook best eng! haha! ik heb moeite hierin te geloven hoor! wat een vaag gedoe! goeie acteurs denk ik. want het leek toch best echt!
Ik heb het eerste half uur bijna in me broek zitten te piesen van het lachen. Met die taarten, geweldig! Beau is absoluut niet mijn favoriet en zap normaal weg maar dit vond ik wel leuk. Volgende week nog maar een stukje kijken, miss denk ik er dan anders over



Nu Tijl en Nicolai even kijken, ben benieuwd naar die helikoptervlucht
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook me bedenkingen... beetje rommelig programma
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Ik had het toevallig even opstaan. Voor die ene vrouw zou iedereen naakt zijn maar toen Beau voor haar ging staan pakte ze wel zijn jasje om voor zijn zaakje te doen. Apart.
quote:daantje75 schreef op 28 augustus 2015 @ 21:32:

Ik had het toevallig even opstaan. Voor die ene vrouw zou iedereen naakt zijn maar toen Beau voor haar ging staan pakte ze wel zijn jasje om voor zijn zaakje te doen. Apart.



Dat dacht ik ook! Maar toen ging ik heel even uit van de echtheid van het programma en dacht dat misschien wel naar zijn hand greep.



Heel, heel even dacht ik dat het echt was. Maar ik denk dat ze toch gewoon acteurs hebben gevonden.
Vond er niets aan.

Ruben en die andere kunnen mij ook niet bekoren. Wat een flutavond.
quote:daantje75 schreef op 28 augustus 2015 @ 21:32:

Ik had het toevallig even opstaan. Voor die ene vrouw zou iedereen naakt zijn maar toen Beau voor haar ging staan pakte ze wel zijn jasje om voor zijn zaakje te doen. Apart.



Dat viel me ook op idd. Miss is mijn gedachte wat beïnvloed door de wijn

Heb wel weer heel even dom gelachen iig, das ook wat waard
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk programma! Slecht acteerwerk...
Alle reacties Link kopieren
quote:daantje75 schreef op 28 augustus 2015 @ 21:32:

Ik had het toevallig even opstaan. Voor die ene vrouw zou iedereen naakt zijn maar toen Beau voor haar ging staan pakte ze wel zijn jasje om voor zijn zaakje te doen. Apart.

Viel mij ook op.



Wat ik ook bedenkelijk vond is toen deze zelfde vrouw in zijn armen hing, ze met haar hand haar rokje omhoog duwde zodat je niet tegen haar kont aan zou kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:kittycat001 schreef op 28 augustus 2015 @ 21:31:

Ik heb het eerste half uur bijna in me broek zitten te piesen van het lachen. Met die taarten, geweldig! Beau is absoluut niet mijn favoriet en zap normaal weg maar dit vond ik wel leuk. Volgende week nog maar een stukje kijken, miss denk ik er dan anders over



Nu Tijl en Nicolai even kijken, ben benieuwd naar die helikoptervluchtWat erg dat je dit soort 'humor' leuk vindt
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 28 augustus 2015 @ 21:50:

[...]



Viel mij ook op.



Wat ik ook bedenkelijk vond is toen deze zelfde vrouw in zijn armen hing, ze met haar hand haar rokje omhoog duwde zodat je niet tegen haar kont aan zou kijken.Dat heb ik al niet meer gezien, heb snel gezapt.
quote:calvijn1 schreef op 28 augustus 2015 @ 21:51:

[...]





Wat erg dat je dit soort 'humor' leuk vindtLaat me even lachen, iets mis mee? zuurpruimpje
Alle reacties Link kopieren
quote:kittycat001 schreef op 28 augustus 2015 @ 21:56:

[...]





Laat me even lachen, iets mis mee? zuurpruimpje Ik vind het dommige onderbroekenlol
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 28 augustus 2015 @ 21:59:

[...]





Ik vind het dommige onderbroekenlolIs het toch ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 28 augustus 2015 @ 21:51:

[...]





Wat erg dat je dit soort 'humor' leuk vindtIk vond het ook geen leuk programma, maar om het erg te vinden dat andere het wel leuk vinden vind ik wel sneu voor je calvijn.
Alle reacties Link kopieren
Oh, dus het programma is slecht en ook nog eens nep.

Jammer want hypnose is op zich best interessant en er kunnen ook goede dingen mee gedaan worden.

Een ander programma "Groeten uit de rimboe" is ook al zo'n voorbeeld van een in potentie goed idee, maar de uitwerking...



Waarom is dat toch dat de meeste t.v. voor de domme massa wordt gemaakt? Intelligente mensen hebben doorgaans toch een goed inkomen en zouden toch ook interessant voor adverteerders kunnen zijn.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook echt geen goede acteurs. Zo slecht geregisseerd! Die 'scène' in de bios, met die 'regisseur'... deed mij erg aan pittige tijden denken. Brr, nee, volgende week zeker niet weer!
quote:kopjekoffie70 schreef op 28 augustus 2015 @ 22:15:

Oh, dus het programma is slecht en ook nog eens nep.

Jammer want hypnose is op zich best interessant en er kunnen ook goede dingen mee gedaan worden.

Een ander programma "Groeten uit de rimboe" is ook al zo'n voorbeeld van een in potentie goed idee, maar de uitwerking...



Waarom is dat toch dat de meeste t.v. voor de domme massa wordt gemaakt? Intelligente mensen hebben doorgaans toch een goed inkomen en zouden toch ook interessant voor adverteerders kunnen zijn.Van mensen met lage inkomens zijn er meer?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 28 augustus 2015 @ 22:18:

[...]





Van mensen met lage inkomens zijn er meer?Zou je weleens gelijk in kunnen hebben, plus dat ze makkelijker te beïnvloeden zijn althans wanneer het over het kopen van producten gaat.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Had het wel willen zien, alleen jammer dat het dus nep is en het acteurs zijn.



Van de week maar eens terugkijken, ik hou wel van dat soort humor
Ik heb me kapot gelachen. Die vrouw due steeds van die stoel gleed, hilarisch wat mij betreft.

Volgende keer weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven