nare tinder ervaring

28-08-2015 14:40 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gebruikt door een Belg. Ik voel mij erg dom en naief dat ik een man die ik eigenlijk niet eens kende gewoon helemaal toevertrouwde (ik dacht dat ik hem kende), maar ik ben ook super boos op mezelf en dat er zulke stomme mannen zijn! Hij deed alsof hij van mij hield, maar het draaide allemaal maar om de sex. Zodra we sex hadden, veranderde hij. Het is duidelijk dat hij totally not into me was. Ik vind dat best erg. In het verleden ben ik midhandeld geweest en dit heeft mij 2 jaar gekost om de touw weer op te pakken. Dit heb ik hem ook verteld om duidelijk te maken dat ik erg kwetsbaar ben in de liefde en dat hij als hij mij niet leuk vindt gewoon eerlijk moet zeggen. Ik heb door mijn werlijkheid mezelf te kwetsbaar opgesteld, want mannen die alleen sex willen, zoeken vaak zulke types uit heb ik naderhand gelezen. Voor de mensen die mij al slet zullen veroordelen; dit is pas de 2e man met wie ik sex heb! Ik dacht dat hij echt gevoelens voor me had, omdat we voor de sex erg lang met elkaar gingen praten en 5 keer met elkaar afgesproken te hebben (oke wat helemaal niet veel is natuurlijk) maar hij zei zogenaamd dan dat hij van mij hield. We hadden voor de sex ook in een bed geslapen zonder sex te hebben. Omdat hij goed geschoold was en 31 jaar is, dacht ik dat ik hem wel serieus kon nemen. Mijn vertrouwen is nu best beschadigd en mn zelfvertrouwen is bestwel weg (ik was al niet te zelfverzekerd) maar dit doet mij best pijn en ik hou wel van hem en dat weet hij, maar dat doet hem natuurlijk niets. Hij viel op mijn lichaam, omdat ik dun ben en daar ben ik best om geschrokken toen hij dat zei maar ik ben ook sprakeloos. Ik wist niet wat ik moest zeggen en dit is de eerste keer dat ik zoiets hoor van een man. Ik dacht; hij is gestoord man. Ik weet dat het beter is als ik hem niet meer zie, maar op de een of andere manier mis ik hem. ik mis denk ik de aandacht en ik heb geen eigenwaarde meer. Volgens mij ben ik nu gestoord geworden! Ik ben ook onder behandeling bij de psycholoog, maar ik kom er niet echt verder. Ik weet dat ik geen zelfmedelijden moet hebben en verder moet gaan en volgende keer gewoon de benen dicht moet houden, maar ik ben mezelf nu echt weer kwijt. Iemand die misschien ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt maar slimmer heeft gehandeld?
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 augustus 2015 @ 19:06:

[...]



En dan?

Dam ga je dus al daten terwijl je niet jezelf bent

Terwijl je krampachtig iets niet laat zien

Ik zou dat buiten niet leuk ook nog eens vreselijk vermoeiend vinden.



Ik ging liever 5x gierend op mijn muil als dat ik niet voor de volle 100% mezelf kon zijn



ik ben heus mezelf wel, met mijn scherpe en zachte kanten.

Hou alleen wat meer rekening met een "crash" iets wat ik deze keer niet had verwacht.

Deze houding is voor mij in elk geval niet vermoeiend.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 28 augustus 2015 @ 14:48:

Hey, had deze ook drinkyoghurt bij zich Moeha, dat dacht ik ook gelijk! Beware, the drinkyoghurtbelg is out there!!
Alle reacties Link kopieren
Het kan zomaar ook wanneer je 6 maanden date en ja het is rot en verdrietig. Blijf er niet te lang in hangen TO. Je bent 20, 25 of 30 geworden zonder hem dus 40, 50 of 60 haal je ook zonder hem. Het is niet het einde.

Kijk rustig verder en probeer niet te overstuur te raken van afwijzingen, misschien kom jij ooit iemand tegen die jou het einde vind maar van wie je na 3 maanden denkt: met deze persoon kan ik toch niet oud worden. Die dingen gebeuren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 28 augustus 2015 @ 18:02:

Ach HD van jou begrijp ik dat zwart wit denken helemaal. Wanneer vrouwen niet doen wat jij wil dan sla je ze, deze dame heeft gewoon na een paar dates besloten dat je geen relatiemateriaal bent en terecht. Niet iedereen wil eindigen met iemand die een naar karakter heeft. Gelukkig had je date gezond verstand.
quote:redbuIIetje schreef op 28 augustus 2015 @ 18:03:

Waarom zit je op Tinder als je 'de ware' zoekt ipv casual seks?Die lopen op Tinder ook rond hoor. Ook op andere datingsites. Of bij de groenteboer. Evenals eikels.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 augustus 2015 @ 19:06:

[...]



En dan?

Dam ga je dus al daten terwijl je niet jezelf bent

Terwijl je krampachtig iets niet laat zien

Ik zou dat buiten niet leuk ook nog eens vreselijk vermoeiend vinden.



Ik ging liever 5x gierend op mijn muil als dat ik niet voor de volle 100% mezelf kon zijnHelemaal mee eens.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 augustus 2015 @ 18:53:

[...]



Exact

Anders zou je verplicht aan iemand moeten blijven hangen waar je het even leuk mee hebt

Meestal kom je er na een paar dates pas achter hoe iemand echt is

En ja....dat kan wel eens tegenvallen

Ligt niet aan de een, ligt niet aan de ander , ligt aan de combinatie van samen



Tijdens het ritje om mijn zoon te halen , heb ik een aantal reakties op me in laten werken.

Jullie hebben gelijk.



feitelijk is ze ook helemaal niet onbetrouwbaar

gevoelsmatig was ze dat wel, Als je net gekwetst bent is je gevoelskant net iets meer aanwezig.

Ik denk dat ik een paar dingen niet zo uitgesproken moeten zeggen , kan zijn dat zij dat opvatte als een claim terwijl ik het bedoelde als een compliment. Dat is dan weer een leermomentje.

alleen jammer dat dat leer momentje dan net was bij deze ,in mijn ogen, droomvrouw.

Zij is /was dan ook exact wat ik zoek in een vrouw : slim, mondig, eigen mening, mooi karakter en een prachtig lijf om het plaatje af te maken.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
HD jouw gedrag heeft slechts beperkt invloed op of iemand verliefd op je wordt of blijft. Er bestaat geen perfecte formule aan...gevoel laat zich niet sturen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 29 augustus 2015 @ 08:42:

HD jouw gedrag heeft slechts beperkt invloed op of iemand verliefd op je wordt of blijft. Er bestaat geen perfecte formule aan...gevoel laat zich niet sturen.daarin moet ik je gelijk geven , al zou het soms toch makkelijk zijn als zo`n formule er wel zou zijn
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:goddess23 schreef op 28 augustus 2015 @ 14:52:

Als je kwetsbaar bent, is Tinder niet de juiste plek voor je. Probeer eerst je behandeling bij de psycholoog af te ronden voordat je weer gaat daten. Er zit duidelijk oud zeer bij je en ga dat eerst goed verwerken want anders kun je weer helemaal opnieuw beginnen met de behandeling als je weer bedrogen wordt. Sommige mannen zijn gewoon heel naar en hebben weinig moeite met misbruik van iemand maken.



Dit dus. Als je mishandeld bent geweest, moet je niet je eerstvolgende relatie op Tinder willen zoeken.



Er zit daar veel manipulatieve meuk bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:happy-daddy schreef op 29 augustus 2015 @ 08:49:

[...]

daarin moet ik je gelijk geven , al zou het soms toch makkelijk zijn als zo`n formule er wel zou zijn



Vandaag het begin van die formule gevonden.

Daar moet ik dan toch die "onbetrouwbare" vrouw voor bedanken.

Zonder haar had ik dat begin van de formule nooit gevonden.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven