Zwanger worden vanaf augustus '15

20-08-2015 09:54 391 berichten
Hallo dames,



Ik ben 28 jaar en mijn man en ik zijn vanaf augustus aan het proberen om zwanger te worden.



Sinds januari slik ik geen pil meer en hebben we alleen met condoom gevreeën, wilde graag dat mijn lijf "ontpilt" was, voor we écht aan de klus gingen Sinds dien is mijn cyclus is behoorlijk onregelmatig geweest; 28-29-39-43-36

Ik zit nu op dag 34, en weet dus eigenlijk niet wanneer mijn NOD is. Denk dat ik het beste mijn langste cyclus aan kan houden, maar ik weet niet of ik zo lang kan wachten met testen! Ik maak mezelf wijs allemaal signalen te voelen... al zouden die ook best wel eens kunnen zijn omdat ik het zo graag wil



SPANNEND! Na heel veel meelezen op fora heb ik besloten om een eigen topic aan te maken.

Het lijkt me leuk om ervaringen met wat meiden te delen die in hetzelfde schuitje zitten :-)



Wie schrijft er mee?

Liefs,

NovaEve
Spannend lalabebie! Fingers crossed
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad :-)



@ Ana Isabel ik wil je morgen een leuk feest toewensen enne ben erg benieuwd hoe het gaat!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag ongesteld geworden. Vind het wel ok, het is toch beter voor onze planning als het nog een paar maandjes op zich laat wachten. Anders moet ik wel heel snel op m'n nieuwe school gaan vertellen dat ik zwanger ben :-D



Wel mooi op dag 28/29 van m'n cyclus. Dus mijn lichaam past zich precies snel aan aan de natuurlijke gang van zaken :-)
quote:lalabebie schreef op 28 augustus 2015 @ 16:00:

Inderdaad :-)



@ Ana Isabel ik wil je morgen een leuk feest toewensen enne ben erg benieuwd hoe het gaat!



Thanks lalabebie!

Hier ondanks allelei "tekens" toch een lichte bloeding gekregen vandaag. Daarmee is mijn cyclus dus van 28 naar 26 dagen gegaan. Mijn lichaam neemt mij dus ook goed in de maling

Hopelijk zet het vandaag echt door, zodat ik er morgen op het feest minder last van heb. Ik kan dus weer plaats nemen op het wachtbankje en op naar de volgende ronde! Nu ben jij aan de beurt...spannend!
quote:NovaEve schreef op 26 augustus 2015 @ 20:40:

Hi Lalabebie,



Ik werd vanmorgen wakker en kon niet meer wachten met de test tot zaterdag. Dit had ik beter wel kunnen doen, de test bleek negatief en ik ben vanmiddag heel erg ongesteld geworden :(

Super jammer! Maar nu op naar poging 2!

Ik ben begonnen met temperaturen om enigzins inzicht te krijgen in mn cyclus deze houd ik bij in een appje. Hopelijk na deze maand wat meer inzicht in die onregelmatige cyclus van mij



Spannend meid, ik duim voor je! Wanneer is je NOD precies?



Liefs xWat jammer Nova... jij ook op naar de volgende ronde. Irritant hoe onze lichamen ons op het verkeerde been zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ah Isabel jammer. En dat je nu net morgen feest hebt ;)

Ik hoop voor je dat het morgen een dagje weinig is!



Ja inderdaad zo spannend volgende week!
Alle reacties Link kopieren
Hem, blijkbaar ben ik niet ongesteld, maar ik heb ik plots een blaasontsteking...

Vreemd! Ik heb hier eigenlijk nooit last van.
quote:lalabebie schreef op 28 augustus 2015 @ 17:50:

Ah Isabel jammer. En dat je nu net morgen feest hebt ;)

Ik hoop voor je dat het morgen een dagje weinig is!



Ja inderdaad zo spannend volgende week!Het lijkt nu wel aardig door te zetten... ben wel teleurgesteld, maar ik zet mij er altijd snel overheen. Ik ga duimen voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Oh pinkie, wat lastig nou die onduidelijkheid.





Wauw ana vind ik knap het lijkt mij best moeilijk! Dankje ik ben best wel gespannen. Maar over een week weet ik het 😊
quote:lalabebie schreef op 28 augustus 2015 @ 22:40:

Oh pinkie, wat lastig nou die onduidelijkheid.





Wauw ana vind ik knap het lijkt mij best moeilijk! Dankje ik ben best wel gespannen. Maar over een week weet ik het 😊



Tja, leuk is anders, maar ik heb helaas aan den lijve ondervonden dat alles echt moet kloppen e.d qua celdeling enz, anders kan het alsnog fout gaan. Dan ben ik toch liever ongesteld. Er zal nl vast een goede reden voor zijn, denk ik dan maar.



Ben je erg zenuwachtig ,ja?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is ook zo dat wil je ook geen 2de x.



Ja wel een beetje maar komt goed!
quote:lalabebie schreef op 28 augustus 2015 @ 23:05:

Ja dat is ook zo dat wil je ook geen 2de x.



Ja wel een beetje maar komt goed!Natuurlijk komt het goed! Positief blijven denken. Zou wel super zijn als het gelukt is. Snel ook.
Fingers crossed! Ik hoop met je mee, lalabebie
Alle reacties Link kopieren
😊😊😊
Oh wat spannend allemaal meiden! Ik zat vandaag nog eens terug te denken en denk dat m'n eisprong toch 2 dagen later was dan m'n app aan gaf. Ik had op een ochtend namelijk ineens veel vochtverlies en volgens mij is dat een teken van de eisprong. (Was op zaterdag 23 augustus) Nu even afwachten wanneer ik ongesteld wordt (of liever niet natuurlijk hihi). Misschien toch op een andere dag als jij lalabebie.



Wat een gepuzzel toch allemaal voor ons vrouwen ;)



Succes meiden!
Alle reacties Link kopieren
Gagarina, Ik vind het ook super spannend :D mijn cyclus is meestal 26 tot 28 dagen.

Dus was het ook een beetje gokken.

Maar heel eerlijk gezegd denk ik dat mijn gevoel me op het verkeerde been zet. Aangezien ik nu weer last van vreetbuien heb en die altijd heb als ik ongesteld moet worden.

Denk ik dat we voor poging 2 moeten gaan volgende maand maar je weet nooit.

Uiteraard hoop ik echt dat ik voorlopig niet ongesteld word ;)
Hoi lalabebie, ik heb het gevoel dat het deze keer ook niet raak is helaas. Had vanochtend al een heel klein beetje gekleurde afscheiding, dus denk dat m'n periode er helaas toch aan zit te komen.



Wat ik wel fijn vind is dat m'n cyclus dan wel regelmatig is. Dat is in ieder geval positief.



We houden elkaar op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
Ha gagarina,



Dag 26 bij mij de dag dat ik meestal ongesteld word. Maar er is nog niets dus het blijft spannend.



Kun je ook last van vreetbuien hebben als je zwanger ben? Gezien mijn borsten nog steeds wat groter zijn dan anders..
Wat spannend lalabebie! Hou ons op de hoogte Ben heel benieuwd. Volgens de planning zou het bij mij vandaag / morgen ook moeten beginnen... Maar heb vandaag geen gekleurde afscheiding meer gehad en gisteren ook maar 1 keertje. We wachten het af



Hoe gaat het met je blaasontsteking pinkie? Hopelijk heb je er niet al teveel last van
Alle reacties Link kopieren
Oh gagarina,

Ik voel soms mijn rug wat en soms mijn buik.

Maar verder niets te ontdekken echt ik vind het zo spannend! Voor jou ook ik ben heel erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Helaas vanmorgen werd ik wakker met krampen en wij moeten weer een maandje wachten. Hoe ist bij jou gagarina?
Alle reacties Link kopieren
De blaasontsteking was twee keer niets, was eigenlijk al bijna over voor ik met de antibiotica begon.



Vandaag dan toch echt ongesteld geworden, dus nu kunnen we wat meer beginnen 'rekenen' :-)
Oh wat jammer meiden! Bij mij is er nog niks. Ben heel benieuwd. Ik twijfel nu wel of dat ik zwanger ben of dat m'n ongesteldheid gewoon onregelmatig is.



Wat achtergondinfo: op 22 mei ben ik gestopt met de pil. Tussen 25 en 28 mei was ik ongesteld. Daarna duurde het tot 12 juli voordat ik weer ongesteld werd. Maar dat was heel licht. (Cyclus van 48 dagen dus, waarschijnlijk door ontpillen). Toen werd ik op 6 augustus weer ongesteld en toen écht (cyclus van 25 dagen dus).



Dus tja...weet nog niet echt wat ik nu moet denken



Succes bij de volgende ronde meiden! X
Wat vinden jullie? Wanneer kan ik testen? M'n periode had eigenlijk (volgens m'n app - Womanlog) vandaag moeten beginnen
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik ben Sara.



Nu ons zoontje 2,5 maand is, denken we aan een tweede.

Daarvoor heb ik dinsdag het spiraaltje laten verwijderen.

Heel spannend allemaal, want dit wordt de eerste keer dat we ons bezig mogen gaan houden met de menstruatie, eisprong en daarna dus weer menstruatie of niet..



Waar ik benieuwd naar ben en waar ik op internet niet helemaal uit komt is dit;

Ik heb dinsdag het spiraal laten verwijderen.

Mijn menstruatie is altijd de eerste week van de maand. Heel regelmatig dus. Hoe bereken ik wanneer de eisprong is.

Kan iemand dat uitleggen?

Als je dan weet wanneer / op welke dag je eisprong is, is het dan het handigste om die dagen aan de slag te gaan?

Dat zou dus betekenen dat je dan bij je volgende ongesteldheid moet opletten of het op gang komt of dat je overtijd bent en dus zwanger.



Groetjes,

Sara

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven