kaal van onder of streepje?

02-09-2011 19:01 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je enigszins mee wilt tellen, dien je je schaamhaar af te scheren, of op z’n minst in een leuk modelletje gebracht te hebben. Maar, wat doen jullie...?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips, ik neem ze mee



Haha, mijn man zegt altijd sinds ik kaal en glad geschoren ben dat hij kan beffen, vroeger was het flossen.



^Haha
Alle reacties Link kopieren
Gewoon kaal, geen gedoe met strepen, driehoeken of andere ruimtelijke figuren. Gewoon simpel. En ik vind het wel prima en voor mijn idee schoon en bereikbaar. Ik heb een hekel aan haar op andere plekken dan mijn hoofd.
Take it or leave it
Scheren? Allemaal geen zin in hoor, ik vind zo'n 70 jarige bos juist kicken patchoeli lucht om je heen okselhaar scheren is ook uit! Been haren ook laten staan... zo natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Dames, gewoon kaal graag.



Nu moet ik ook bekennen dat in de 20 jaar dat ik sexueel actief ben en enkele tientallen sexpartners later, ik nog nooit een vrouw met schaamhaar gezien heb.

Maar een had een klein streepje haar. Dat vond ik ook wel grappig, maar toen we nogmaals het bed deelden was ook dat eraf. Denk dat vrijwel alle vrouwen die sexueel actief zijn, kaal zijn.
Life is fun. Live it.
Ik heb andere ervaringen hoor, Zebraa. Ik vind schaamhaar niets raars. Voor mij geeft het wel een extra dimensie wanneer een vrouw 'iets' aan haar schaamhaar doet (trimmen, randjes bijwerken, voor mijn part een streepje). Voor mij is dat een signaal dat ze beseft dat ze een seksueel wezen is (zelf zal ze vaak een andere verklaring hebben ). Een volle bos heb ik volgens mij nog nooit gezien.
quote:Zebraa schreef op 28 augustus 2015 @ 23:55:

Dames, gewoon kaal graag.



Nu moet ik ook bekennen dat in de 20 jaar dat ik sexueel actief ben en enkele tientallen sexpartners later, ik nog nooit een vrouw met schaamhaar gezien heb.

Maar een had een klein streepje haar. Dat vond ik ook wel grappig, maar toen we nogmaals het bed deelden was ook dat eraf. Denk dat vrijwel alle vrouwen die sexueel actief zijn, kaal zijn.Echt? Ik heb juist nog nooit een "kale" sekspartner gehad.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon kaal, dat vind ik het mooist. En mijn kale onderkantje is echt niet te vergelijken met die van mijn dochters. Ik zet elke dag onder de douche het mesje er even op en heb nooit ergens last van. Kwestie van bijhouden volgens mij (of van geluk hebben).
Alle reacties Link kopieren
mijn droomvrouw doet nou net NIET aan scheren.

Ik hou van een puur natuur vrouw, waar geen scheermesje bij in de buurt komt.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
@happy-daddy

Dus u houd van puur natuur,dus uw droomvrouw over de benen wrijven (die wellicht behaard is)en uw droomvrouw beffen met het om de haverklap de haren uit te tuffen.Nou dat lijkt me helemaal drie keer niks,doe mij maar alles lekker glad geschoren,het is heerlijk om een glad geschoren ..... te beffen,en weet zeker dat 99% van de vrouwen het ook lekker vinden om een glad geschoren unit te pijpen

Het is niet alleen lekkerder maar ook veel schoner.
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
quote:madras schreef op 01 september 2015 @ 19:29:

@happy-daddy

Dus u houd van puur natuur,dus uw droomvrouw over de benen wrijven (die wellicht behaard is)en uw droomvrouw beffen met het om de haverklap de haren uit te tuffen.Nou dat lijkt me helemaal drie keer niks,doe mij maar alles lekker glad geschoren,het is heerlijk om een glad geschoren ..... te beffen,en weet zeker dat 99% van de vrouwen het ook lekker vinden om een glad geschoren unit te pijpen

Het is niet alleen lekkerder maar ook veel schoner.



je bent het bosje okselhaar nog vergeten

übung macht den meister



Daarbij ze hoeft mij niet te pijpen, als ik haar maar mag likken.

Heb het al eerder in een ander topic gezegd :ik vind het veel fijner om een vrouw genot te schenken.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Goeie ava, Daddy, veel beter!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 01 september 2015 @ 19:44:

Goeie ava, Daddy, veel beter!



wat het ondergaan van een sjamanistisch reinigingsritueel op een spiritualiteitsbeurs al niet kan doen he





nou nog ff het motto wijzigen

ook gedaan.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:happy-daddy schreef op 01 september 2015 @ 19:42:

[...]





je bent het bosje okselhaar nog vergeten

übung macht den meister



Daarbij ze hoeft mij niet te pijpen, als ik haar maar mag likken.

Heb het al eerder in een ander topic gezegd :ik vind het veel fijner om een vrouw genot te schenken.Oohhww wat bent u een enorme charmeur (gladjanus) U is zo,n unit die hoofdzakelijk alleen maar aan de vrouw denkt,en uzelf bijna volledig wegcijferd.Mmm ja ja maar niet heus,maar zolang u niet door de mand valt!! veel plezier en genot van het bos
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
quote:madras schreef op 01 september 2015 @ 19:51:

[...]



Oohhww wat bent u een enorme charmeur (gladjanus) U is zo,n unit die hoofdzakelijk alleen maar aan de vrouw denkt,en uzelf bijna volledig wegcijferd.Mmm ja ja maar niet heus,maar zolang u niet door de mand valt!! veel plezier en genot van het bos



charmeur probeer ik nog wel te zijn. gladjanus dan weer helemaal niet.

Ik cijfer me niet weg, ik doe net wat ik het leukst vind; kijken naar een kronkelend vrouwenlichaam.

ik ben degene die ervoor zorgt , dat dat lichaam zo lekker gloeit en kronkelt.



dank je , moet alleen weer op zoek naar een nieuw bos.

Het elfenbos is helaas weer gesloten voor me. De dame in kwestie die me wees op die bovengenoemde spirituele beurs noemde zichzelf een elf
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:happy-daddy schreef op 01 september 2015 @ 19:59:

[...]





charmeur probeer ik nog wel te zijn. gladjanus dan weer helemaal niet.

Ik cijfer me niet weg, ik doe net wat ik het leukst vind; kijken naar een kronkelend vrouwenlichaam.

ik ben degene die ervoor zorgt , dat dat lichaam zo lekker gloeit en kronkelt.



dank je , moet alleen weer op zoek naar een nieuw bos.

Het elfenbos is helaas weer gesloten voor me. De dame in kwestie die me wees op die bovengenoemde spirituele beurs noemde zichzelf een elf [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-09-2015 21:13
Reden: op de man/provocerend
% gewijzigd
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-09-2015 21:14
Reden: op de man/provcerend
% gewijzigd
No Mercy
Alle reacties Link kopieren


Hij is weer eens van toepassing



“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.”

― Mark Twain
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zebraa schreef op 28 augustus 2015 @ 23:55:

Dames, gewoon kaal graag.



Nu moet ik ook bekennen dat in de 20 jaar dat ik sexueel actief ben en enkele tientallen sexpartners later, ik nog nooit een vrouw met schaamhaar gezien heb.

Maar een had een klein streepje haar. Dat vond ik ook wel grappig, maar toen we nogmaals het bed deelden was ook dat eraf. Denk dat vrijwel alle vrouwen die sexueel actief zijn, kaal zijn.







Iedereen moet doen wat ze zelf weten, maar ik ken juist veel vrouwen die het gewoon trimmen en allemaal gewoon neuken hoor.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:happy-daddy schreef op 01 september 2015 @ 20:22:



Hij is weer eens van toepassing



“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.”

― Mark Twain

Nou nou,U weet niet alleen vrouwen te laten kronkelen,maar u weet ook mij te laten kronkelen.Maar dan van weerzin en misselijkheid en kotsneigingen. Maar heb helemaal geen zin meer in van die enge mannetjes die met andermans teksten gaan lopen zwaaien om op die manier een beetje indruk op een ander denken te maken.

Wens u veel kronkelgenot.
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
Weer zo'n discussie, alsof het ene beter is dan het ander.



Mijn vriend vindt bij mij wat haar super vrouwelijk terwijl hij het bij anderen niet per se wat vindt.

Zelf vind ik een streepje leuk. Soms schiet ik uit en dan gaat het er helemaal af
Alle reacties Link kopieren
Niks gelezen, alleen de TO.



Mijn voorkeur gaat uit naar natuurlijke begroeing, echter wel getrimd. Dus geen hele bossen kruidenvrouwtjes schaamhaar, maar met de tondeuse op standje 1 netjes gekortwiekt. Schaamhaarloos vind ik te veel op meisjesvagina's lijken en een streepje / glijbaan weer te trendy / modieus. Betekent overigens niet dat het voor mij een must is. Een getrimde poes is voor mij slechts voorkeur ...
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo vreemd dat sommige mannen zeggen dat als een vrouw kaal is, ze op een jong meisje lijkt.



De man die dat verschil niet ziet zou ik niet eens als seks partner willen.....bbbrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Ach, ieder z'n voorkeur. Vind kaal toch het fijnste. Voor mezelf ;)
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
hier ook kaal, iedere keer bij douchen ff bijwerken met mesje.
De tijd heelt alle wonden, maar slaat er nog veel meer..
Alle reacties Link kopieren
Vind een klein streepje een lekker gezicht. Zelf ben ik kaal op de ballen en heel kort geschoren er om heen.
Je leeft maar 1 keer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven