Entertainment alle pijlers

De Candy Crush Saga Continues

07-10-2013 09:24 847 berichten
Een vers nieuw Candy Crush topic, hoera!



Waarin vreugde en verdriet hand in hand gaan en slechts één jelly van elkaar verwijderd zijn.

Waarin scheldwoorden worden gebezigd waar nog nooit iemand van gehoord had.

Waarin Facebookvriendschappen voor het leven ontstaan.

Waarin we elkaar steunen in de strijd tegen de verleiding om extra zetten te kopen.







Oude en nieuwe crushers, weest welkom!



Oh ja, en we komen van hier .
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie al allemaal ver. Mijn respect



Ben een maandje geleden begonnen en zit op 126. Maar ik verwacht wel dat het nog moeilijker gaat worden.



Ik vraag me wel af of je, ook als je op level 500 of zo zit, er dan soms nog wat makkelijke levels tussen de moeilijke zitten (zoals nu) of dat het allemaal moeilijk is?
Ik heb waar ik nu zit dat ik rustig 5 of 6 levels doorfiets zonder gedoe en dan weer weken in een of ander bitch ass irritant kak level vastzit. Zoals nu dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Defietsboer schreef op 18 juli 2015 @ 00:30:

Wat zijn jullie al allemaal ver. Mijn respect



Ben een maandje geleden begonnen en zit op 126. Maar ik verwacht wel dat het nog moeilijker gaat worden.



Ik vraag me wel af of je, ook als je op level 500 of zo zit, er dan soms nog wat makkelijke levels tussen de moeilijke zitten (zoals nu) of dat het allemaal moeilijk is?Ik ben bij 1085 (wachtend op de volgende update) En ze worden niet echt moeilijker.. Soms zit er een hele irritante tussen.
Alle reacties Link kopieren
Vast op 1081 grrr
Alle reacties Link kopieren
Die levels met dat chocola, waar je ook nog bestellingen moet verzamelen vind ik het meest lastige , ik heb iets van 6 weken vastgezeten in level 149.

En ik zat in de tram, half naar buiten kijkend en half spelend heb ik deze level gehaald, hee lvreemd !

Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sommige levels alleen kunnen spelen door echt diehard extra lollies en handjes te verzamelen door vorige levels met een c-tje te spelen. Toen ik er echt een hele hoop bij elkaar had ben ik het lastige level gaan spelen om door te kunnen. Zit nu te wachten op volgende levels. Wel lastig dat ze op te telefoon een heel eind achter liggen.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook elke week te wachten op een nieuwe update en ik heb al heeeeeeeeeel lang geen echt moeilijke meer gehad. Maar als je de web-versie speelt word je ook doodgegooid met boosters, sowieso elke dag dat draaiwiel en nu hebben ze ook nog dat andere geintroduceerd. Ik kom echt om in de boosters nu dus soms als een level me 5 keer kost en geen zin meer heb gooi ik er wat boosters tegenaan. Het is dus niet erg uitdagend meer
Alle reacties Link kopieren
quote:BriannaF schreef op 21 juli 2015 @ 16:36:

Ik heb sommige levels alleen kunnen spelen door echt diehard extra lollies en handjes te verzamelen door vorige levels met een c-tje te spelen. Toen ik er echt een hele hoop bij elkaar had ben ik het lastige level gaan spelen om door te kunnen. Zit nu te wachten op volgende levels. Wel lastig dat ze op te telefoon een heel eind achter liggen.Dit vind ik inderdaad ook stom (heb dus maar een nep FB account aangemaakt alleen voor CC
Ik heb het topic maar even opgediept uit de mottenballen om mijn enorme frustratie te delen Ik ben bij level 875, dat makkelijk lijkt maar het niet is, en had al weken goudstaafjes opgespaard om makkelijk naar de volgende episode te kunnen. Ik had er 10. En toen drukte ik per ongeluk op 'doorspelen' in plaats van afbreken toen ik het weer niet haalde, en werden er dus zonder bevestigingsvraag 9 goudstaven ingewisseld. Echt zo
Alle reacties Link kopieren
Pfffffft ben pas bij level 168 en zelfs daar kom ik niet doorheen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ook niet bij gebruik van wat boosters?
Alle reacties Link kopieren
Balen is dat he Minke de Wit, ik heb het met andere spelletjes ook vaak, per ongeluk iets aanklikken wat je eigenlijk niet wilt, maar niet meer terug kunnen...
die ik wilde bestaat al...
Zijn er nog mensen aan het spelen? Ik ben sinds een paar dagen weer lekker aan het crushen maar zit nu vast in 299.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu in level 1289... Na zolang ploeteren, blijkt dat je door levels gewoon heeeeel vaak te spelen, en soms een groot aantalbossters te gebruiken, alles wel kunt halen. Geef nooit op!
Ik zit nu in 960, alweer een paar weken. Stom level dat heel makkelijk lijkt, maar toch niet lukt. Inmiddels ben ik er wel klaar mee, dus ik speel hooguit 10 keer per dag. Uiteindelijk zal ik het bij toeval wel een keer halen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit momenteel op 1316, weer eentje die lang gaat duren.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik speel het ook nog steeds. Ik heb vandaag level 1355 gehaald en kan nu niet verder, het is wachten op nieuwe levels.
Alle reacties Link kopieren
Hier 1061. Stom level.
Alle reacties Link kopieren
Zit vast op 1351, volgens mij zit er ook een bug in, maar goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sowieso heeeel regelmatig dat ie crasht en dat ik er helemaal uitgegooid word, hebben jullie dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Ja, heel soms valt ie wel eens uit, maar gelukkig komt dat niet veel voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb uiteindelijk de app van mijn telefoon gehaald en opnieuw geinstalleerd. Kostte me al mijn bewaarde leven en boosters ( ) maar nu doet ie het weer zonder tig keer te crashen.



Zit inmiddels op 1229, dus nog zo'n 250 te gaan. En tegen de tijd dat ik daar dan ben, zal ik er nog wel 100 achterlopen. Zucht.

Stom kutspel is het toch ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 29 augustus 2015 @ 00:00:

Ik heb het topic maar even opgediept uit de mottenballen om mijn enorme frustratie te delen Ik ben bij level 875, dat makkelijk lijkt maar het niet is, en had al weken goudstaafjes opgespaard om makkelijk naar de volgende episode te kunnen. Ik had er 10. En toen drukte ik per ongeluk op 'doorspelen' in plaats van afbreken toen ik het weer niet haalde, en werden er dus zonder bevestigingsvraag 9 goudstaven ingewisseld. Echt zo



Dat had ik vorige week ook.



Ik ben bij level 565. ik heb een paar maanden niet gespeeld toen ik vast zat. Sinds ik weer bezig ben, gaat het echt snel. Ik denk dat ik sinds kerst minstens 100 levels heb gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu in level 1414... En ik word overspoeld met boosters!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort een nieuwere telefoon en ik crash niet meer en ga veeel sneller, jeuj! Zal wel met de iOS te maken hebben dan.

Inmiddels op 1306 - het einde is in zicht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven