Kat poept op de wc.

28-08-2015 17:16 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn vandaag met de andere kat bij de dierenarts geweest.

Wou deze vraag stellen maar ben het vergeten. En er nou om terug te gaan.



Onze kat doet zijn behoefde op de wc.

Hoe dit komt weten we niet. Hij deed het al toen we hem in huis namen.

(Heb eerst een week lang vriend de schuld gegeven dat hij niet doorspoelde. )



Is niet echt smakelijk als je naar de wc gaat en de voorganger heeft niet door gespoeld. Maken wij dus dagelijks mee!



Als we verjaardagen hebben dan gaat de kat vaak uit logeren. Is ons al iets te vaak gebeurd dat visite een verassing op de wc vond. En ja die kat maakt veel gebruik van het toilet.



Hij krabt aan de deur als hij naar het toilet moet. Gaat de deur niet open dan doet hij zijn behoefte pal voor de deur.

Deur moet dus altijd openstaan. Tenzij je poep wil scheppen.



Iemand een idee hoe we hem kunnen leren op de kattenbak te gaan?

We hebben een kattenbak naar daar maakt hij dus (nog) geen gebruik van.
Maar het beest ís hartstikke zindelijk!!
Alle reacties Link kopieren
Je update

Heb net ook YouTube zitten kijken. Er zijn dus echt automatische doorspoelsystemen die de kat kan gebruiken. Dusssss.....
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik wou dat die van mij dat deden, die doen het op de kattenbak, maar vinden het leuk om die drollen niet te begraven.

Dan komt er een lucht de kamer in, daar ga je van nokkie.



Kun je niet elke keer nadat je zelf klaar bent op de wc, een klein stukje wc papier erin leggen, geen remsporen meer.

Snoepje op de doorspoelknop en dan leert ie dat ook vanzelf
Deze kat trekt wel door, misschien kan je hem dat leren

Alle reacties Link kopieren
Oh, ik zou willen dat ons saar dat zou doen.... Naast 5 honden, en3 konijnen, vonden we haar, met ca 4 dagen.....En ja, madame is nu bijna 3.dirigeert ons leven, en iedereen denkt dat ze barbie is.... maar die bak stinkt....
Ik vind het wel handig, nooit meer kattengrit

quote:Splinter_ schreef op 28 augustus 2015 @ 18:07:

Ik zou het ideaal vinden. Beter even regelmatig doortrekken dan steeds de bak schoon moeten maken. En geen grit-afval.



Als visite zou ik er om moeten lachen. Ik snap niet dat je de kat uit logeren doet als er visite komt.Dit!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al jaren op zoek naar een goedkope set wat je hebt om je katten het te leren om het op het toilet te doen.



Weet dat 1 kat het zo zou leren.



Had ik een bedrijf waar je het voor 5euro kon kopen (is normaal meer dan 80 euro), is het zogenaamd niet meer leverbaar, denk dat het verkeerd geprijsd was.



Oja hier heb je niets aan, ik zou het zo graag willen dat ze het op het toilet doen, ik heb wel 2 toiletten dus mijn visite zou niet op een vies toilet hoeven maar vind je overdreven dat jouw kat daarvoor uit logeren moet. Waarschijnlijk je andere kat ook misschien maar goed, jouw vraag.



Heeft jouw ene kat een eigen bak die helemaal schoon is (dus meerdere malen per dag de klontjes eruit? Dat zou een reden kunnen zijn dat hij liever een schoon toilet neemt. Op youtube staan leuke filmpjes waar de katten ook doortrekken en eentje die ook wc papier gebruikt, misschien bij hun vragen hoe je dat jouw kat kan aanleren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wauw. Konden mijn katten dat ook maar
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt niet alsof je dit nog gaat veranderen inderdaad. Koop een losse wcpot en zet die ergens in een kamer met grid onderin in een bak, wie weet wil hij daar wel op
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
MV, ik heb zo'n set, maar gebruik m niet (meer). Was ¤25 op Mp. PB me maar.
Alle reacties Link kopieren
Is het overigens gezond dat z'n ontlasting zo groot is? Geen verstand van hoor.

Maar dat van onze kat stelt nooit veel voor. Nu eet ie ook alleen maar brokjes. Misschien eet jou kat ook natvoer?



Volgens mij zijn katten slechte leerlingen en vergt het veeeeeel geduld en tijd om ze iets (af) te leren.
Je kunt in elk geval overstappen op beter voer. Duurder voer bevat meer voedingsstoffen. Het duurt even eer ze het doorhebben, maar ze eten er uiteindelijk minder van. Minder eten = minder poepen. Bijkomend voordeel; het ruikt veel minder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven