Eerste kindje in 2015

02-06-2015 20:38 2996 berichten
Wij schrijven over zwanger proberen te worden in 2015! De tabel is even vol, maar je mag altijd meeschrijven.





NaamLeeftijdLeeftijd partnerN.O.D.RondeBijzonderhedenrivana303020 december22mk sep '14, mrt '15 & aug '15Hannepan8629318 december12Skylark0131328 december12Drika7935289 december11vroege mk juli & augustusBloempje30028381 december10ma juliMennepen89262616 november8ma juli, mk oktoberInspiratielooos282715 december8svd2526?7ma septemberJade_1982333522 november5MJ8728341 december5X-juffie-X27316 december4



De zwangeren van ons topic!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerN.O.D.RondeBijzonderhedenPierieliepiepielo882637bevallen op 28 oktober1UD: 16 oktoberZonnebloem902529 zwanger2UD: 1 decemberwitteparel2526 zwanger3UD: 4 januariDreamer-892626 zwanger2UD: 25 februariMeid19892527 zwanger3UD: 26 februariframbooz2933 zwanger7UD: 8 meiMarietje123tje2932 zwanger3UD: 26 meiBonaire20153442 zwanger3UD: 3 juniRosalinde833233 zwanger8UD: 12 juli



inlog: zwangerwordenjanuari

w8w: zwangerworden
Alle reacties Link kopieren
Wauw framboos super nieuws zeg en dat terwijl ze zeiden dat de kans spontaan zwanger te worden zo klein was! Super fijn dat je toch zwanger bent geniet er van meid!
Alle reacties Link kopieren
Vertel drika?? Bereid me graag voor op het slechtste senario dan kan het alleen maar meevallen..
Alle reacties Link kopieren
Ik bedenk me net dat ik weinig hoop moet hebben voor de komende 2 cycli. Mijn vriend moet aankomende week de hele week naar de VS voor werk (mijn ovulatie is op vrijdag). Volgens mijn komt ie vrijdag avond weer thuis, dan duiken we gelijk het bed in



En de periode erna zit ik in Australië tijdens mijn ovulatie en is hij weer thuis. Handig als je cyclus zo regelmatig is dat je precies je ovulatie kan voorspellen, maar een beetje demotiverend voor deze rondes. Nou ja, we blijven t gewoon proberen.
Alle reacties Link kopieren
Framboos wauw! Gefeliciteerd!, war een geweldig nieuws zeg!! Wat is je uitgerekende datum? Dan verplaats ik je in de tabel! Mijn papa had ook weinig zwemmers maar mn moeder werd zowel van mij als mn broertje na ongeveer een half jaar zwanger! Blijkbaar is het bij jou ook gewoon gelukt! Er is er tenslotte maar eentje voor nodig ;)



Han wat jammer zeg! Laat even weten wat de temp van je man was! En meet morgenochtend nog een x!



Drika wat goed dat je temp is gestegen! Laat je morgen even weten of hij verder omhoog is?



Inspiratie: ja ik heb dat ook wel eens gehad. Wist je dat ovulatiebloedingen vaak vlak VOOR je eisprong plaatsvinden? En het kan ook een kapot bloedvaatje zijn (bijv door de seks).
Alle reacties Link kopieren
Juffie mij cyclus was juist korter naar pil: 24 dagen, maar zo verschilt het bij iedereen....wat merk je aan je lijf? Als je slijm weinig, plakkerig/kleverig is en een beetje zuur ruikt zit je in je luteale fase en weet je dat er iig een grote kans is dat je ongesteld wordt binnen twee weken. Nu heeft niet iedere vrouw hier last van. Ook grotere borsten en stevigere en buikrampen kunnen een teken zijn van de luteale fase.



Sky dat komt idd strategisch niet zo goed uit, balen zeg. Dus dat wordt in ieder geval dan die vrijdag aan de bak. Rond eisprong is het wel het beste om seks te hebben ;)
Alle reacties Link kopieren
Wow, Frambooz..wat een fantastisch nieuws!! Dat is echt heerlijk nieuws na zoveel negatieve berichten..het is je gegund!



Sky: balen! Helemaal geen moment er vlak voor/na?



Wie sprak er pas over dat de ovulatietesten van de action slecht zijn? Ik heb er nog een paar en met mijn cyclus wil ik toch gaan testen weer deze maand..volgens 'het boekje' zou ik een eisprong hebben op de dag van vertrek..gelukkig hebben we een vlucht midden op de dag :-)



Welke zijn dan wel aan te raden?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal! Super lief dat jullie zo mee leven. 14 mei ben ik dan uitgerekend... Mijn man was helemaal verbijsterd, haha nog steeds. Maar zo blij
Alle reacties Link kopieren
Ja echt super nieuws Frambooz! Nu lekker genieten!!



Marietje ik denk dat ik dat was! Was deze week aan het testen met twee andere dames en bij ons alle drie gingen ze niet knallen. Ik heb veel positieve verhalen gelezen over mama en kids dipsticks (dat die goed knallen) en ik ben zelf ook dan van clearblue maar die zijn prijzig.
Alle reacties Link kopieren
Sky, dat is wel echt balen ja... Maar gelukkig blijft sperma tot wel 5 dagen leven dus wie weet lukt het alsnog. Weet je wel zeker wanneer je eisprong is binnen je cyclus?



Vanmorgen 36.75 getempt! Mijn eisprong was dus donderdag en mijn NOD kan op 10 september blijven staan. Blij!
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws Drika!! Lekker op tijd je ei!



Mijn temp wil niet echt stijgen....ik heb even lopen puzzelen en als mn temperatuur blijft stijgen dan zet hij over drie dagen wel een ovulatiestreep bij dinsdag de 24ste (lichte stijging) of woensdag de 25ste (forse stijging). Dus even afwachten....

Merk wel duidelijk aan mn slijm dat ik post-ei zit...



Nien en Bonaire, how is life at the wachtbank?
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel balen Bloem, dat je temp langzaam stijgt. Moet zeggen dat ik pas sinds de miskramen zo'n duidelijke stijging heb. Daarvoor altijd langzame stijgingen, maar dat maakt volgens mij niks uit. Als je temp uiteindelijk maar goed omhoog gaat en lang genoeg hoog blijft.



Oh ja, Juffie, bij mij duurde het een half jaar voordat ik ongesteld werd na de pil... Zowel de eerste keer als de tweede keer dat ik de pil de deur uit deed (niet om zwanger te worden overigens). Maar nogmaals, dat zijn wel uitzonderingen hoor!
Hoi allemaal,

Ik heb net een vroege echo gehad, omdat ik soms wat bloed verlies. Er was een vruchtje te zien van ongeveer vijf weken, maar als het goed is ben ik al zes weken zwanger. Ik moet maandag naar de gynaecoloog in het ziekenhuis voor een second opinion.. Ook met het oog op mijn vakantie van woensdag, willen we, als het niet goed is, niet afwachten..
Alle reacties Link kopieren
Jeetje SVD, wat een spanning. Is het niet mogelijk dat je pas 5 weken bent? Wanneer testte je ook alweer positief? Echt kut dat je zo in onzekerheid zit. Sterkte. Ik duim voor je.
Nee denk echt niet dat dat mogelijk is helaas, testte 13 dagen geleden positief
Svd: de groei van het vruchtje kan de 5 of 6 weken beïnvloeden he. Toen we erachter kwamen dat ik zwanger was dacht ik eind december uitgerekend te zijn. Bij de eerste echo werd het januari en bij de termijnecho werd het weer een andere datum namelijk 4 januari.. Ik hoop dat bij jou ook dit het geval is, ik ga voor je duimen!
Alle reacties Link kopieren
Lieve SVD wat een vreselijk nieuws. Heb zelf ook het bloedverlies meegemaakt en kan me weer zo goed voorstellen hoe dat voelt. Het klinkt niet positief maar ik hoop toch dat het wel goed zit! Ik ga daar in ieder geval voor duimen! Heel veel sterkte de aankomende dagen, ik denk aan jou!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje... Wat een heftig nieuws svd.. Ik ga heel hard voor je duimen!! Wel slim omidd voor de vakantie duidelijkheid te scheppen. Ik denk aan jullie! Knuffel
Alle reacties Link kopieren
Nou mijn NOD gaat opschuiven....vandaag kelderde mijn al niet echt gestegen temperatuur weer...heb meteen een ovulatietest (clearblue) gedaan en die was positief (ik had 6 dagen geleden ook een smiley). Dus blijkbaar had mn ei de bus gemist en volgt nu poging 2. Ik baal wel dat het nu langer duurt. Ik hoop dat dan morgen of overmorgen mijn temperatuur omhoog schiet. Dan wordt mn NOD 11 of 12 september. Ik houd jullie op de hoogte.



Svd hoe is het nu met je? Ik mn gedachten ben ik bij je!
Alle reacties Link kopieren
SVD, ik denk aan je.



Bloem, dat is een tegenvaller. Gelukkig heb je het doorgehad en heb je je ovulatie alsnog/weer gevonden. Maar dat wachten hè...
Meiden, ik ben er weer! Sorry voor mijn afwezigheid. Even heerlijk een tijdje rust in mijn hoofd en een week vakantie. Helaas 5 uur vertraging en dus laat op bed, daar ging mijn uitgeruste gevoel van de vakantie!

Ga niet op alles reageren wat ik gemist heb dat is niet te doen, maar....



@frambooz, gefeliciteerd!! Wat bizar zeg van vervelend nieuws naar geweldig nieuws. Zo zie je maar onderzoeken zijn ook maar momentopnames. Alle goede zaadjes waren al bezig om je zwanger te maken!



@svd, hoe gaat het nu? Spannende momenten voor jou, ik denk aan je!



@witteparel, wat bizar zeg dat ie dat niet aan je verteld heeft. Echt het mars/Venus verhaal zullen we maar zeggen.



Ik dacht/hoopte vruchtbaar te zijn op vakantie. Veel slijm, maar misschien verward met sperma? Vanmiddag ovulatietest gedaan die nog niet positief is, maar zou best kunnen in de komende dagen. We wachten het af.
Alle reacties Link kopieren
Hie voel je je svd? Ik ga voor jullie duimen morgen. Misschien is t voor de verloskundige ook moeilijk om t vruchtje op te meten zo vroeg in de zwangerschap? Hoop zo dat alles goed is bij de gyneacoloog.



Bloem. Jammer dat je nu langer moet waxhten
Alle reacties Link kopieren
Hie voel je je svd? Ik ga voor jullie duimen morgen. Misschien is t voor de verloskundige ook moeilijk om t vruchtje op te meten zo vroeg in de zwangerschap? Hoop zo dat alles goed is bij de gyneacoloog.



Bloem. Jammer dat je nu langer moet wachten, maa wel fijn dat je j ei gevonden hebt.



Ik denk dat ik deze ronde redelijk okay zit qua ovulatie en thuis zijn. Als mijn vriend vrijdag terugkomt gaan we gelijk aan de slag En dan maae hopen dat t dicht genoeg bij mijn ei was.
anoniem_218401 wijzigde dit bericht op 30-08-2015 15:22
Reden: te vroeg verzonden.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Frambooz!! Wat een bizar nieuws om te lezen en even later lees ik dat het toch raak is!! Superfijn zeg gefeliciteerd meid!! Heel veel succes en plezier!



SVD heel veel succes/sterkte morgen en dat je maar snel duidelijkheid hebt...



Nienepien hoe is het bij jou?!



Hier net terug van een weekendje Amsterdam en vanmorgen weer (helaas) netjes ongesteld geworden, dus weer een cyclus van 28 dagen, dit was ronde 2.

Dus we gaan er weer voor in ronde 3!

Fijne avond allemaal nog meiden!
@bonaire, vervelend dat je ongesteld bent, maar een prachtige cyclus die veel kansen bied. Komt goed!
Alle reacties Link kopieren
Jammer Bonaire maar iig fijn dat je zo'n voorspelbare cyclus hebt. Wat is je nieuwe NOD?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven