Amerikaanse fastfoodketens komen naar Nederland

28-08-2015 22:38 102 berichten
http://www.nu.nl/eten-en- ... tens-komen-nederland.html



Welke (fastfood)ketens moeten er echt komen? En welke mogen juist wegblijven? Ben er zelf niet zo bekend mee, maar brand los!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Burger King dan weer lekkerder dan de Mac, maar die zit helemaal niet in de buurt (Mac ook op 30 km) Maar als ik op Schiphol ben ga ik altijd chilicheese nuggets halen!
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Subway is in theorie niet zo ongezond. Als je een broodje "veggie deluxe (dus alleen groente erop zónder kaas) en zonder saus is het best gezond. Maar ze gooien er zoveel vette dingen op (kaas, vleeswaren, saus) dat je al snel een heel vet broodje eet. Ik vind het wel heel erg lekker dus neem af en toe zo'n broodje.
Oh, ik vind de Mac dan weer lekkerder dan de BK, maar dat ligt vooral aan de hambuger (die ik dan meestal bestel). Ik kom vrijwel wekelijks voorbij een BK als ik met zoon naar indoorspeeltuin ga. Wellicht eens een idee om hem dan eens op die chilicheese nuggets te gaan trakteren.
Op dat hele terrein zouden al deze fastgoodketens denk ik niet misstaan.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar is dat nou echt nodig? Amerika heeft geen eetcultuur, en die afvalrestaurants...?
Alle reacties Link kopieren
De hype rond Starbucks heb ik nooit begrepen. Zou niet eens weten waar de dichtstbijzijnde zit.



Een filiaal van TGIF en The Cheesecake Factory zou ik wel graag bij mij in de buurt willen hebben. Maar dan ook voor Amerikaanse prijzen én met de Amerikaanse dualiteit van klantvriendelijkheid!
Alle reacties Link kopieren
Da's weer goed voor de afslankbranche. Zo houden ze elkaar bezig. En de psycholoog heeft ook weer wat te doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Starbucks is wel lekker, maar zo afgrijselijk duur dat ik er niet eens meer van geniet. Laat maar lekker zitten!
Alle reacties Link kopieren
Chipotle please! Dat lijkt me echt geweldig.

Ik vond Wendy's toen ik in NYC ook erg lekkere burgers hebben, maar ik ben verder niet zo van de hamburgers dus denk niet dat ik er vaak zou komen.



Dunkin' Donuts mag van mij in Amerika blijven bijvoorbeeld.

White Castle vond ik ook niks aan.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Wat een armoede; En Nee, ik eet graag Hamburger, maar dan zelfgemaakt.... En ja, ik maak alles heel graag zelf, en heb daardoor veel minder afval....
Zo ongezond is subway niet hoor.. (al was er laatst wel iets over hoe chemisch hun broodje waren en dat is nu aangepast onder druk van reviews) maar qua calorieen heb je het zelf in de hand. Ik ga niet zo vaak maar als ik ga dan neem ik gewoon een 6 inch iets met bv roast beef en sla tomaat etc erop en geen saus en zit dan geloof ik rond 300 calorieen.



Heb even het artikel gelezen en het grappige is..woon al 3 jaar in amerika maar ben nog nooit bij Five guys of Dairy Queen geweest. Ook niet bij Taco Bell trouwens zag dat hier ook genoemd worden haha.

Ik ga five guys misschien toch maar eens proberen want ik vind In n Out burger wel redelijk ok dus misschien five guys ook.



Voor de rest, er is geen enkele fastfood keten waar ik echt dol op ben we hebben aanbod van ongezond eten in Nederland genoeg ik zie niet in waarom we dat moeten aanvullen met Amerikaanse rommel en veel te grote porties etc
Alle reacties Link kopieren
Dairy queen! Ik mis de blizzards, z
quote:NYC schreef op 28 augustus 2015 @ 23:12:

Subway's is toch niet zó ongezond? Maar goed, ik vind McDonalds ook niet ongezond. (Niet dat ik er nou naartoe ga voor een gezonde maaltijd, dat nou ook weer niet.) Mijn vrouw heeft tijdens de zwangerschap van de oudste jammer genoeg broodjes Subway tegen gegeten dus nu komen we er niet meer heel vaak.Wat vind jij dan wel ongezond als mcdonald dat volgens jou niet is?
Er zijn maar weinig dingen echt ongezond, tenzij je je dagelijks volstopt
Fastfood heeft niets met het verkopen van voedsel te maken, maar met het optimaliseren van de winst van de onderneming. En die twee dingen zijn niet met elkaar verenigbaar.
Het verkopen van voedsel heeft wel vaker niets met het verkopen van voedsel te maken. Kijk nou naar de gemiddelde super, het meeste dat ze in de schappen hebben liggen is vergiftigd met E-nummers en andere ongezonde zooi. Het draait overal om de winst, anders zouden ze ons laten verhongeren.
Alle reacties Link kopieren
Chipotle! Maar die hebben geen plannen zie ik. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
TGIF!
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 29 augustus 2015 @ 00:28:

Het verkopen van voedsel heeft wel vaker niets met het verkopen van voedsel te maken. Kijk nou naar de gemiddelde super, het meeste dat ze in de schappen hebben liggen is vergiftigd met E-nummers en andere ongezonde zooi. Het draait overal om de winst, anders zouden ze ons laten verhongeren.



Met giftige e-nummers bedoel je enge namen als ascorbinezuur ?

Dat is gewoon vitamine-C. Dat heb je nodig, tenzij je aan scheurbuik dood wilt gaan.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
De genoemde namen ken ik niet dus mis ze ook niet.



Wat jammer is dat de MacD in NL gewoon gestopt is met het uberlekkere warm appelgebak van 1.69 euro en in sommige andere landen hebben ze het nog wel. Alleen dat zou ik terug willen hebben.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
In n out burger!!! Zo lekker
Alle reacties Link kopieren
Jammer voor jullie dat Chipotle niet naar Nederland komt Dat is namelijk écht goed eten, volgens mij volledig biologisch en verantwoord. Heerlijk Mexicaans, waar je je eigen burrito's en bowls kunt samenstellen.

Krijg er nu opeens trek in dus ik vermoed dat mijn man daar morgen na zijn werk even langs gaat rijden om avondeten mee te nemen
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 29 augustus 2015 @ 01:13:

[...]





Met giftige e-nummers bedoel je enge namen als ascorbinezuur ?

Dat is gewoon vitamine-C. Dat heb je nodig, tenzij je aan scheurbuik dood wilt gaan.

Zuurstof heeft ook een E nummer.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Ja, Chipotle zou een goede aanwinst voor NL zijn!
Taco Bell en de ihop!! En voor de uitgebreidere maaltijd een outback steakhouse! Zo'n zin in een blooming onion!



Maar waar zit nou die applebee's?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven