Welkom in Café Wakker!

24-07-2015 00:58 3016 berichten
Welkom in Café wakker!

Ben je wakker, half in slaap of al in dromenland voel je vrij om hier te komen kletsen.

We hebben heerlijke hapjes en drankjes en een fijne barman .







;
Alle reacties Link kopieren
Zo was gedaan. Stoot ik toch mijn hoofd aan een open deurtje, wat kan dat zeer doen en kon niemand de schuld geven want zelf open laten staan voordat ik weer opstond, altijd prettiger als het de schuld van een ander is. Grrrr.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik krijg de laatse foto niet verwijderd; wie helpt????
Is een fb foto. Eerder kon ik die verwijderen, nu niet. Help
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 29 augustus 2015 @ 00:03:

Is een fb foto. Eerder kon ik die verwijderen, nu niet. HelpEven de Mods mailen, niet op CM zetten want dan gaat iedereen kijken wat er weg moet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 29 augustus 2015 @ 00:03:

Is een fb foto. Eerder kon ik die verwijderen, nu niet. HelpGewoon dat hele bericht leeghalen?
[
[.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de mods al ingelicht met een stafje Praadje dus maak je geen zorgen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh wat lief van jullie allemaal. Jullie waren er toen het zo slecht ging met oudste dus wilde jullie het geluk delen zoals het nu is.

Dankjewel MV, ik vertrouw erop dat het goed komt. Echt super bedankt.






Zo proost iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Je kan weer adem halen Praadje.



Ik neem een bitterbal, wat zijn die krengen lekker altijd he, heb nog steeds geen ovenbitterballen gekocht omdat ze zo duur zijn. De kroketten dus ook niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ben je jarig Lime?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Oh bitterballen!

Ik was zo goed bezig deze week, ik ga dit weekend echt snacken hoor.
Alle reacties Link kopieren
Blij dat ik geen trek heb. Hoelang duurt een was op 40 graden? Dan weet ik hoe lang ik nog wakker moet blijven



Wel gezellig dat jullie er zijn moet ik zeggen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook goed bezig deze week dus nu mogen we even zondigen hoor.



Proost maisjes!
Alle reacties Link kopieren
Lime! Je bent jarig!

Gefeliciteerd, fijne verjaardag.

Je krijgt in ieder geval er prima weer bij

Ik drink er eentje op je.
Alle reacties Link kopieren
Yamas volgens een vriendin van mij
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 augustus 2015 @ 00:25:

Ben je jarig Lime?Ja dus proost!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 augustus 2015 @ 00:27:

Blij dat ik geen trek heb. Hoelang duurt een was op 40 graden? Dan weet ik hoe lang ik nog wakker moet blijven



Wel gezellig dat jullie er zijn moet ik zeggen.Fijne was een uur, de gewone zeker anderhalf uur. Dus je zit hier nog wel ff
Wow, thanks voor je hulp MV
Alle reacties Link kopieren
GEFELICITEERD MEIS, VAN HARTE



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjo41 schreef op 29 augustus 2015 @ 00:30:

[...]



Fijne was een uur, de gewone zeker anderhalf uur. Dus je zit hier nog wel ff Oeps, ja ik zit hier nog wel even.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven